"Rendszeres használat mellett a mai akkumulátorokra szinte egy másodperc figyelmet sem kell fordítani. De ha eljön a tél, és a garázsban nyugovóra tér a motor, vagy csak nem használjuk olyan gyakran, megindul a spontán öregedés. Ne feledjük, hogy akár csekélyke hathetes semmittevés tönkreteheti a teljesen jó akkumulátort is. "
"Háromhetente célszerű leballagni a garázsba, és feltölteni az akkumulátort. Fontos azonban arra figyelnünk, hogy a hagyományos autós akksitöltők 6-7 Ah-val töltik az akkumulátort, ami hozzávetőleg 10-szer nagyobb, mint ami a motorkerékpárnak megfelelő lenne, ezért könnyen előfordulhat, hogy túltöltjük az akkumulátort, ha nem ügyelünk rá."
"Csak egyenárammal szabad tölteni, és a töltőáram az akkumulátor kapacitásának maximum 1 tized része legyen. (14 Ah-s akku 1,5 A töltőárammal tölthető.) "
Most is röhögtünk,röhögtek rajtam.De legalább van mivel foglalkozni.Pénzbe meg nem került Bár sokat rohangáltam megfelelő golyó után,amit be bírtam szorítani
Nem kellett semmit cserélni,de valóban én bas..am el raktam bele plussz alkatrészt amit csak így lehetett kibogarászni Gondoltam tuningolok de nem jött be Még egyszer biztos lessz ilyen mert 3 a magyar igazság,és az első a Freemail kontra lánc,avagy vágjunk ki még egy szemet elbírja az. Nem bírta. Ebbe se kellett volna csapágy golyó
"Háromhetente célszerű leballagni a garázsba, és feltölteni az akkumulátort. Fontos azonban arra figyelnünk, hogy a hagyományos autós akksitöltők 6-7 Ah-val töltik az akkumulátort, ami hozzávetőleg 10-szer nagyobb, mint ami a motorkerékpárnak megfelelő lenne, ezért könnyen előfordulhat, hogy túltöltjük az akkumulátort, ha nem ügyelünk rá."
"Csak egyenárammal szabad tölteni, és a töltőáram az akkumulátor kapacitásának maximum 1 tized része legyen. (14 Ah-s akku 1,5 A töltőárammal tölthető.) "
Egyébként is...nem a mennyiség számit hanem a minőség
Az majdnem több mint ahány éves vagy takonypóc
egyszer már beállítottuk a kuplungot
Ez a GS olyan állapotba van, mint amit sose használtak