Nekem van egy eladó, igaz 81-es, és DT80 blokk, DT50 váz. Kicsit fickósabb, és a típuskód miatt sem kell aggódni, mert 5M6. A vázak megy ugye koppra egyezőek MX-nél, kivéve a számot :) Képesmotoron, Hahun is megtalálod, nem linkelem most ide be!
Sziasztok!!
olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy...
van egy 125R 1993 évjárat a power motor jó, mozgatja a szelepet ha külön áramot adok neki, de q helyén már nem csinál semmit, nem is resetel....
mi lehet a baja? milyen hibák szoktak előfordulni a power hibáknál??
Féknyereg felújítót hol lehet venni?? (első hátsó)
Köszi előre is!!!
Sziasztok! Kéne egy kis segítség mert vettem egy Dt 50-est a gyermekemnek (Karira),de elég gyatra menetteljesítménnyel bír és Osztrák papíros gyári állapot kompresszió szerintem jó
valami tanács kellene merre találom a fránya fojtásokat??
Ahhoz azért már egy multiméter kellene, itt vannak az értékek a kiméréséhez, próbálj meg egyet kölcsönkérni, de érdemes egyet beszerezni, mert hosszútávon nagyon hasznos.
Semmi gond, van aksid azzal is meg tudod nézni. A +-hoz hozzákötöd a sárga/pirost, majd egy égő közepéhez hozzáérinted a kéket az égő test részét meg hozzáérinted az aksi negatívhoz. Ha jó a kapcsoló, akkor világít a lámpa. Ugyanezt el tudod játszani a többi vezetékkel miközben a kapcsolót a szálnak megfelelő helyzetbe kapcsolod.
Hát multiméterem az nincs. A csatlakozások persze azok csak ideiglenesen vannak össze kötve így. Igen már én is arra gondoltam hogy leveszem a lendkereket és megnézem a tekercseket.
Amit érdemes megnézned az a kapcsoló. A sárga/pirosra ha rákapcsolsz egy multimétert szakadásvizsgálatra, akkor le tudod csekkolni, hogy "p" állásban a kéken kell zártnak lennie, "világítás" állásban a kéken kell zártnak lennie folyamatosan valamint a tompított és refi állásban hol a sárgán, hol pedig a zöldön kell zártnak lennie. A zöld alatt a világosabb zöldet értem a sötétzöld az indexhez tartozik, ahogy a sötétbarna és a barna/fehér.
A manual alapján a dt80 mindkét változatán ugyanúgy sárga/piros vezetéknek kellene lennie ami a világításkapcsolóhoz megy, mint ahogy a 125-ös kapcsolódon is van, de a vezetékkötegedben annak a barnának nem kellene ott lennie, illetve más dt modellen a generátortól jövő sárga/piros a kapcsoló csatlakozójánál átvált barnára. Röviden alapból teljesen helyesen kötötted be, ha az a barna a generátorod világítás, töltő tekercsétől jön. A csatlakozásokat gondolom ideiglenesnek gondoltad..
Én a helyedben levenném a lendkereket, és megnézném a világítótekercsek szálait, hogy egyáltalán jók -e a tekercsek. Asszem 2 világító, egy töltő tekercs, meg egy gyújtótekercs van benne.
Egy jótanács ha ilyen vállalkozásba kezdesz, érdemes beszerezni egy forrasztópákát, ónt, meg zsugorcsövet.
Időtállóbb, meg esztétikusabb , mint ez a ragacshalmaz.
Csomagtartó,kézvédő,sisakzár már nincs meg!
E-mail-ben keressenek/keressetek ha érdekel valami!
koyo0101@gmail.com
tzr be akartam venni (sumitomo nyeregbe) 2 szett mert 4 dugós 22000ft lett volna csak az elsőbe.
olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy...
van egy 125R 1993 évjárat a power motor jó, mozgatja a szelepet ha külön áramot adok neki, de q helyén már nem csinál semmit, nem is resetel....
mi lehet a baja? milyen hibák szoktak előfordulni a power hibáknál??
Féknyereg felújítót hol lehet venni?? (első hátsó)
Köszi előre is!!!
DT 80-125LcII alkatrészek eladóak.Érdeklődni üzenetben vagy telefonon
06308740159
Akinek van szoljon
valami tanács kellene merre találom a fránya fojtásokat??
Egy jótanács ha ilyen vállalkozásba kezdesz, érdemes beszerezni egy forrasztópákát, ónt, meg zsugorcsövet.
Időtállóbb, meg esztétikusabb , mint ez a ragacshalmaz.