Üdv! Hátsó féknél, ha lenyomom a pedált gyenge a fék. Ha erősebben nyomom a pedált, akkor meg olyan mintha rottyanna eggyet, ekkor már jobban fog, de még ez sem annyira ok. Mi lehet ez a ronttyanás? Főfékmunkahenger, vagy a hátsó fékmunkahenger? Lehet, hogy ráférne egy felújítás a munkahengerekre? Fékfolyadék is ki tudja mikor volt cserélve, meg a fékcső is régi. Ja és a dugattyú sem húzódik vissza rendesen, mert a betét eléri a tárcsát és köszörül, ezt akkor vettem észre amikor toltam a motort a helyére. Valószínű ezért melegszik annyira a tárcsa is.
Volna egy olyan problémám hogy yamaha dt 125 lc2 váltoja istenért nem akkar jó lenni rá rakom a váltó felöli deknit (nagy nehezen) és szorul nem lehet váltani de nincs rajta teljesen akkor meg működik
Ráadod a gyujtast Es ugy kel bealitani hogy ha benyulsz vagy benezel a kipufogonyilason nyitva kel leni a szelepnek.
Ha leveszed a gyujtast Es ujra Raadod akor elzarja kinyitja Es ha beindul a motor elzarja a povert
Helló! Van egy tacskónk, majd összegyűjtöm amit lerak és körberakom vele a motort. Gondolom friss legyen a k.szar, napszárított nem annyira jó. Vagy bezárom éjszakára a garázsba, egy ideig a kutyát.
Nem lehet hogy túlságosan is optimalista vagy?
Ez egy kis DT, nem krosszmotor. Átmeneti terepviszonyokra tervezték, s nem ilyen nagy melákoknak mint mi vagyunk.
Venni kell egy 400-as engyúrót, azzal nem lesznek ilyen problémáid szerintem.
Szia.
Szerintem ez nem egér volt, hanem nyest. Egérről még nem hallottam hogy szigetelést rágna.
Rakjál ki kutyaszart a motor mellé, vagy ahol tárolod, el fog költözni.
A kutyákat nem bírja.
Sziasztok! Úgy jártam, hogy az egér megrágta a kábeleket. Valaki járt már így? Hogy lehet ez ellen védekezni? Ma végignéztem az összes kábelt és kijavítottam. De ha az így folytatódik nem áll ki másból a kábelkötegem csak szigetelőszalagból.
Sziasztok!Hozzám került egy DT50LC 1992es.Sajnos nem lehet berugni mert a fogaskerekek el vannak kopva.Honnan tudnék beszerezni hozzá?Jó lenne a bontott is ha jó állapotban van.
Teljes felújítást eszközöltem a telókon. Kimostam és mindenhová, új, gyári teflonos csapágyat kapott. A kottyanások minimálisra csökkentek. Új szim, stb.
Beszerel, kipróbál és ooyan szar maradt,mint volt. Még mindig csavarodik a futómű,ha befogom a keteket a lábam közé. Mintha botladozna egy gyerkzsiráf. Aszfalton semmi gond,de amint terepre érek, külön életet él a kerék a kormánytól. A hátsó lengőkar sem lóg.
Én az SM kerekekhez, kerékpáros km órát vettem.
Le kell mérni az átmérőt, (megjelölni a kereket, majd egy fordulatot tolni, így megkapod a kerületét a keréknek, ezt kell beírni az órába) és pontosan fog mérni.
Célszerű 5 fordulatot tolni, majd 5-el osztani az értéket, így pontosabb lesz az óra.
MM-ben kéri az óra, arra figyelni kell.
Célszerű olyat venni, ami 100 km/h felett is mér, mert 100 felett visszafelé kezd el mérni. Én le tudtam tolni 65-ig....2 személlyel, kizsírozott szakadékban.
Leteszteltem. Aszfalton normálisan működik a teló. Nem észleltem rendellenes dolgot eddig. Mondjuk jó minőségű úton próbáltam.
Más. 21-ről 17-re cseréltem a kereket. Így a kilómérteróra többet mutat a valós sebességnél. Milyen kilóméteróra meghajtót keressek, ami jó lenne a 17-es kerékhez? Vagy máshogy is megoldható, hogy a valós sebességet mutassa? Matricázzam fel a kijelzőt :) :o ?
Mondtam.... Azért adok tanácsot, mert már ezt megtapasztaltam, és ne kelljen erre nektek dupla olajcserével rájönni.
Igen az a szelep az a 4db 8-as furat. Le lehetne dugózni 2 db-ot, de akkor tesztelni kéne megint olajakkal, így egyszerűbb a sűrű olaj, és az már bevált.
Van esetleg 2db teleszóp-szár magasítóm, ha volna rá igény....41mm-es, én csináltattam. 6cm-ert emel az elején, nem kell alátétezgetni a teleszkóp rugót.
A kerékfékhengernél nézd meg a csúszkát, az szokik összegyógyulni, és attól szokott pattanni is.