Sziasztok!Dt 125 r-em van!Kb fél éve nem mentem vele!Ma ugy gondoltam kicsit megjáratom!Egy idő után elkezdett valami benne cirippelni és egyre jobban ,utánna egy kattanás és megált!A berugókart sem tudtam utána lenyomni!Olaj viz van benne és nem is forralta meg nem is éreztem hogy gyengülne vagy valami!Járt már igy valaki?
Helló BackUp! Itt fórumon mintha olvastam volna ezzel kapcsolatban (pár oldallal visszább) és talán Apuci írta (de nem biztos), hogy a powertengelyt utána kell csiszolni, ha fúráskor azt nem tették meg.
Sziasztok!
Most furattam a DT 125 R hengeremet, ami eléggé a végét járja(58,15 az átmérő dugattyún). Létezik, hogy nagyobb túlméretnél a powerszelep záráskor eléri a dugyattyút? Vagy ki van számítva, és semmiképp nem érheti el?
Valszeg kormánykapcsolónál van a hiba. A hátsó lámpa a pozitívot az első helyzetjelző pozitívjáról kapja, ezért nem értjük miért nem működik tompítotton.
Azért cseréld ki az első izzót, azután keresgéld a hibát.
Sziasztok !
Egy kis segítséget szeretnék kérni . Van egy egy DT 125 (2003) Olyan problémám lenne mikor felkapcsolom a világítást a tompított nem világít + a hátsó lámpám se. De mikor a refit vagy csak a helyzetjelzőt kapcsolom akkor működik a hátsó lámpa .
Valaki találkozott már ilyen problémával ?
A választ előre is köszönöm !
Sziasztok!Keresek jó állapotú DT80LCII-es főtengelyt hajtókarral megvételre.Esetleg ha tudtok valakit aki bont, az illető elérhetőségét is megköszönöm!
Üdv!
Yamaha Dt125r első villára kellene nekem első féknyereg adapter (távtartó is?). Yamaha wr125x féknyerget (298 mm féktárcsával) szeretném rátenni.Sajnos az első villát nem tudtam megszerezni, csak a kerekeket meg a féket. Ha tud valaki, akkor jelezze. Előre is köszönöm.
Sziasztok nem tudom mitől lehet de a yamha dt 125 lc 2 esem kb már 4-5 . gyertyánál járok olyat csinál, ha egy új gyertyát belerakok egy darabig üzemel a gép,(szépen húz megy, kiprög minden) de utána el kezd tönkremenni a gyertya (gyengül a szikra) megnéztem a gyertyát és nem kormos, de mégis egy ideig jó csak a gyertya, ha viszont új gyertyát rakok bele megint jól kipörög, megy a gép.
Próbáltam már denso iiridum, ngk(br9es) -t stb de egyik se volt jó mindegyik tönkrement. Tehát nem rossz hőértékű gyertyát tettem bele. Annyi hogy gyújtás alaplap frissen tekercselve lett. Segítséget szeretnék, hogy mitől csinálhatja ezt? Valaki találkozott már ilyennel?
Akkor 1 rúgásra kéne induljon, mivel benzinben dús keveréket kapna alapból, ami a szivató lényege.
Volt pár DT, amin kisebb a szivató furata, és hiába működik, nem elégséges a benzin mennyiség szállítása dúsításkor.
Szerintem beszéltünk már erről telefonban.
Ki kell bővíteni a fúvókát, meg ami jön fel kis réz cső, annak a tetejét.
Így induláskor kevésbe fogja tolerálni a szivatót, dúsabb lesz a keverék, nem pörög fel, de viszont beindul 1-2 rúgásra.
Vagy venni kell aegy flakon féktisztítót, s ha sokat áll, be kell fújni egy szisszentést az ülés alá, ahol a légszűrőnek a pipája van.
Kíméletesebb, mint a hidegindító.
Csalóka a benzincsapos dolog. Ha csak óránként egy csepp,akkor egy hét alatt tele rakja a hengert. A karbinak lélektana van. Ha nem nagyon vágod, kérj meg valakit.
Szia. A benzincsap az biztos jó, mert volt már olyan hogy majdnem egy egész tankot engedtem le kannába és OFF-on nem folyik belőle, csak ON és RES -en. Hát nemtudom. Amúgy valaki tanácsolta hogy vegyek egy karbi felújító szettet és takarítsam ki meg cseréljem ki benne a cuccokat. Csak attól tartok hogy nem tudom összerakni rendesen, de majd fényképezek szétszedés közben.
Felettébb érdekes. Megmondom miért. Ha gravitáció hatására folyik ott a benzin, akkor elősűrítés hatására jobban kéne folynia, vagy egyáltalán nem. Ha nem folyik járatás közben, akkor viszont annyi levegőt szív a keveréked mellé, hogy elszegényedik nem kicsit a keveréked, ami magas fordulaton már szúróláng kialakulásához vezethet, és kilugad a dugattyúd teteje.
Ezt ellenőrizheted is, mert motorozás után a gyertyaképed nem őzbarna, hanem inkább fehér kéne hogy legyen.
A 125R-ben nincs a blokkfelek közt tömítés, manual szerint csak paszta kell közé.
Szerelési hiba is lehet, kevés pasztát kapott, de kétlem hogy kinyomta volna.
Mindenesetre ha szétszeded, ellenőrizd a blokkfeleket élvonalzóval, hogy nincs -e görbület, vagy nem vertek -e közé csavarhúzót.
Sok a barbár.
Mondjuk ha nincs csúnya hangja, én nem bontanám szét feleslegesen, lefújnám féktisztítóval, és a blokkfelek találkozásánál megkenném 2K-s epoxival.
Persze tudom ez barbár megoldás, de ráérsz széthúzni akkor, mikor igazán szükséges lesz.
Vagy ha széthúzod, 2 föcitengő csapágy, meg 2 balansztengely csapágy csere sem ártana.
Most furattam a DT 125 R hengeremet, ami eléggé a végét járja(58,15 az átmérő dugattyún). Létezik, hogy nagyobb túlméretnél a powerszelep záráskor eléri a dugyattyút? Vagy ki van számítva, és semmiképp nem érheti el?
keresek levegős Yamaha DT 50/80? lendkereket
aminek ez a típusszáma F3MR 0058T
rákerestem de nem igazán adja ki a típust
előre is köszönöm
Azért cseréld ki az első izzót, azután keresgéld a hibát.
Egy kis segítséget szeretnék kérni . Van egy egy DT 125 (2003) Olyan problémám lenne mikor felkapcsolom a világítást a tompított nem világít + a hátsó lámpám se. De mikor a refit vagy csak a helyzetjelzőt kapcsolom akkor működik a hátsó lámpa .
Valaki találkozott már ilyen problémával ?
A választ előre is köszönöm !
Yamaha Dt125r első villára kellene nekem első féknyereg adapter (távtartó is?). Yamaha wr125x féknyerget (298 mm féktárcsával) szeretném rátenni.Sajnos az első villát nem tudtam megszerezni, csak a kerekeket meg a féket. Ha tud valaki, akkor jelezze. Előre is köszönöm.
Próbáltam már denso iiridum, ngk(br9es) -t stb de egyik se volt jó mindegyik tönkrement. Tehát nem rossz hőértékű gyertyát tettem bele. Annyi hogy gyújtás alaplap frissen tekercselve lett. Segítséget szeretnék, hogy mitől csinálhatja ezt? Valaki találkozott már ilyennel?
Volt pár DT, amin kisebb a szivató furata, és hiába működik, nem elégséges a benzin mennyiség szállítása dúsításkor.
Szerintem beszéltünk már erről telefonban.
Ki kell bővíteni a fúvókát, meg ami jön fel kis réz cső, annak a tetejét.
Így induláskor kevésbe fogja tolerálni a szivatót, dúsabb lesz a keverék, nem pörög fel, de viszont beindul 1-2 rúgásra.
Vagy venni kell aegy flakon féktisztítót, s ha sokat áll, be kell fújni egy szisszentést az ülés alá, ahol a légszűrőnek a pipája van.
Kíméletesebb, mint a hidegindító.
Ezt ellenőrizheted is, mert motorozás után a gyertyaképed nem őzbarna, hanem inkább fehér kéne hogy legyen.
A 125R-ben nincs a blokkfelek közt tömítés, manual szerint csak paszta kell közé.
Szerelési hiba is lehet, kevés pasztát kapott, de kétlem hogy kinyomta volna.
Mindenesetre ha szétszeded, ellenőrizd a blokkfeleket élvonalzóval, hogy nincs -e görbület, vagy nem vertek -e közé csavarhúzót.
Sok a barbár.
Mondjuk ha nincs csúnya hangja, én nem bontanám szét feleslegesen, lefújnám féktisztítóval, és a blokkfelek találkozásánál megkenném 2K-s epoxival.
Persze tudom ez barbár megoldás, de ráérsz széthúzni akkor, mikor igazán szükséges lesz.
Vagy ha széthúzod, 2 föcitengő csapágy, meg 2 balansztengely csapágy csere sem ártana.