Szevasztok! Tud nekem valaki mondani DT 125 R alapméretű(!!!) fúvókaméreteket? És hogy hol lehet ilyet rendelni??? Lc fúvókái esetleg nem jók bele, mert ehhez a típushoz találtam a neten. Kösszi
Nem tudod véletlenül, hogy hol tudok venni ehhez a karbihoz szívó csonkot ami, vízszintesen tartja. mert az a probléma hogy nem vízszintes és az uszó nem úgy áll emiatt ahogy kellene neki.
Üdv.
Szerintem le kéne venni az úszószintet, mert így hogy rádöntötted a motorra a karbit, valszeg a gyári beállítása miatt alapból folyik a benzin a motorba.
Utána kéne szerintem hangolni, ha ez be van állítva. Meg mondjuk a végleges levegő szűrő kombinációt is rá kéne tenni, mert így hangolgathatsz, de mihelyst lefolytod egy légszűrővel, kezdhetsz mindent előlről.
Üdv K.
Üdv srácok! Szeretnék segítséget kérni van egy 80 as dt m most lett felújítva és egy mikuni karibi lett rá rakva de nem akar indulni ha be is indul akkor 2-3 mp és leáll. Úgy gondolom hogy sok benzint kap de nem tudom beállítani a karbit.
Motor 80 as súber felűről a 2.-ik -ba és 50 es a tű. Előre is köszönöm
Helló!
Van egy 96'-os 125-ös DT-m, és egyik sebességben sem akar többet forogni 7500-nál, de addig nagyon jól húz. PV be van állítva, kipufogóban már nincs benne a fojtás. Mi lehet a gondja? :(
Segítséget szeretnék kérni!!
Tudom OFF!! Ezért elnézéseteket kérem előre is!!
Lenne olyan kérdésem DT 125 tulajokhoz, hogy vennék egy Derbi GPR 125 2T motort ami Yamaha 125-s blokkal szerelték. Az eladó mondta, hogy fojtott mivel 110-nél többet nem megy. Ez eddig ok. Volt alőtte egy RS 125 motorom ami megint csak fojtott Olaszból származott és annak nem csak az elektronika és stb volt fojtva, hanem a hengere is. Azt szeretném tudni, hogy a DT 125 hengereket is több féle hengerrel szerelték az egyes darabokat attól függ melyik országba szállították? Sajnos A kiszemelt GPR is Olaszból jött. Fojtásokat hol lehet szemügyre venni még?
Most gondolkodom, (régi emlékképek után kutatva) bal oldalon nem is lehet víz, mert csak a jobb oldalon van a hengertalpon vízfurat, azon jön a vízpumpától a hűtőfolyadék.
Csak elősűrített keverék lehet, ami szökik.
Egyre valószínűbb, hogy az lesz a baja.
Meg kell nyalni, ha édes akkor fagyálló, ha büdös benzinszagú, akkor az elősűrített genyót tolja ki.
Bár ez nem változtat az összképen, mindenképp le kéne rántani a hengert, cserélni egy talptömítést.
Valszeg meg is oldja a problémád.
Attól még lesz kívül szikra, de belül lehet már nem volna.
Gondolom arra gondoltál.
Amúgy 1000 meg egy gondja lehet, azért nem reagáltam én sem rá.
Lehet el van karburálva, szar gyertya, nagy elektródahézag, elnyírt lendkerék ék, rossz önindító, ami akkora feszt vesz fel, hogy ellopja a szikra elől....még sorolhatnám.
El kell vinni szerelőhöz, majd az kinyomozza.....jó pízé.
A rezonátor és a kipuf. véget összekötő gumicsövet keresek, nem tudjátok hol lehetne kapni, vagy valamit ami jó lenne közé?