Hozzátenném, hogy Martin azért a "sufniba" dolgozik, mert nem építhet műhelyet ott, ahol lakik. Egy autószerelő megtette és le is bontatták vele az egészet és azóta is fizet. Amúgy meg nem hinném, hogy egy hozzáértő mesterember ne tudna "sufniba" olyat csinálni mint pár köpenyes a "patikába"!
De én megértem, hogy mindenki a sajátját favorizálja, csak nehogy már az legyen a döntő egy ilyen esetben, hogy milyen körülmények között lett legyártva a cucc!
Ennyi erővel ne vegyél adidas, meg nike meg egyéb márkás cuccokat mert azt meg a 3. világban rakja össze pár betanított munkás éhbérért ki tudja milyen körülmények között!
Hát Bazsi rosszul gondolod nem földi 1 somogyi 1 zalainak és ha elmennél a Martinhoz a "sufniba " vagy a Bódis patikába nem irtál volna ilyet az ago motorsnak meg hihetsz valszeg tudja a tutit ja nekem is bódis van fent elárulom 115Db ha kiveszem a killert mértük ezt csak pályán használtam
Nem hinném, hogy az űrtechnikás LeoVince, Yoshi meg Akra cuccok annyival jobbak is mint amennyivel drágábbak. Ott már inkább a nevet fizeted meg, míg a magyar gyár kihozz a magyar munkaerővel olcsóbban ugyanazt, vagy jobbat! Éljenek a magyar termékek
Te elhiszed azt, hogy mondjuk a Bódis fékpadon fejleszti a dolgokat és majd a "konkurenciájának" átadja a tudását, vagy a "konkurenciának" gyárt ő valamit is?!
Jahh, majd elfelejtettem. 840$ egy TWO BRO-ért nem drága. Csak mire ideér ... 840 EUR lesz belőle + vám + ÁFA.
Újpesten 190ért adják az alut. Ugyanezt Martin kihozza 84-ből, Bódis 100-ból.
Mellesleg: USA fizetéssel számolva a 840-1300$ egyáltalán nem sok. Olyan, mintha a havi fizetésed 1/4-e lenne.
Two Brothershez nem fogsz soha "E"-t kapni, mert 1xűen nincs. USZA gyártmány, USZA piacra.
100k teljesen reális! Ha tudtam volna ... Na majd legközelebb.
Martin bácsinak nincs mérőpadja, s nyilván hiányzik a hidroformáló berendezés is a szertárából, DE ahogy tudom, durván összedolgoznak Bódis Úrral és Raptor Ferivel is.
A Bódis nem "amatőr". Saját fékpadja van a teszthez és pl a német motorrad magazin 12 kipufogó tesztje közt (Honda CBR600RR) megnyerte a Yoshi és az Akra elött.
Amúgy pont a TwoBrothers az, akinek van pár sablon kipufogója és azt "erőlteti" fel a motorokra.
Amúgy néz körül és pl a Bódis az, aki:
- Adja az árban a hangtompítót
- E-legal-lal van ellátva
- Javítja, ha sérülés lesz rajta
Bp közelébe lakom úh az nem akadály.
Ám a motor most darabokba van, s amíg nem áll össze teljesen, én biza be nem indítom. Február végén/Márciusba már azzal járok majd, s összefuthatunk.
Nem úgy volt, hogy 'Bódis úr' nem gyárt konkrétan Fazerre?
Egyébként azt olvastam ezekről az "amatőr" kipufogókról, hogy teljesítménycsökkenést is okozhatnak. Nem lehet összehasonlítani egy laboban kifejlesztett és teszteltet egy "amatőrrel". Nem véletlen drága az a Two Bro meg a többi "professzionális". Rengeteg teszt áll mögöttük és egy nagy fejlesztői gárda.
De én megértem, hogy mindenki a sajátját favorizálja, csak nehogy már az legyen a döntő egy ilyen esetben, hogy milyen körülmények között lett legyártva a cucc!
Ennyi erővel ne vegyél adidas, meg nike meg egyéb márkás cuccokat mert azt meg a 3. világban rakja össze pár betanított munkás éhbérért ki tudja milyen körülmények között!