Sziasztok! Én keresek 18 vagy 19 ,21 es felnit előre tárcsafekkel eggyutt helyileg Tatabanyai vagyok, a kozeliek erdekelnenek mert szemelyesen kene megneznem hogy passzol e :)
Sziasztok!
Adott lenne egy yamaha dt 125R, rendeltem hozzá normális végdobot, de a rezó maradna a gyárí, csak ki kéne szedni belőle a fojtást.
Az lenne a kérdésem pontosan mit szedjek ki? Esetleg ha valakinek van képe róla megköszönném.
Sziasztok , mult héten vettem egy yamaha dt 80 lc2 motort az előző tulaj kicsit elhanyagolta , az volna a kérdésem hogy volt e valakinek olyan tapasztalata hogy szépen jár alapjáraton hidegen melegen indul de kb 6000- 7000 fordulat környékén elkezd rángatni es nem megy tovább a fordulat, szüröket kitakarítottam mi lehet a baja ? Köszi a válaszokat.
ha esetleg a közeljövőben lenne valakinek eladó dt50 motorja kiskőrös 100km körzetében az írjon rám
az újabb fajta érdekelne, szép minél gyáriasabb állapotban
mondhatnám hogy a pénz nem számít, de azért ne legyen drága
de inkább szép és legyen mint olcsó, nem akrok baszakodni vele hetekig mire használatra kész lesz
és csak 50es érdekel, mindenféle tuningolt, ordítós kipufogós és hasonló rettenetek nem kellenek
Üdv.
Elviekben a manual úgy írja, hogy teljes betekerés után kifelé, 1,5-2,5 fordulat kifelé.
De ez nem teljesen igaz, mert azzal alapjárati levegőt szabályozol, és az alapjárati benzinfúvókához mérten adagolod vele a levegő mennyiségét.
Ergo ha nagyobb az alapjárati fúvóka, lehet hogy jobban ki kell tekerni a keverék csavart, hogy eltaláld az alapjárati keverék szintet.
Nem manual alapján illik beállítani, hanem fülre.
Ha jár a motor alapjáraton, és eléggé ki van tekerve a csavar, akkor összemosódnak az ütemek, megemelkedik az alapjárat.
Ekkor ha tekersz befelé, elkezd pattogósabb hangja lenni, csökken az alapjárat, nehezebben veszi fel a fordulatot.
A kettő közti átmenetet kell eltalálni.
Ez kétütemű motornál hőmérséklet ingadozásra többnyire utánállítást igényel, nem mindegy hogy 20 vagy 40 fokos levegő hőmérsékletre van beállítva az alapjárati keverék.
Elviszi a felső tartományt is.
Én megfúrtam a keverék csavart, és beleforrasztottam egy hosszabb csavart, hogy kézzel tudjam állítani ha szükséges.
Volt hogy elmentem motorozni délután, volt 35 fok este mikor jöttem haza, csak 20 fok körül volt, már dúsítani kellett hozzá, mert keveselt, és megemelkedett az alapjárat...
Üdvözletem ! Valaki tudna segíteni, hogy egy Yamaha dt 125 r típusú motorkerékpáron a karburátoron mennyi kell tekerni a levegő keverek csavart ? ( hogy kell beállítani)
Üdvözletem! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a karburátoron hogyan kell beállítani a levegő/keverék arany csavart ? A motorkerékpár típusa Yamaha dt 125 r 1995 . Válaszokat előre köszönöm .
Üdv.
A felbakkolt motoról le kell venni a féknyerget, kereket kivenni, villakifliket fellazítani, villaszárat lefelé kihúzni.
Felülről ráhúzod a teleszkópvédőt, oszt csókolom.
Visszafelé fordított sorrendben összerakod.
Adott lenne egy yamaha dt 125R, rendeltem hozzá normális végdobot, de a rezó maradna a gyárí, csak ki kéne szedni belőle a fojtást.
Az lenne a kérdésem pontosan mit szedjek ki? Esetleg ha valakinek van képe róla megköszönném.
Érdeklődni itt lehet :06308349785
Nincs valakinek eladó komplett rezója dt 125R-re?(98-as)
45000 Ft /db gyári vas henger nem nicasilos perselyezve.
30 512 9874
az újabb fajta érdekelne, szép minél gyáriasabb állapotban
mondhatnám hogy a pénz nem számít, de azért ne legyen drága
de inkább szép és legyen mint olcsó, nem akrok baszakodni vele hetekig mire használatra kész lesz
és csak 50es érdekel, mindenféle tuningolt, ordítós kipufogós és hasonló rettenetek nem kellenek
monster matrica -10ezer a vételárból
Elviekben a manual úgy írja, hogy teljes betekerés után kifelé, 1,5-2,5 fordulat kifelé.
De ez nem teljesen igaz, mert azzal alapjárati levegőt szabályozol, és az alapjárati benzinfúvókához mérten adagolod vele a levegő mennyiségét.
Ergo ha nagyobb az alapjárati fúvóka, lehet hogy jobban ki kell tekerni a keverék csavart, hogy eltaláld az alapjárati keverék szintet.
Nem manual alapján illik beállítani, hanem fülre.
Ha jár a motor alapjáraton, és eléggé ki van tekerve a csavar, akkor összemosódnak az ütemek, megemelkedik az alapjárat.
Ekkor ha tekersz befelé, elkezd pattogósabb hangja lenni, csökken az alapjárat, nehezebben veszi fel a fordulatot.
A kettő közti átmenetet kell eltalálni.
Ez kétütemű motornál hőmérséklet ingadozásra többnyire utánállítást igényel, nem mindegy hogy 20 vagy 40 fokos levegő hőmérsékletre van beállítva az alapjárati keverék.
Elviszi a felső tartományt is.
Én megfúrtam a keverék csavart, és beleforrasztottam egy hosszabb csavart, hogy kézzel tudjam állítani ha szükséges.
Volt hogy elmentem motorozni délután, volt 35 fok este mikor jöttem haza, csak 20 fok körül volt, már dúsítani kellett hozzá, mert keveselt, és megemelkedett az alapjárat...
A felbakkolt motoról le kell venni a féknyerget, kereket kivenni, villakifliket fellazítani, villaszárat lefelé kihúzni.
Felülről ráhúzod a teleszkópvédőt, oszt csókolom.
Visszafelé fordított sorrendben összerakod.