Sziasztok,
ezen a fórumon még új vagyok, mert csak most lett egy kicsit leharcolt DT80 LC2-esem "játszósnak". Sűrűn fogom olvasgatni az eddigieket, mert van mit rendbetenni rajta, de van egy apróság, amire eddig nem találtam választ. Az oldalsztendere olyan, hogy ha nincs rajta a motor, magától felugrik (illetve korábban csak átbillent a holtponton, aztán egy kis olajozás után most már helyre is pattan). Szóval ha nem akarom, hogy eldőljön a motor, akkor a sztender kihajtása után rá is kell engedni a gépet, és akkor megáll. A másik motoromon (XJ600) pedig rendesen ott marad kinyitva is a végállásban, úgyhogy nem tudom, hogy ennél ez most hiba, vagy biztonsági funkció akar lenni, hogy induláskor nehogy úgy maradjon?
Eladnám Dt125R power. projekt motorom. Durván egy éve vettem, de idő hiányába csak áll, foglalja a helyet
A motor talpon van, de minden alkatrésze csak fel lett dobálva hogy ne keveredjenek el.
Mindene megvan, a blokk széthúzva. Alkatrésznek ajánlanám, de akinek rendelkezésre áll a kellő idő és szakértelme simán összehozható...
Fix 60.e
Nincs harag! Az üléshuzat csere már az új tulajra vár, bár 5e-ért újrabőröznék. Viszont mint látod 77e-ért is hibátlan, szinte új motort akarnak venni...
Kex, ezer bocsi, tényleg nem neked szólt, általánosságban írtam az eladókról. Ha figyelmesen olvasol, akkor látod is, hogy amit neked írtam és amit általánosságban sok eladóról az külön bekezdésben van a szövegben.
A képeken is látható, hogy igényesek a motorok, ezt én is észrevettem. Sok sikert az eladásukhoz, legyél is igényes eladó. (Az mx üléshuzatát azért kicserélhetnéd, mert ha jól látom akkor az szakadt picit. bocsi, ezt a labdát nem hagyhattam a levegőben
Nem vagyok sértődős típus, abban viszont igazad van, hogy nem mindenki ilyen. Rajtam kívül motoros baráti körben én is csak 2-3 igazán korrekt ürgén tudnék mondani... De nem szeretném fényezni magam. Nem újat, nem hibátlant árulok, csak szeretek mindent részletesen elmondani az áruról, amit tudok róla. Nem véletlen vett már tőlem 5 kolegám is motort... Meg az is számít, hogy nem a pajtából árulok és valamennyire értek is hozzá.
Képzeld engem az kapcsol ki, ha motorokat rakok rendbe. Nézz szét a videóim/képeim között. De ezeket is én újítottam fel.
De már eladtam egy párat és részletesen elmondok mindegyik motorról mindent, hogy milyen alkatrész lett cserélve. Service manual letöltésével indul nálam minden.
Ez nem marketing, csak nagyon pici haszonkulccsal árulok, ezért fix áras.
Alkatrész meg sok helyen van akciósan, csak körbe kell nézni. PL. FOR(gyári minőségű) dugattyú 6e ft http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
http://www.omegamotor.hu/websh...
Hajtókar 10e Ft??? Ugye nem vészes árak, ha kicsit körülnéz az ember. Sok helyen kedvezményem is van az árakból. Minden felújított motorról pontos leírást vezetek, így részletesen el tudom mondani. Illetve képek előtte-utána-közbe. Ezért nem szoktak reklamálni nálam utólag, de sajnos manapság kevés az ilyen eladó. Remélem kimerítő választ adtam!
Jaaa meg ne feledkezzünk meg a nem dohányzó, első női tulajos autókról sem, amiknek tenyérnyi égés van a padlókárpiton és szét van sárgulva a tetőkárpit a füsttől....hagyjuk már, néha én szégyellem magam az ilyen hirdetések láttán. Tiszta szánalom az egész
Kex, Te egy igazi marketing manager vagy... Ha lenne rá pénzem én biztosan megvenném a motorodat, még karácsony előtt...de csak mert ilyen szép sorokat írtál.
Nem teljesen ide tartozik, de...sok hirdetést olvasok eladó motorokról innen-onnan és azok 90%-a mind teljesen felújított, szinte az utolsó csavarig ( prox dugó, prox hajtókar, legdrágább csapágy stb. stb.), generál után csak 500 km-t ment, vagy még annyit sem stb. stb. Furcsa az, hogy valaki teljesen felújít egy motort az utolsó csavarig azért, hogy utána eladja. Én nyáron költöttem rá jóval több mint 100 ezret a blokkra és egyéb alkatrészekre és ebben még nincs is benne a külseje, mert az egyelőre csúszóban van...
Szóval érdekes, hogy miért költ valaki ennyi pénzt egy olyan motorra amire már nincs szüksége? Nekem személy szerint fizikai fájdalmat okozna az, ha most kellene eladnom a motorom, az után , hogy ennyi lóvét vertem bele.....óriási bukta lenne. Ha el akarom adni, akkor nem újítom fel, főleg nem teljesen százezrekért, hacsak nem vagyok egy milliomos jótét lélek.
ELADÓ! Ne várj Karácsonyig!!!
Yamaha dt50MX 13N típus, 1jy motorkód (holland piacra készült) 4 sebesség, léghűtés. A blokkban 5km van! Frissen fúrt, hónolt henger, yamaha FOR 41,25mm dugattyúval, NTN C3 főtengely csapágyak, szimeringek,tömítések cserélve, centírozott főtengely, service manual alapján lett felújítva. Karbi gyári dt80mx Teikei 16mm-eres változat, nagyobb főfúvóka, új tűszelep, sportlégszűrő. Új tömlő a hátsó kerékben, külön olajzó kikötve. Gyújtás beállítva, Motul 10w30 hajtóműolaj. Jobb oldalidom is megvan, csak hirtelen nem találtam. Fékek, futómű rendben. Yamaha matricák, markolatok. FIX ár, csere nem érdekel, csak az alkatrészek több mint 30e-be voltak! Csak pár napig eladó, mert tavasszal drágább lesz!
Érd.: unatkozas@citromail.hu 70/3650837
ezen a fórumon még új vagyok, mert csak most lett egy kicsit leharcolt DT80 LC2-esem "játszósnak". Sűrűn fogom olvasgatni az eddigieket, mert van mit rendbetenni rajta, de van egy apróság, amire eddig nem találtam választ. Az oldalsztendere olyan, hogy ha nincs rajta a motor, magától felugrik (illetve korábban csak átbillent a holtponton, aztán egy kis olajozás után most már helyre is pattan). Szóval ha nem akarom, hogy eldőljön a motor, akkor a sztender kihajtása után rá is kell engedni a gépet, és akkor megáll. A másik motoromon (XJ600) pedig rendesen ott marad kinyitva is a végállásban, úgyhogy nem tudom, hogy ennél ez most hiba, vagy biztonsági funkció akar lenni, hogy induláskor nehogy úgy maradjon?
A motor talpon van, de minden alkatrésze csak fel lett dobálva hogy ne keveredjenek el.
Mindene megvan, a blokk széthúzva. Alkatrésznek ajánlanám, de akinek rendelkezésre áll a kellő idő és szakértelme simán összehozható...
Fix 60.e
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Cagiva_elefant_125_57038772.htm
A képeken is látható, hogy igényesek a motorok, ezt én is észrevettem. Sok sikert az eladásukhoz, legyél is igényes eladó. (Az mx üléshuzatát azért kicserélhetnéd, mert ha jól látom akkor az szakadt picit. bocsi, ezt a labdát nem hagyhattam a levegőben
De már eladtam egy párat és részletesen elmondok mindegyik motorról mindent, hogy milyen alkatrész lett cserélve. Service manual letöltésével indul nálam minden.
Ez nem marketing, csak nagyon pici haszonkulccsal árulok, ezért fix áras.
Alkatrész meg sok helyen van akciósan, csak körbe kell nézni. PL. FOR(gyári minőségű) dugattyú 6e ft
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
http://www.omegamotor.hu/websh...
Hajtókar 10e Ft??? Ugye nem vészes árak, ha kicsit körülnéz az ember. Sok helyen kedvezményem is van az árakból. Minden felújított motorról pontos leírást vezetek, így részletesen el tudom mondani. Illetve képek előtte-utána-közbe. Ezért nem szoktak reklamálni nálam utólag, de sajnos manapság kevés az ilyen eladó. Remélem kimerítő választ adtam!
Mint a 30 ezret futott 15 éves túramotorok. Nekrm az két szezon :-)
Nem teljesen ide tartozik, de...sok hirdetést olvasok eladó motorokról innen-onnan és azok 90%-a mind teljesen felújított, szinte az utolsó csavarig ( prox dugó, prox hajtókar, legdrágább csapágy stb. stb.), generál után csak 500 km-t ment, vagy még annyit sem stb. stb. Furcsa az, hogy valaki teljesen felújít egy motort az utolsó csavarig azért, hogy utána eladja. Én nyáron költöttem rá jóval több mint 100 ezret a blokkra és egyéb alkatrészekre és ebben még nincs is benne a külseje, mert az egyelőre csúszóban van...
Szóval érdekes, hogy miért költ valaki ennyi pénzt egy olyan motorra amire már nincs szüksége? Nekem személy szerint fizikai fájdalmat okozna az, ha most kellene eladnom a motorom, az után , hogy ennyi lóvét vertem bele.....óriási bukta lenne. Ha el akarom adni, akkor nem újítom fel, főleg nem teljesen százezrekért, hacsak nem vagyok egy milliomos jótét lélek.
Yamaha dt50MX 13N típus, 1jy motorkód (holland piacra készült) 4 sebesség, léghűtés. A blokkban 5km van! Frissen fúrt, hónolt henger, yamaha FOR 41,25mm dugattyúval, NTN C3 főtengely csapágyak, szimeringek,tömítések cserélve, centírozott főtengely, service manual alapján lett felújítva. Karbi gyári dt80mx Teikei 16mm-eres változat, nagyobb főfúvóka, új tűszelep, sportlégszűrő. Új tömlő a hátsó kerékben, külön olajzó kikötve. Gyújtás beállítva, Motul 10w30 hajtóműolaj. Jobb oldalidom is megvan, csak hirtelen nem találtam. Fékek, futómű rendben. Yamaha matricák, markolatok. FIX ár, csere nem érdekel, csak az alkatrészek több mint 30e-be voltak! Csak pár napig eladó, mert tavasszal drágább lesz!
Érd.: unatkozas@citromail.hu 70/3650837
8000plusz posat
30 512 9874