Tudom, tudom, de akkor annyira akartam, hogy nem tudtam neki ellenállni. Az ember a saját hibáiból tanul a legtöbbet. Szerintem a kawás srác is sokszor meggondolja legközelebb, hogy miből vesz motort.
Lehet, hogy majd sok-sok év múlva cserélek, de az még messze van, nekem most 100%-ig megfelel az autó is, és a motor is
De figyumá, ha éppen az a motor nem lett volna meg, lett volna másik, ami ugyanolyan jó.
Autót-motort pedig előbb-utóbb úgyis le kell cserélni. Nem lehet ÖRÖKRE megtartani valamit, csak ha alapból OT-ztatni akarja, vagy elpusztíthatatlan gépet vett, VAGY ő az arab sejk.
Sajnos csinál néha az ember olyat, amiről tudja, hogy nem helyes. Előző motoromat én is hitelre vettem 2008 őszén, és sokat buktam rajta. Nem tudtam neki ellenállni, és ha vártam volna, hogy összejöjjön a kp. , jobban jártam volna, de az a motor már addigra nem lett volna meg, annyiért.
Mostaninál már okosabban csináltam. Autóra, motorra nem veszek fel hitelt többé, az biztos! Bár szerintem nem is lenne rá szükség, mert nem váltok többé se motort, se autót.
Kawákból nem vagyok jó. De szerény véleményem szerint, undorító ez a motor, s a színe is inkább taszít, mint vonz .... --- magánvélemény.
Az újabb verzió, ami Freon-nak is van viszont faja.
Ez jó!
Nem is értem ... 70.000-et keres, és 23-43 között van a törlesztője? Ennie gondolom nem kell... A féktárcsából és betétből is jó lesz a bontós occsó, meg az olajból is a tescos.
A BMW-k MINDENKINEK bejönnek, imádom őket, de tényleg. Katalógusból megtanultam kábé minden adatot róluk --- szemléltetni próbálom, hogy mekkora fun vagyok.
Az első, a 328-es a nálam töltött 30.000 km alatt átlagba 11litert evett, úgy, hogy 2000-es fordulat fölé nem nagyon kellett/akartam pörgetni. Kipróbáltam a 250-et, na arra jó volt. De városba furikázós autónak MINEK egy - akkor már - 10 éves verda, 2800ccm-es motorral? Tény, hogy csajozni jól lehetett vele :)
Az első 5500 km gondtalan volt, aztán jöttek a bajok.
totalcar, népítélet: Az én nagybetűs coupe-m. Vagy valami ilyesmi címet adtam neki.
A második BMW, 320d coupe, megvettem "simán", mert milyen baj lehet egy 3,5 éves, szervizkönyves BMW-vel? Nos, a harmadik héten már két termosztátot kellett cserélni. A 17"-es kerekek megették a szilenteket, jah, és a 4 db gumi, kedvezménnyel is 150k volt. Szóval DRÁGA fenntartani.
Egyébként éppen nem arra használtam, mint amire kellett volna. Reggel 6ra jártam dolgozni, télen-nyáron, 33km oda, ugyanennyi vissza. Erre nem kell egy kétliteres dízel. Autópályára, arra ideális utazóautó. Végtelen stabilitással, éhenkórász fogyasztással.
népítélet: az én nagybetűs coupe-m 2. vagy valami hasonló.
Nem kell mindenben a rosszat látni Nem sok gyártó hívná vissza az akár 13 éves autóit, nem hinném, hogy sunyiságból csinálják, akkor inkább elkummantanák. Mindenesetre a visszahívásig még van időd, addig is locsolgatsd szorgalmasan sós vízzel, ha még nincs elrohadva, talán az ellenőrzésig el fog azért azt nézd meg, hogy magyar gyártmányú-e, bár én eddig csak olyat láttam.
Meg kell tanulni értékelni azt, ami VAN! Nagy lecke ez - főleg - nekem.
Lehet, hogy majd sok-sok év múlva cserélek, de az még messze van, nekem most 100%-ig megfelel az autó is, és a motor is
Autót-motort pedig előbb-utóbb úgyis le kell cserélni. Nem lehet ÖRÖKRE megtartani valamit, csak ha alapból OT-ztatni akarja, vagy elpusztíthatatlan gépet vett, VAGY ő az arab sejk.
De megint milyen gyarló az ember. Nem elég, hogy kicsit jól jár rögtön nagyon akar
Mostaninál már okosabban csináltam. Autóra, motorra nem veszek fel hitelt többé, az biztos!
Ha rendelnénk vagy 5-öt akkor igen csak megérné
Az újabb verzió, ami Freon-nak is van viszont faja.
Nem is értem ... 70.000-et keres, és 23-43 között van a törlesztője? Ennie gondolom nem kell... A féktárcsából és betétből is jó lesz a bontós occsó, meg az olajból is a tescos.
gratulálok.
FZ6 s2-höz keresek teleszkópcsöveket. Lehet sérült is, ha javitható. Ha valaki tud eladót szóljon!
Előre is kösz
Az első, a 328-es a nálam töltött 30.000 km alatt átlagba 11litert evett, úgy, hogy 2000-es fordulat fölé nem nagyon kellett/akartam pörgetni. Kipróbáltam a 250-et, na arra jó volt. De városba furikázós autónak MINEK egy - akkor már - 10 éves verda, 2800ccm-es motorral? Tény, hogy csajozni jól lehetett vele :)
Az első 5500 km gondtalan volt, aztán jöttek a bajok.
totalcar, népítélet: Az én nagybetűs coupe-m. Vagy valami ilyesmi címet adtam neki.
A második BMW, 320d coupe, megvettem "simán", mert milyen baj lehet egy 3,5 éves, szervizkönyves BMW-vel? Nos, a harmadik héten már két termosztátot kellett cserélni. A 17"-es kerekek megették a szilenteket, jah, és a 4 db gumi, kedvezménnyel is 150k volt. Szóval DRÁGA fenntartani.
Egyébként éppen nem arra használtam, mint amire kellett volna. Reggel 6ra jártam dolgozni, télen-nyáron, 33km oda, ugyanennyi vissza. Erre nem kell egy kétliteres dízel. Autópályára, arra ideális utazóautó. Végtelen stabilitással, éhenkórász fogyasztással.
népítélet: az én nagybetűs coupe-m 2. vagy valami hasonló.
Itt olvashatsz róla bővebben, alvázszám utolsó hat számjegyével be is tudod azonosítani, hogy a tied beletartozik-e.