Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nincs még meg, hogy mit ajándékoznál karácsonyra:
www.motoros-polo.hu

Asszonynak szerkesztettem egy tangát, az legalább nekem is tetszeni fog
Épp a múltkor mutattam, amikor sisakokat néztük, s próbáltuk kiművelni magunkat pinlock-ból. Na azon a külföldi weboldalon volt, hogy 79dollárért/fontért/euroért (mittomén) van fényre sötétedős PINLOCK-OS plexi. Vagy maga a pinlock betét sötétedik fényre? tökmindegy, hogy egy mindegy vagy minden egy.

Van pinlockos és fényre sötétedős plexis sisak? Mutimá
Én még csak olyat láttam, hogy elég a pinlock betéte cserélni adott esetben sárgára (esős idő) vagy füstre (napos idő)

Mellesleg az iridiumosnak azon kívül, hogy befelé nem látsz nem túl sok hasznos tulajdonságát ismerem! Napos időben biztosan többet ér, mint egy átlátszó, mert hogy nem engedi át a fény egészét, de hogy sötétbe mennyire látsz ki, azt nem tudom. Viszont sokkal drágább és sérülékenyebb, ellenben vagányabban néz ki
Hogy könnyebben karcolódik? Igen, mindenképp.
Hogy jobb-e a víztisztánál? Igen, mindenképp.
Hogy én melyiket választanám? Egy dark smoke-ot.
Vagy olyan sisakot vennék, ami pin-lock-os, ÉS fényre sötétedős.
Infót szeretnék kérni az iridiumos plexiről (bukósisakhoz), mert igazán sehol nem találok. Jobb e mint a másik, és este milyen a láthatóság?
Igazából a lényeges kérdés, az iridiumos jobb mint a víztiszta?
Én a gyári BT-vel elbattyogtam elöl 23-at, hátul meg 20-at , öregesen
minek az neked
Freepetya,mennyi a hátsó kerék?
nem ismerem a story-t de aki 25e-t motorozik egy szett gumival az valóban nem is motorozott.. :)
Ó igen... amikor ezt elösször hallottam kicsit még sírtam is
aki elment a gyári dunloppal 25 e km ert az tuti nem 10e felett váltott el
Dokyék túratempója azért egészen más
Ma voltam a VBKMSE motor szervizben a Dokypapa motorján is én ellenőriztem le a szelephézagokat.
Kb ugyanaz a futástelyesitmény mégis az ő motorján nem kellet korigálnom.
Tehát nincs két egyforma motor.
Csak a hézagokat ellenőriztem.
A szerviz könyv szrint 50000km nél kell.
Még belefért a tűrésbe.
De én maximalista vagyok
téligumit feL!
a te motorodon hol vannak a szelepek ? ...nálam a blokkban.
Ki szedte itt szét a blokkot?
szia.
miért kell 54000km után széttszedni a bokkot, nem ismerem a story-t beavatsz ?
Jó reggelt.
Mai munka a motor összerakása szelephézag állitás után.
A 16 ból 14 szelepen kellett állitanom km óra állása 54000.
Egyébként még belefért a tűrésbe de én a gyári értékekre állitom
Szivó 0.15 kipufogó 0. 25.
hosszú sztori
Hogyhogy csak mostanra lesz kész
Most jöttem a Nővéremtől, mosogatógépet szereltem....
Ott a bal lába alatt nincs rendesen az a zsepi
Nekem abban nem volt "bót" ,egyébként azt sohase várd el, hogy az utángyártott részegység passzoljon az eredeti alkatrésszel. Jó, ha az autóra passzol rendesen
Ha nem húz, leváltok, ha nagyon kapaszkodni kell, felváltok, ennyi

Más: képzeld, a gyári tükör és amit bótoltunk nem passzol:/. Először úgy gondoltam, hogy a gyári fényezettet rádobom az utángyártottra, dehát beszoptam, így fényezni kell az utángyártottat is . Na mindegy, de legalább így fasza lesz mosmááá