Enger! Szerintem mérj egy kompressziót....elég gyanús, hogy a gyűrű vagy a henger van megkopva, ha nincs szerencséd akkor mindkettő, akkor szokott ilyet csinálni.
Hello. Friss DT 125 tulaj vagyok. Múltkor egy hosszabb menet után nem akart beindulni, vártam fél órát aztán indult. Ma mentem vele, mondjuk eléggé húztam is neki erre megállt és nem akart ugyan úgy beindulni mint az előző sztorinál. Rúgásnál pöfög kicsit füstölget mint szokott, adok neki egy kis gázt lehörög és nem indul . Azóta nem sikerült beindítani. Mi lehet vele?
Sziasztok!
Újdonsült DT tulaj vagyok, előző tulaj állítólag felújította a blokkot (csapágyak, dugattyú. stb.). A motoron nem gyári karbi van, azt kaptam mellé. Az a problémám, hogy 4-5000 környékén ledadog, power szelep tartományban megy csak rendesen, alatta csak szenved. Ezen kívül halk kopogást hallok a henger környékéről. Merre kezdjem a keresgélést, első gondolom a gyári karbival kipróbálni.
Nézz egy bontott, de jó tekercset, komplett gyújtások szoktak menni 5E körül. De mindenekelőtt mérd ki mozgatás közben, tényleg zárlatos-e. A Manualban meg van adva a konkrét ohmikus érték, egy normális multiméterrel kimérhető, és kiderül ott van-e a baj.
Nekem a világítástekercs szopósodott ki, zárlatolt be.
Heló! Yamaha dt lc1 Tud-e valaki segíteni? Kb 5km-t jöttem hazafele úgy hogy egyszercsak minden előzmény nélkül kihagyott a gyujtás Lelassult kb 30 körül rángatott hol nemhallatszott a motor hol egy kicsit megint ment. Így döcögtem hazáig. Olyan volt mint amikor elnyírtavolna az éket. Itthon nekiálltam, az ék rendben-karburátor rendben-nincs azóta szikra! Több gyertyával sem. Kivettem a helyéről a gyujtó tekercset Az viszont kicsit mozog a vasmagon. Lehet hogy az a baj? Vagy fesszabájzó -vagy trafó? Valakinek ötlete? Köszi.
MX szívómembránt keresek megvételre .. kéne egy méret is a rövid és a hosszanti oldal lyukközéptől lyukközépig mérete.... (mivel formára megegyezik amit keresek , de másik motorba szeretném ezért kéne méret ) Köszönöm....
Üdv tud valaki valamit arról hogy, kiiktatott powerrel hogy lehet használni a dt t, nincs egyáltalán elektronika a motoron. Talán lekéne valahol fixálnom a pówert ?
Üdv! Tudom, hogy nem apróhirdetési oldal, de hátha valaki értékeli:
Yamaha dt125mx 1981-es évjárat, beleütve az 50cm. Digitális gyújtásos!
A motor bejáratós, mivel most cseréltem nála:
-alapméretes hónolt henger, yamaha for 56mm dugattyú, felső tűgörgő, fékpofák elöl-hátul, Új yamaha dt175 mikuni karburátor (28mm), karbonozott oldaldekli, nyitott kipufogó,frissen szinterezett tank(porfestett), yamaha matricaszett, sportlégszűrő(adom a gyári házat is!)... kitűnő, könnyen induló, erős motor, váltó,kuplung,futómű teljesen rendben. Nem az első darabot építem. Adok hozzá PDF formátumban service manualt, hogy ne kelljen kókányolni... Csak az alkatrészek kerültek hozzá 45e-be!
Fix áron eladó!!! unatkozas@citromail.hu vagy 70/3650837 Kiskunhalason van!
Üdvözletem! Valakinek lenne bontott lc1ese? Ülèsre lenne szüksègem amin nincs letörve az a kèt "csöcs" ami megvezeti ès nem engedi elcsùszni az ülèst. Hàtha...köszi!
Gyerekek...gyujtàs alaplapot ès a lendkereket àt tettem ès a motor kegyetlenül megy:D megvan a problèma màr csak szereznem kellene egy ilyet:D valaki esetleg 10v00hoz?
Újdonsült DT tulaj vagyok, előző tulaj állítólag felújította a blokkot (csapágyak, dugattyú. stb.). A motoron nem gyári karbi van, azt kaptam mellé. Az a problémám, hogy 4-5000 környékén ledadog, power szelep tartományban megy csak rendesen, alatta csak szenved. Ezen kívül halk kopogást hallok a henger környékéről. Merre kezdjem a keresgélést, első gondolom a gyári karbival kipróbálni.
Nekem a világítástekercs szopósodott ki, zárlatolt be.
Yamaha dt125mx 1981-es évjárat, beleütve az 50cm. Digitális gyújtásos!
A motor bejáratós, mivel most cseréltem nála:
-alapméretes hónolt henger, yamaha for 56mm dugattyú, felső tűgörgő, fékpofák elöl-hátul, Új yamaha dt175 mikuni karburátor (28mm), karbonozott oldaldekli, nyitott kipufogó,frissen szinterezett tank(porfestett), yamaha matricaszett, sportlégszűrő(adom a gyári házat is!)... kitűnő, könnyen induló, erős motor, váltó,kuplung,futómű teljesen rendben. Nem az első darabot építem. Adok hozzá PDF formátumban service manualt, hogy ne kelljen kókányolni... Csak az alkatrészek kerültek hozzá 45e-be!
Fix áron eladó!!! unatkozas@citromail.hu vagy 70/3650837 Kiskunhalason van!