Valszeg gyertya. Az igazat megvallva, erre én sem gondoltam, pedig mostanában többször megszívattak a gyertyák, volt hogy az új NGK-ból kettőt dobtam a kukába.
Egyszerűen valami okból lehúzta a szikrát a porcelán szigetelő foglalatra 1nap után.
És még én mondtam hogy célszerű a legegyszerűbb dolgokra gondolni.....
Kicsit én is meglepődtem rajta, de új akksival, új gyertyával első rúgásra beindult ezért még nem tudom biztosan, hogy a kettő közül melyik volt a ludas. Egyszer, ha unatkozom, majd visszarakom a régi gyertyát és letesztelem, de egyelőre nem nyúlok hozzá
A linkek nem működnek, de már értem a lényeget. Csak azt nem tudom még mindig, hogy amikor rendelek egy webshopból, hogyan tudnék olyat választani, ami biztosan jó lesz. Hiába a sok betű a típusban, erre a funkcióra egyik se vonatkozik, és a termékleírásokban sem találtam egyetlen boltban sem
Üdv!
Azt lehet látni, a fixnek általában zárt a vége, a letekerhetőnél látszik a menet.
fix: https://www.google.hu/search?q...ő+sae+csatlakozós+gyertya&client=tablet-android-asus-rev&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwii9Z_NlO_VAhXIIlAKHZOzALwQ_AUICSgB&biw=962&bih=601#imgrc=zcjRxN4_UwGQMM:
leterhetó: https://www.google.hu/search?q...ő+sae+csatlakozós+gyertya&client=tablet-android-asus-rev&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwii9Z_NlO_VAhXIIlAKHZOzALwQ_AUICSgB&biw=962&bih=601#imgrc=DFJxf2jpDpcaUM:
Szia,
köszi a tippeket, mostanra sikerült végigmennem rajtuk. A lendkeréknél megakadtam, mert nem volt lehúzóm, de most már van. Köszöni, jól van, az ék is a helyén, a tekercsek épnek tűnnek, bár még nem méricskéltem végig őket. Kivett gyertyánál mindenesetre szép erős a szikra. Viszont hiába fecskendeztem benzint a karbi után, se kép, se hang (se röffenés). Mi lehet a következő lépés?
Az akkut mindenképp cserélni fogom, mert a visszajelző zöld lámpa is lemeríti fél óra alatt :( de ettől még kéne mennie, hiszen szikra van. Akartam gyertyát is cserélni, de amit vettem, annak nem vékony menetes kupakja volt, hanem a vastag lekerekített, és sajnos ennek az eltávolításába belehalt a vadiúj ngk... mi erre a bevett módszer?
Sziasztok!
Keresek 2006-os yamaha dt 50 x-re első lámpát,esetleg fejidommal együtt is érdekelhet.Akinek lenne vagy tudja hol kaphatnék, mert sehol sem találok ne tartsa magában!! :D
En is hulyesegnek tartottam,volt mar regebben ilyen dt m az erezhetoen erosebb volt.ennel nem vemni eszre a power nyitasat.mondjuk a papira szerint 7kw
Szia.
Én úgy indulnék el, hogy vennék ki fecskendőbe benzint, majd a gyertya kivétele után egy adagot befecsiznék az égéstérbe.
(ügyesebbek a torok vákumcsatlakozónál is tehetik mipolán csővel.)
Utána ha beindul, vagyis röfög rá valamit, akkor üzemanyag problémád van.
Ha erre semmi, akkor pedig gyújtás.
Érdemes megnézni a lendkeréknél az éket, van hogy lazábban húzzák meg, és elnyírhatja.
Így elmegy a jeladó szöge, és megtréfál a túl nagy elő, vagy utógyújtás is.
Célszerű először a legegyszerűbb dolgokra gondolni, általában ez be szokott jönni.
Baczkó-Qualitas-nál kérdezd meg, ott melóztam. Nem sokszor foglalkoznak ilyennel, de én megkérdeztem még régebben, nekem azt mondták hogy nincs elvileg akadálya. https://www.google.hu/maps/dir...!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x4741c9398dafb989:0x24dabf41b1cb9afc!2m2!1d19.351321!2d47.605495
Rózsaszín sarokház, a szerszámos műhelyben érdeklődj.
Sziasztok,
DT80 LC2-esem ma megállt és még nem tudom, miért. Lejtőn lefelé menet elkezdett akadozni, kihagyni a motor, nemsokára meg is állt. Utána egyszer még beindult, de már nem pörgött föl és megint leállt. Itthon előbb a karbit néztem meg, de kosz vagy dugulás nem volt benne. Aztán gyertyát pucoltam, szikra van rendesen. A légszűrő szinte vadiúj, teljesen tiszta. Benzin is van benne, csap is nyitva volt. Egyszer itthon is beindult, de pár másodperc múlva ugyanúgy leállt.
Egyetlen dolgot találtam elsőre, ami nem kerek, az akksi lassan cserés lesz és eléggé le is volt merülve. Feltöltés után ugyanúgy nem indul, bár a különbség látszik a visszajelző lámpákon. Mi lehet még? Megjegyzem, az utóbbi hónapokban így használtam (nem túl sokat), és nem állítottam/javítottam rajta semmit mostanában.
Köszi.
Ha a benzinszintet nem túlzod el nagyon,akkor nem kell. Benne van a leírásban,h kb a pohártömítésig kell állnia. A tűvel nagyot nem hibázol,ha középre teszed. Ha nagyon füstöl,rotyogósan megtorpan a fordulat,akkor haladj a kisebb főfúvóka felé. De nagyon ne szegényítsd el. Ha kell segítség, írj, küldök telószámot
zalfy1977@gmail.com
Igen ugy nez ki az lesz a gond.nagyon sokat kaphat.mekkora a gyari fofuvoka?240-es volt benne most 220 as.de menet kozbe gustol mint az allat es 7 nel tovabb nem nagyon megy.allitsak a siber tun vagy a benzin szinten?
2006-os Dt 50-re keresek hűtő idomokat,szerintem az újabbé is passzol rá.Akinek lenne esetleg az jeéezzen!