Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyem eladó
Nem tudom, a dugattyùnak jònak kell lennie. Holnap leveszem a gyujtàs alaplapot a màsikròl meg a lendkereket csak kell lehuzatòt csinàltassak. Ha az sem jön be akkor veszek egy 125r-t szerintem. 200 körül màr talàlni
Elvileg akkor minden jó.
Dugattyú nem lehet a ludas? Méretre lehet nem oké valami? Esetleg présmagasság?
Valahol megvan a bibi, az biztos.
Üdv.! Yamaha dt 125 lc2-höz hol tudok elsőkerék tengelyt venni újonnan? Vagy csináltatnom kéne?
Mèretre pontosan kaptam ilyeneket de kettő nemhiszem h belefèr. Lehet itt màs baj van...
én raktam bele 2 egymás mellé... kész (persze kellett némi alu gyűrű 80 LC2 höz mert nem annyira szabvány a külső átmérő)
Ilyen "sima" jò bele?
Kèt komplett kipufogòt pròbàltam dobbal eggyütt ugyan az mindeggyikkel. Van rà egy komplett tökèletes motorom ès hiàba teszek àt karbit szivosorral membrànnal, kipufogot gyujtàst gyertyàt mindent ugyan az a jelensèg..mintha farsot szìvna de hogyan ès hol....
Nincs eldugulva a rezonátorod?
Ha leveszed, látni kell a kokszosodást a toroknál.
Ha mennie kène simàval is akkor nem èrtem mi a baja ennek motornak...
yamaha biztos tud hozni, a 80ashoz se találtam ilyen duplát sehol, de ment évekig a simával is
Kis help! Honnèt tudnèk jò àrban Dt125 Lc1 10v-s blokkhoz ilyen forgàsirànyos szimeringet rendelni? Amit kaptam az skfbe az nem ilyen hanem sima ès szerintem ott lesz a gond(lentebbi kèrdèsem,kèrèsem) köszönöm!
yamaha dt 80 lc motorba rövid,vagy hosszú menetü gyertya való?
Kipucoltam a karburátort mert azt hittem azért érzéketlen tehát elvileg dugulás kizárva, a levegő csavar az alapjárati mellett jobb oldalt van
levegő csavar hol van ? karbi elejénél (légszűrő felé) vagy a végén ?.
.
Hörgés általában a fűfuvóka miatt van mert el van dugulva (a kosz állásnál főleg télen leül az úszóház aljában és onnét felkapja a fuvóka) de lehet hogy épp a főfuvókához tartózó levegő fuvóka - ez az elején van a karbinak - van eldugulva és így úgymond megszívatja a motort nagy gáznál. alapjáratinak is van levegő fuvókája elől... de alapjárati csavart könnyű beállítani amúgy..max 3 perc
A kipufogódat lehet , hogy kimosták pl. Brigéciollal és kezd kiégni. Le kéne kapni és kiégetni rendesen a régivel együtt . Levegő csavar az érdekesebb.
Sziasztok! Még korábban írtam hogy van csörgő DT 125-ösöm, elvittem szerelőhöz azt mondta 90% hogy tügörgő, ha hangosodik szét kell dobni. DE vettem rá egy használt kipufogó rendszert mert az enyém tele van lerakódással, kicseréltem passzol simábban ketyereg fordulatom egekbe ugrott, azonban kb 20 km után elkezdett fehér füstöt okádni. Olvastam sok helyen hogy hűtővíz folyik az égéstérbe és ez lehet a gond, de néztem a vízszintet és semmi nem fogyott belőle se a kiegyenlítőtartályból, se a hűtőből. Azonban a karburátorom azóta se reagál semmire teljesen mindegy hova tekerem a levegő állítócsavart. Szerintetek most mi lehet a gond?
Mielött szèthùztam a blokkot pròbàlkoztam a 98 assal de mèg csak el sem tudtam indìtani. Lehet akkor mèg tènyleg tömìtetlen volt a blokk.
Van egy 98 as on otthon megpròbàlkozom azzal is ismèt. Eladò 130 as körülid van esetleg?
170es főfúvóka nagyon nagy szerintem 28as dellortoba pl rotax 123 blokkokhoz(aprilia) 135os szokotz lenni és ezek kihegyezett motorok! Vagy pl crm 125 be is 142van gyarilag,nem lehet h az a baja?
Annnyi èszrevètel mèg, h a gyùjtàs alaplapot elèggè előgyùjtàs felè kellett tegyem, h menjen a motor.
A blokkot szèthùzva klingelitet(legvèkonyabb) ès benzin àllò sziloval kitömìtőzve raktam össze, talp tömìtès ès hengerfej tömìtès gyàri plusz benzin àllò tömìtő, membrànon nem làtsz àt tökèletesen zànak a lapok( a màsik motorè nevetsègesen nèz ki ès tökèletes működik) 40 es keverèk 4 liter friss benzinhez 1dl olaj(stihl). Az elektromos dolgok, test stb is jòk. Lègszűrővel ès nèlküle is rossz.
Légszűrő tiszta gondolom....