Sziasztok. 1 hónapja vásároltam egy Yamaha DT 50R 2007-es évjáratú motort szinte gyári állapotban. A motor megy teszi dolgát, de 40km/h után szabályoz. Mintha valami fojtás lenne még benne, de nem tudjuk mi, mert a kipufogóból 2-t, a szívócsonkból pedig egy fojtás szedtünk ki. De továbbra sem megy jobban. 50 km/h a vége. Vettem hozzá egy használt cdi-t, ami ki van fúrva, de azzal sem sokkal jobb, de így már 60-65-öt megy. A műszerfalban is van valami 40 km/h-rás mód állítgatás közben, de változtatni nem lehet rajta. Aki tud kérem segítsen, minden tanács jól jönne!
Sziasztok úgy néz ki az RD 80-asra szükségem lesz berugótengelyre és berugókarra is, az előző tulaj nem gyári berugókart tett rá és mivel nem egyezett a fogazás leköszörülte és átfúrta mindkettőt, azt hittem nem lesz vele gond de sajna kezdi a tengely megadni magát. :( túl vékony ahhoz hogy a furattal még gyengítve legyen.
Sziasztok a napokban hozzájutottam egy 82es RD80-as hoz. apróbb bajai voltak, plusz a különolajozás nem működik. szétszedtem és nincs rajta a ferde fogazású fogaskerék ami meghajtja. nincs ilyen valakinek véletlenül? Vagy direkt?
Adott egy DT 50R 2009 es évjáratú AM6 os blokk, baja az hogy nagyon füstöl, hűtővizet nem eszi, szimeringre gyanakszok, de mivel szar a benne lévő olaj lehet az a hiba, mit ajánlotok?
Szisztok. Sigítséget szeretnék kérni. Van egy Yamaha dt 80 motorom és nincsen szikra. Kábeleket trafót megnéztem van e áram és van de nem értem miért nincs szikra. Kérlek segítsetek?
Sziasztok!2009 es évjáratu Yamaha DT 50R-t vettem a napokba!Aprobb állásbol adódó hibái voltak a motornak, fékmunkahenger elvolt tomodve, azt csináltuk rajta, nade, 2 oráig állt, elotte semmi fustot nem okádott, faszan mukodott a motor bele öntöttem a hulye fejemmel a Still olajat ugyd még friss a motor kiakartam.probákni, azota fehéren fustol, a vizet nem eszi!
sziasztok,
van egy yamaha dt 50R motorom, 2005-ös évjárat, digitális műszerfallal, a bal oldalon lévő vizhőfok villog (vagy pislog, nem tudom pontosan hogy fejezzem ki magam :D ) , azt szeretném kérdezni hogy ez valami problémára utal vagy ez normális? akitől vettem azt mondta hogy azért pislog mert hideg a viz, csak akkor alszik el ha már forr a viz. Előre köszönöm
Köszönöm a válaszodat apuci, de az én helyzetemben akármennyit megyek vele, nem melegszik fel (a hőfokmérő szerint), csak minimálisan megy feljebb a hőfok, de messze nem megy el üzemmeleg hőmérsékletig
Szia.
Nyílván rossz a termosztátod, azért melegszik lassabban a motor.
A termosztát lényege, hogy kizárja a hűtőt az üzemeleg motorhőmérséklet eléréséig, így gyorsabb a melegedés, és fixen 85-90 Celsius fokon tartja a motorhőt.
Felmelegszik az csak lassabban.
Véleményem szerint ez nem probléma, baj nem lesz belőle.
Nyári kánikulában jó termosztáttal sorban való araszolásnál könnyebben megrottyanhat a motor.
Vannak akik istenítik őket,mert még nem próbáltak ki mást......
De én elfogadom az ők véleményüket is,ha nekik az kell akkor hajtsák.
Lehet a DT-hez drága a cucc,de tartósabb mint.....
Jogos! Most adtam el a simsonomat, másnap már megcsúszott a berugó, égett a pofám, mert ismerősnek ment. 2-3 éves korukban is úgy hívtam őket egy nyári motor.
Heló srácok!
Tegnap kb fél éves állás után előszedtem 2003-as évjáratú Yamaha DT125R motoromat. A használat során azt vettem észre, hogy a hőfokmérőm nem működik. Ma leellenőriztem a hőfokmérőt, ez megfelelően működik, ha letestelem a gombára menő kábelt, szépen elindul a piros sáv felé. Mentem vele egy rövid kört, jobban odafigyelve a problémára észrevettem, hogy mégiscsak mozdul a hőfokmérő mutatója, de csak minimálisat. Két dologra gyanakszom: vagy a hőfokmérő gomba nem jó, vagy a termosztát. Roszz termosztát okozhat olyat, hogy nem bír felmelegedni a motor, vagy mindenképpen felmelegszik, csak lassabban? A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!
Szia.
Neked mikor volt Simsonod?
Mert nekem az elmúlt 12 évben áthaladt néhány a kezeim között,és olyat hogy hálás én nem mondanék rá!
Az igaz hogy van hozzá mindenféle alkatrész,de normális minőségnek ezt már nem nevezném.
10 éve még lehetett kapni hozzá normális cuccokat.
Ez az én egyéni véleményem,de ma már hamarabb venném meg azt a 60 ezres DT-t,mint bármelyik Simsont.
A legutóbbi szimóm egy S53 volt,145-ért vettem,de 1 hónap múlva az is ugyanolyan hibákat produkált mint az előző simsonjaim,pedig nem gyilkolom egyiket sem,heti 35-40km-t megyek.
Én azt mondom hogy soha többet simsont,el járt felette az idő.
Első féknyereg
power elektronika illetve szervó
kipufogó hátsó dob
kormány
érdekelne így első körben. helyileg merre, mennyibe kerül.
Köszönöm!