A felső fordulaton való nem menés, sok dolog miatt lehet. A legkézenfekvőbb persze a keverékképzés. Karbipucc, úszószint,gyertya, ha eddig jó volt, akkor nem a fúvóka mérete ment el :-D
A power tengely lógását érezned kéne kézzel. Én ma csrélek főfuvit, mert a gyári 210-es ajánlással bitangul megy de magas fordulaton elkevesel. Vagyis becsattog. 240 et kap. Ez normál fuvi méretben 132,5 ről 140 re váltást jelent.
lehet csak a power tengely az, olvastam h többen irtátok h azis elkophat, ma pontosabban megfigyeltem és 4000es fordulattol van ez a hülye hangja , mikor elengedem a gázt akk kicsit felerősödik, de ha azalatt engedem el akk semmi hangja nincs, főtengelyre meg nemgyanakszok , mert 400 km van abba is felujitás óta, és nemvt hajtva. Köszi a fúvókás tippet, de az ha 10-el nagyobbat veszek bele számít vmennyit?
sziasztok, nekemis ugyanez előjött mint lentebb jó pár embernek, h fel lett újítva a motor ( dugó, hajtókarcsere, összes csapágy a blokkban, kiegyenlítő tengely belső csapágya is, összes szimering) azóta 400 km-t mentem el vele általában 4-5 ezres fordulaton és előjött ez a szitáló csörgés, ami nagyon alacsony (1500 alatt) és 3500as fölött hallatszódik). Tudnátok vmi tippet adni mi lehet ez? nekemis a power tengely lehet? 23 ezer km van csak a motorban óra szerint. Másik kérdésem h 210 es hatszögletű mikuni főfúvóka van benne, de régebben kivettem a rezonátor elejéről a gyűrűt és a lyukacsos rácsot ami benne vt és emiatt érdemes e kicserélni 240-re? Köszi :)
tkrj dugóval 56.5 mm
csapszeggel tűgörgővel
kb 200 km van benne összetörték a motort amin volt
furás előtt tzr 125 ön volt
305129874
henger dugo hengerfej powerszelep csapszeg tőgörgő 30000ft
https://postimg.cc/image/aoqt737xr/
Ilyen egy normális égéstér. Én a hengerfejet cserélném. Az a préssáv gyalázat ahogy kinéz. Úgy van kézzel köszörülgetve.Szinte merőleges a függőleges tengelyre, annak enyhén kúpolnia kell befelé és felfelé. Vagy szedtek le a henger tetejéből, vagy az aljából. Ezt orvosolhatod vastagabb hengertalp tömítéssel. Nem kell feltétlenül azt a vékony szar fémlemezt használni alul. Amúgy is egy motoron illik beállítani a helyes préssáv magasságot, amit hengertalp tömítés helyes vastagságának megválasztásával érhetsz el. De ehhez tegyél fel egy normális fejet. Hengerfej tömítést meg csináltass, mert sosem lesz jó a fémlemez tömítéssel. Tapasztalat. Nem csak az enyém, sokaknak a tapasztalata. Én szedettem le a fejből és kapott 1mm vastag tömítést.
hengertalp tömítés rosszul volt visszarakva....de találtam érdekes dolgokat már szétszedés közben
minek van 2 db hengerfej tömítés benne?????
ma elkezdtem összerakni
henger helyére új tömítéssel OK
dugót feltekerem felső holtpontra már szemre is sokat kiáll a hengerből , ráteszem a hengerfejet van közte vagy 0.6-0.8 hézag ! (tömítés 0.3 ha összehúzott állapotban van) no ezért raktak bele 2 tömítést
dugó mintha még így is beleért volna a hengerfejbe picit (gyári dugó van benne)
hengerfej kézzel köszörülgetve (ez is így volt)
kis képes beszámoló:
képek alapján mi lehet a probléma?
honnan faraghattak még ki a rendszerből?
mi lehet a megoldás?
Természetesen adok letétbe pénzt is.
van egy eladó dt/tzr tdr 125 hengeszettem
tkrj dugóval 56.5 mm
csapszeggel tűgörgővel
kb 200 km van benne összetörték a motort amin volt
furás előtt tzr 125 ön volt
305129874
henger dugo hengerfej powerszelep csapszeg tőgörgő 30000ft
Én tőlük vettem, mert nekem fojtott hengerfejem volt. Vedd fel velük a kapcsolatot, valószínű náluk találsz.
beindul de "felfújja" a vízcsöveket , kiegyenlítőben is látni hogy buborékol
úgy látni hogy kell egy új hengerfej és egy "kisipari" tumaska féle tömítés
hengerfejet hol lehet hozzá szerezni?
Ilyen egy normális égéstér. Én a hengerfejet cserélném. Az a préssáv gyalázat ahogy kinéz. Úgy van kézzel köszörülgetve.Szinte merőleges a függőleges tengelyre, annak enyhén kúpolnia kell befelé és felfelé. Vagy szedtek le a henger tetejéből, vagy az aljából. Ezt orvosolhatod vastagabb hengertalp tömítéssel. Nem kell feltétlenül azt a vékony szar fémlemezt használni alul. Amúgy is egy motoron illik beállítani a helyes préssáv magasságot, amit hengertalp tömítés helyes vastagságának megválasztásával érhetsz el. De ehhez tegyél fel egy normális fejet. Hengerfej tömítést meg csináltass, mert sosem lesz jó a fémlemez tömítéssel. Tapasztalat. Nem csak az enyém, sokaknak a tapasztalata. Én szedettem le a fejből és kapott 1mm vastag tömítést.
hengert leszedtem a gépről
hengertalp tömítés rosszul volt visszarakva....de találtam érdekes dolgokat már szétszedés közben
minek van 2 db hengerfej tömítés benne?????
ma elkezdtem összerakni
henger helyére új tömítéssel OK
dugót feltekerem felső holtpontra már szemre is sokat kiáll a hengerből , ráteszem a hengerfejet van közte vagy 0.6-0.8 hézag ! (tömítés 0.3 ha összehúzott állapotban van) no ezért raktak bele 2 tömítést
dugó mintha még így is beleért volna a hengerfejbe picit (gyári dugó van benne)
hengerfej kézzel köszörülgetve (ez is így volt)
kis képes beszámoló:
képek alapján mi lehet a probléma?
honnan faraghattak még ki a rendszerből?
mi lehet a megoldás?