Sziasztok kedves márkatársak!
Van egy 10ezer kilómétert futott svájci TDR 125 motorom és vettem rá egy gianelli kipufogó rendszert, amivel nagyon szépen szól, és megy is de az első pár száz kilóméter alatt előjött egy nagyon zavaró hiba, mégpedig, hogy a hangtompító dob és a rezó találkozásánál erősen nyomja ki az olajat. Folyik rá a hátsó fékre az utas cipőjére stb. Erre tud valaki valami megoldást? Próbáltam már pasztázni, jobban meghúzni a bilincset de egyik ötletem sem sikerült.. Lassan jön a jó idő és szeretném elővenni a kis gépet.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv: Barnabás
(ide is kiteszem hátha tudtok segíteni)
Sziasztok!
Lenne nekem egy DT 125 R-be,vagy TDR-be való eredeti(nem utángyártott) rossz méretválasztás miatt megmaradt dugattyú gyűrűkkel.Motorban még nem volt.Átmérő 56,25 mm.Annak idején 30e. volt a dugattyú,most 8e. ft-ért eladó.Utánvétes posta ok.Ha valakit érdekel:20/292-4099.
amit én észerevettem: a főtengelyek között van különbség az egyik kicsit szélesebb kb 1-2 miliméterrel úgyemlékszem pont a hajtókarban van az eltérés. henger dugattyú ugyan az normális dugattyút nemigen fogsz hozzá találni a 110cc hengerhez elvétve van túlméretes dugattyú azt hiszem malossi huszonezer forintért ha szánsz rá annyit és fúrni akarod
a Blokkra biztosan jó mert ugyan az a henger és úgylátom az lc1 en is ugyanaz a kipufogófelfogatás mint a 2-n szúval valószínűleg jó (nekem van gianelli rezóm de nem használom mert inkább ront a motor használhatóságán mint javítana főleg terepen nekem egy kuplungom bánta annyira nincs erő benne a gianellivel kis fordulaton)
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy yamaha dt 80 lc és lc2 blokk között mi a különbség? Éppen javítok egyet, elvileg lc2, de sehol nem találok hozzá hajtókart és normális dugattyút. Köszi előre is a válaszokat!
Sziasztok! Hátha esetleg kéne valakinek, megválnék 125R-hez való kuplung szettől 14 ezer forintért. Nem szívesen postáznám, Isaszeg környékén átvehető. E-mail: vikitori4@gmail.com Szép napot! :)
Hello
Ez egy ktm lc2 de ugye ugyan az a blokk.Este ettem a motort és fel sem tűnt hogy nem mennek bowdenek le oda a tányérhoz.Leszedtem a tankot és akkor láttam hogy nincs meg a powert mozgató motor.Van egy dt-m itthon arrol átpróbáltam a motort vezetékekkel együt és működött.Viszont lehet más valamiben mert a felfogatás nem ugyanaz,meg esetleg a bowden hossz
A mágnes tapad a falához,de ugye a nicasiba is van valamennyi vas,de állítolag olyan kevés hogy a mágnest nem bírná elha nicasilos akkor mindenképp kell a persely mert mást nem lehet csinálni ha meg vas akkor lehet megpróbáltatom megfuratni,vagy majd ott mondanak rá valamit.
Uhhhh. ez szép. Nehéz elhinni, hogy ez beindult.
Szerintem az a henger kukás, nem veszi ki a fúrás.
Ha vasperselyes, akkor lehet hozzá csinálni.
Így képről nehéz megállapítani, de szerintem nem perselyes.
Te jobban látod, jobban szemügyre tudod venni.
Köszönöm a segítséget,de meg lett a probléma,leszedtem a hengert és a felső gyűrű hiányzott meg a dugo teteje meg volt roncsolodva a kipufogó nyílás felöl,szóval nem is értem hogyan ment egy gyűrűvel,ráadásul semmi zörgés nem hallatsződott,én így vettem a motort,nem tudok semmit róla hogy mi okozhatta.sajnos a hengerbe bele húzott,A méretű dugó volt benne,esetleg a fúrás kiviheti a húzás nyomot valamennyire?talán akkor megusznám egy dugó cserével,vas perselyes,nem tudom hogy gyárilag is az e,mert azt hittem nikacilos
Egy elkarburált motor is nehezen indul. Sőt ha az alapjárati fúvóka, vagy a járat koszos, akkor sem indul rúgásra. Sosem állítgatni kell elsőnek, vagyis lehet, ha vagy annyira rutinos, hogy már fülre is hallod az optimálishoz közeli beállítást.
De.
Ezer meg egy oka lehet hogy nehezen indul.
Most hadd ne soroljam fel mindet, lehet koszos légszűrő, koszos karbi, elkormozódott kipufogó, tömítetlen elősűrítési kamra...stb. gyújtás, gyertya trafó.
Ha nem tudod hol indulj el, inkább keress fel egy jó szerelőt.
Itt nem fog neked megtanítani senki neked egy szakmát, amit több évbe tart elsajátítani, és még több tíz év tapasztalatot.
Találgatni lehet interneten keresztül, de az hosszadalmasabb, és nekem sincs erre sajna időm.
Üdv.
Próbáltam azon is állítani de nem nagyon lett jó tőle,azért gondoltam a kompresszióra mert rugásra is elég nehezen akar indulni.Volt multkor nálad 2 db crm 125,az egyikbe kb 3szor akkora kompresszió volt érzésre ha lenyomtam a berugó kart,mégsem lehetett észre venni semmi külömbséget.Esetleg megnézzem az alapjárati fuvóka méretét?Bár azt nem hinném hogy cserélgették.
Szia.
Nézd én generáloztam olyan robogót, aminek 4,5 Bar volt a kompressziója, de normálisan járt, és a tulaja nem is azért hozta javításra.
Érdemes megnézni a főtengely szimmeringeket nem farsol-e, célszerű cserélni is.
Azért érdemes egy karbipucolás is, és az alapjárati keveréket helyrehozni, nem pedig a tűn állítgatni, mikor az a középfordulati tartományért felel, ergo köze nincs az alapjárathoz.
Nem túl jó, ha kotyog. A nagyobb radiális hézagnál ne fél miliméterre gondolj! A kuplung felőli oldalon szerinted jó a fogaskerekek kapcsolatának, ha el tudnak távolodni egymástól? Egy szűken illesztett fészekbe ha beszereled a c3-as csapágyadat, nem igazán kotyog. Lehet megérett a cserére. Húzd szét! Legalább látod rendesen mi van. Az is lehet, hogy megforgott a csapágyad és megkopott a fészek.
Van egy 10ezer kilómétert futott svájci TDR 125 motorom és vettem rá egy gianelli kipufogó rendszert, amivel nagyon szépen szól, és megy is de az első pár száz kilóméter alatt előjött egy nagyon zavaró hiba, mégpedig, hogy a hangtompító dob és a rezó találkozásánál erősen nyomja ki az olajat. Folyik rá a hátsó fékre az utas cipőjére stb. Erre tud valaki valami megoldást? Próbáltam már pasztázni, jobban meghúzni a bilincset de egyik ötletem sem sikerült.. Lassan jön a jó idő és szeretném elővenni a kis gépet.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv: Barnabás
(ide is kiteszem hátha tudtok segíteni)
Lenne nekem egy DT 125 R-be,vagy TDR-be való eredeti(nem utángyártott) rossz méretválasztás miatt megmaradt dugattyú gyűrűkkel.Motorban még nem volt.Átmérő 56,25 mm.Annak idején 30e. volt a dugattyú,most 8e. ft-ért eladó.Utánvétes posta ok.Ha valakit érdekel:20/292-4099.
Ez egy ktm lc2 de ugye ugyan az a blokk.Este ettem a motort és fel sem tűnt hogy nem mennek bowdenek le oda a tányérhoz.Leszedtem a tankot és akkor láttam hogy nincs meg a powert mozgató motor.Van egy dt-m itthon arrol átpróbáltam a motort vezetékekkel együt és működött.Viszont lehet más valamiben mert a felfogatás nem ugyanaz,meg esetleg a bowden hossz
Mi lehet a gond ha nem resetel a power szelep gyujtás ráadásakor?
Szerintem az a henger kukás, nem veszi ki a fúrás.
Ha vasperselyes, akkor lehet hozzá csinálni.
Így képről nehéz megállapítani, de szerintem nem perselyes.
Te jobban látod, jobban szemügyre tudod venni.
De.
Ezer meg egy oka lehet hogy nehezen indul.
Most hadd ne soroljam fel mindet, lehet koszos légszűrő, koszos karbi, elkormozódott kipufogó, tömítetlen elősűrítési kamra...stb. gyújtás, gyertya trafó.
Ha nem tudod hol indulj el, inkább keress fel egy jó szerelőt.
Itt nem fog neked megtanítani senki neked egy szakmát, amit több évbe tart elsajátítani, és még több tíz év tapasztalatot.
Találgatni lehet interneten keresztül, de az hosszadalmasabb, és nekem sincs erre sajna időm.
Üdv.
Nézd én generáloztam olyan robogót, aminek 4,5 Bar volt a kompressziója, de normálisan járt, és a tulaja nem is azért hozta javításra.
Érdemes megnézni a főtengely szimmeringeket nem farsol-e, célszerű cserélni is.
Azért érdemes egy karbipucolás is, és az alapjárati keveréket helyrehozni, nem pedig a tűn állítgatni, mikor az a középfordulati tartományért felel, ergo köze nincs az alapjárathoz.
A kevés kompressziónak lehet köze ahhoz hogy nincs rendes alapjárat?Egy idó után leáll.Próbáltam a síberen állítani de úgy sem jobb.