Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Van kuplungbovdened és elsőfék karod dt-re? Ha igen mennyiért?
jó-jó csak még nincs meg a jogsi szoval most én is gumikat szerzek rá saját izlésemnek (vagyis pont olyat mint a 80-asra vetem, csak 120/80-asat:D) de menni fog ez kéremszépen, még lehet h Szabados úrtol megveszem a müszerfalat, ha nem happolják el :D és akkor nagyon tuti vasacskám lesz az biztos:D
hajrá supermotoval, még 80-ast ugyse láttam :D és sajna én nem tudok kereket jelenleg, gumim az vanh (lesz) ha az kellene :D
Nem estem!
Nem is akarok!
Csak kéne egy első kerék! Vagy első hátsó jobb lenne!
Mert örököltem gumikat!
És átküllöztetném azt vmi supermoto stylet összehoznék!
Nem tudtsz kereket bele?
És milyen a gép sárkány? Neked.
Én is írtam email-t hogy lehet hogy érdekelne a tank!
Köszi szépen a segítséget, elindult a vas
Már eladtam a kerekeit.
Ha hosszú ideig állt akkor lehet hogy a benzin "döglött", vagyis a könnyen éghető rész elpárolgott.
Engedd le, és töltsd fel friss naftával. (a régit később hozzákeverve a friss tankolásokhoz apránként elhasználhatod)
Ha keverékkel használod, akkor is hasonló a probléma, csak még a keverékben lévő olaj is lerakódhat a karbiban, plussz problémát okozva.
A gyógyítás itt is ugyan az: karbipucolás, friss nafta.
Sok rugdosással megszívhatja magát, ilyenkor gyertya nélkül rugdosva kiszellőztetendő a gép.
Hello mindenkinek!
Kéréssel fordulok hozzátok.
Van egy DT 125 R 97' motorom, tavaly nyáron vettem és nagyon szeretem a vasat.
eddig nem volt vele semmi godom, egy-két hét után is két-három rugásra indult.
Az lenne vele a problémám, hogy nem akar elindulni a téli leállítás után.
Az igazság az, hogy télen egészségügyi okok miatt nem tudtam elindítani, ahogy kéne, most meg nem akar elindulni. A gyertyát néztem, kipucoltam, szikra van,rugdostam, utána megint kiszedtem a gyertyát, benzines volt, vagyis benzin is van........
És mégsem akar elindulni.

Valakinek van valami ötlete, hogy mit próbáljak rajta megnézni?

A segítségeteket előre is köszi..
őereceltél vagy hogyhogy?
Szeva!

Első kerék megvan még neked? vagy már elkelt?
Mert látom vannak eladó cuccaid!
És kéne egy első kerék nekem.
A 12 -es lánckerékkel nem csak az a gond hogy "túl" erős vele a gép, hanem az is hogy olyan kicsi, hogy a lánc hozzá ér a biztosító alátéthez, és az alátétet tartó csavarokhoz is. Nekem is le kellett köszörülni mindegyikből, hogy egyáltalán fel tudjam gányolni valahogy.
Nem kizárt, hogy még a 13-as is túl kicsi.
Én mindenképpen veszek egy hosszabb láncot, és ha a Gerrickében van 14-es lánckerék akkor azt is.
Tegnap elég sokat mentem terepen, a fokozatok nagyon rövidek lettek, gyorsan leforognak, állandóan kapcsolgatni kell. Így utólag azt hiszem hogy az ideális kompromisszum a 14:52 lenne valszeg.
Sziasztok!

Eljött az idő, láncszettett kell venni. Már ki is néztem a lánckerekeket meg a láncot is mindhárom JT névre hallgat. Mindenféleképpen kisebb fogaskerekeket szeretnék rá venni. Láttam Kawa550 kollégának a problémáját, hogy 12:54 az már sok. Nekem 1993as DT125R típus van, power szelepem most megint meggondolta magát és nem mozog , tehát manuális állításban van a gyári állapotból a nyitás fele, így olyan 95-100 at megy. Én speciál 13:53 as áttételre gondoltam. Nekem is főleg az erő a lényeg.

Ha valaki tud esetleg valami okosat hozzászólni ezügyben azt megköszönném.

Köszi
Hello! Valaki tudna nekem dt bonto cimet e-mail-t vagy telszamot adni? Esetleg nincs valakinek 2001es 50es dt-re a kulönolajzas szivattyujat takaro idom? Illetve ha valaki tudja hogy honnan lehet utángyártott oldalidomot szerezni az is érdekelne...elöre is köszi
nincs még jogsid?
hu ma voltam életembe először rutin pályán.... eltoltam a DT-t tankolni mer 1 deka benzinem nem volt mondom megnézem van-e vki a pályán mer ugy volt az eső miatt elmarad megyek ott áll 1 srác aztán jött az oktató meg páran.... kuva jó volt dt-vel szaladgálni a bólyák között:)
jaja nekem tetszik még h 4T és kanyarokbol jo volt vele rutinpályán kijönni, ott fasza körözgetni csak meguntam már:D de forgalomba félek én is h kevéske lesz:P
Hát ha ez megnyugtat, én is kb 95 vagyok.
De igen, 125-ös Sr, egy ideig ezzel jártam melózni, hogy ne kelljen minden reggel sorba állni a határon.
Jó kis vas, csak gyenge, semmire sem használható, csak rövid távon futkorászni.
Hello!
Van kuplungbovdened és elsőfék karod dt-re? Ha igen mennyiért?
Kawa, a képeid közt nem egy SR125ös van?:D én is azzal tanulgatok! :D oktatom 12000 km-el vette, 12 éves!
Kawa!Most legalább nyomatékban nincs hiány!
OK azért köszi!
Jesszus mit élt át ez a motor..
hát sztem nekem nem ilyen volt, de szedd le az ülést meg minden azt hasolitsd össze a kettöt :D amugy meg teljesen öszintén tudja a faszom :P
A 125-ös tank jó a 80 a s dtre?Meg kösszönném ha valaki megválaszolná!
Szabados peti lenne 2kérdésem !
1. A 125-ös tanksapka jó az én 80as 93"kiadásu DT-m re?
2. És ha jó és van neked akkkor az eladó?
Köszi elöre is!