A teleszkópvédő gumiharmónika erősen szakadozott, rossz állapotú. Rendeltem egy Progripet hozzá, és szeretném felrakni. Nemrégiben volt teleszkópolaj és szimering csere, de akkor sajnos kimaradt ez a része. Mivel szerelő csinálta, így nem tudom, hogy mennyire komplikált lebontani a teleszkópot, hogy rá tudjam húzni, illetve azt sem, hogy ez most újabb szimering cserével jár-e vagy sem.
Ha valaki tudna néhány jó tanácsot adni, azt megköszönném :)
Sziasztok Együtt forog a kuplungház a belső résszel -üresben is,mi lehet a hiba?minden csavar alátét elviekben rendesen. lamellák nélkül is,ahogy az anyacsavart rá kezdem húzni már nem jó.Köszönöm!Misi
Régi dt 80-ashoz (5t8) milyen olaj kell? Hajtómű olaj? Váltó olaj? És ez a számok mit takarnak? Látom hogy van olyan hogy 10w30 meg 10w40 meg ilyen 70w90. Én milyet vegyek?
Szisztok. 1 hete vettem egy yamaha dt 80 mxs motort. (Valószínű hogy az alkatrészek nevét szarul írtam nem értek hozzá bocsi) Eddig semmi gond nem volt vele de ma reggel haverom ment vele és elcsattant. Mikor jött vissza nem lehetett felfele váltani mert megakadt a váltókar az oldaldekni csavarjában. Kicsit lazítottam a váltókar csavarján és kíjjebb raktam így nem akad meg de észrevettem hogy a váltó tengely amin a váltókar van kicsit be-ki csúszkál. Egy csavar is eltünt az oldaldekniből a váltó oldalán. Valahogy a kuplungkart is másabb behúzni, és a gázbowdenen az a kis műanyag cucc is eltört. Mondom megnézem hogy megy e egyáltalán. Elindulok vele és elkezdte azt csinálni hogy ha behúzom a kuplungot akkor úgy felpörög a motor mintha maxon húznám. Néha meg random el kezd fulladni. A kuplungkar mintha most nagyon "laza" lenne, és ha üresben van semmi baja de ahogy berakom sebességbe egyből lefullad. Szerintetek ez mi lehet? Az esés előtt nem volt semmi baj vele.
Még így a végére egyik ismerősöm mondta hogy lehet hogy az olaj ki fojt hogy elvileg akkor csinalja, ebbol mi igaz? És ha így van akkor itt külön van a motorolaj és a váltóolaj vagy egyben van? Nem értek még hozzá sajnos.
A Baja az egy város...
Viccet félretéve, dugattyú miatt nem kéne ráznia a motornak.
Ha elraktad a vezérlését a kiegyenlítőtengelynek, akkor lehet.
De az csak dugattyúcserénél nem fordulhatna elő.
Te tudod mit mókoltál rajta, ez 2 mondatból nem derül ki számunkra.
Ha igazán gondod van, hívj fel nyugodtan, és visszahívlak ha akarsz róla beszélni...
Sziasztok, vettem egy új dugót a blokkba (igen bele való) és azóta ráz,keményen jár a blokk 4000-es fordulat felett. Gyertyát nézve a keverék jónak tűnik. Tudtok vmi tippet adni, hogy mi lehet a baja?
Az előző hozzászólásomat javítva, az ezen a képen látható ülést keresném :s vagy valami tippet tudtok adni, mit lehet a bőrön 2 szakadással kezdeni? :(
Hívj fel, vagy csinálj videót!