Sziasztok !
Olyan gondom lenne hogy a hátsó fékem nem jó Yamaha dt 125 r 2002 évi honnan tudnék javító készletet szerezni bele?
Előre is kösz a segítséget!
Sziasztok, valaki nem tudja honnét lehet beszerzeni yamaha dt 125lc-hez első féknyerget vagy felújító szettet? Bontott nyereg is érdekel. Előre is köszi.
A robogóknál, köztük az enyémnél is úgy van megoldva, hogy az olajtartályhoz csatlakozó csőben van a szűrő. Tehát nem kell nagy barkácsolás a beépítéséhez. Nagyon vékonyka az a szűrő, hiszen aránylag nem nagy az átfolyás rajta. Elvileg nem is kell közvetlenül a tartálynál lennie, szűrni meg érdemes, mert az évek során sok szennyeződés lehet a tartályban, aminek nem kellene tovább vándorolni.
Igaz, viszont a gyári tartályba ezt nem egy egyszerű dolog belefaragni. Ez az apró lyuk van az egészben, rajta a cső. Gyárilag ez nem is volt szűrve ezekszerint?
Szerntem megfeleló lesz a benzincsapokhoz való szűrőbetét is: https://www.google.hu/search?q...űrő&oq=benzincsap+sz&aqs=chrome.1.69i57j0l3.12005j0j4&client=tablet-android-asus-rev&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Sziasztok! Olyan kérdés merült fel bennen a balesetes DT helyreállítása közben, hogy az olajpumpa és olajtartály közé lehet e, vagy milyen szűrőt érdemes tenni? Vagy ennyire nem szükséges az olajat szűrni? Az olajpumpa mennyire kényes arra, hogy elduguljon?
holtjáték legyen neki a bovdennél is és a kuplung közepén lévő állító csavarnál is
ha mégis csúszik lehet rúgó gyenge vagy valami feltámasztja vagy kosár beverődése vagy az olaj nem tetszik neki
SZiasztok lenne egy kérdésem nem tudom hogy miért csuszik a kuplungom az olaj friss valvoline 10w-40 syntetic lamellàk jok
Vàlaszotokat elöre is köszönöm
nekünk úgy lett megcsinálva ,ki lett véve a tengely esztergályos párhuzamosra csiszolta a bepréselt persely pedig dörzsárral lett méretre szedve .nagyon pontos lett szinte löttyenés mentes a tengely vége vastagabb mivel ott nem kopik így csak nagyobb perselyt tudsz ráhúzni és bent a helyén már lötyög kalimpál a fogaskerék, és lelökheti a zégert
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A motor DT80LC2
A hiba:a közlőfogaskerék perselyezése után pár héttel ismét elkezdett szarakodni a berúgókar(leracsnizik).
Szétszedés után észrevettem ,hogy a fogaskereket tartó zegergyűrű leesett.Összeraktam,majd két rúgás után ismét leeset.Meg utána még vagy 5x.
Kérdem én :Miért??
Gödöllő környékén hol tudnék hengert fúratni? Meg tudjátok saccolni, mennyibe fog fájni?
Olyan gondom lenne hogy a hátsó fékem nem jó Yamaha dt 125 r 2002 évi honnan tudnék javító készletet szerezni bele?
Előre is kösz a segítséget!
A robogóknál, köztük az enyémnél is úgy van megoldva, hogy az olajtartályhoz csatlakozó csőben van a szűrő. Tehát nem kell nagy barkácsolás a beépítéséhez. Nagyon vékonyka az a szűrő, hiszen aránylag nem nagy az átfolyás rajta. Elvileg nem is kell közvetlenül a tartálynál lennie, szűrni meg érdemes, mert az évek során sok szennyeződés lehet a tartályban, aminek nem kellene tovább vándorolni.
Valvoline 10w -40 olajat ajànlottàk
Robogóknál is van az olajtartályból kivezető csőcsatlakozásnál műanyagból készült szűrőbetét. Szerintem érdemes pótolni ha hiányzik.
ha mégis csúszik lehet rúgó gyenge vagy valami feltámasztja vagy kosár beverődése vagy az olaj nem tetszik neki
Vàlaszotokat elöre is köszönöm
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A motor DT80LC2
A hiba:a közlőfogaskerék perselyezése után pár héttel ismét elkezdett szarakodni a berúgókar(leracsnizik).
Szétszedés után észrevettem ,hogy a fogaskereket tartó zegergyűrű leesett.Összeraktam,majd két rúgás után ismét leeset.Meg utána még vagy 5x.
Kérdem én :Miért??