Eladó egy frissen összerakott léghűtéses yamaha dt125mx. A motor bejáratós! Csak az alkatrészek kerültek 43e Ft-ba. Ami cserélve lett: koyo főtengelycsapágyak, yamaha FOR dugattyú(57-es, 2.túlméret), hozzá fúratott-hónolt henger 0,04 század illesztéssel, főtengely centírozva, új szimeringek, Motul 10w30 hajtóműolaj,karburátor felújító szett,tömítés készlet,új csavarok. 6 sebességes, digitális gyújtásos. Sport kipufogó, friss festés, fék-futómű-motor hibátlan. Adok hozzá PDF formátumban service manualt illetve elérhetőségéket új és használt alkatrész beszerzéshez. Akár SMKP-s papírokkal is.
Video itt az oldalon van róla. unatkozas@citromail.hu 70/3650837
Ár FIX, csere NEM!
Szia helyileg hol laksz? Nekem van rgy cdi-m amit 125 ös dt hez csinált a müller electronics, aztmondták hogy jó lc2 höz de nem. Lehet hogy tiedre jó lenne de nem akarom így postázni, meg kéne próbálni. :)
Sziasztok!
Dt 125 R Supermoto átalakítás projektet tervezek!
Kérdésem az lenne, hogy a TDR kerék szettje passzol-e a gyári DT kerék helyére? Esetleg mit kell átalakítani? Vagy esetleg simán bemegy a másik helyére??? Akinek esetleg van hozzá való alkatrésze, az ne tartsa magában! Supermoto alkatrészek és tuning cuccok jöhetnek! Sportkipufogó, membrán, cdi, karbi!!! Köszönöm a segítséget előre is!
Egy régi Dt-s! :)
üdv, olyan kérdésem lenne hogy csapágy és szimeringméretek ugyanazok minden évjáratú TDR vagy DT nél, mert ahol találtam neten hozzá ezen alkatrészeket ott nem irja külön hogy pl 3XE vagy évjárat különbözet
Üdv!
89' DT125R-hez keresnék fekete ülést.
Aki ezzel kapcsolatban tud segíteni dobjon legyen szíves egy e-mailt.
/simplesammy2k14@gmail.com/
Köszönet előre is!
Köszönöm szépen a válaszodat Apuci.
Jelenleg a motorban #210 számú gyári főfúvóka van, ez vajon hányasnak felelhet meg?
A benzin-levegő csavar pedig mindössze 1/4 fordulatot van kicsavarva, ez is a gyári értéken van.
Köszi.
Tudnám, ha mindketten tudjátok mi a baja a motornak, minek írogattok ide ilyen kétségbeesetten?
Ezért nem fórumozom régóta, de ezzel azon emberektől veszitek el a segítséget, akinek ténylegesen szüksége volna rá.
További jó fórumozást!
Alapjáraton , és alsóbb fordulaton is csinálja már, kihagy a gyujtás, nincs mindig szikra olyan, szerintem a CDI sz@rakodik, úgyhogy akinek van ne tartsa magába keresek Yamaha Dt 125R típusú gépbe CDI-t
Sziasztok, segitsetek kérlek, Dt125R motorom, egy rugásra indul, nagyon szépen jár, alul is szépen megy, de felső fordulatszám tartományban power után, szaggat vagy dadog vagy mit csinál, karbi tiszta, gyertyát cseréltem, trafót is cseréltem de felűl akkorsem jó. Mi lehet a baj?
Szia.
Azért emelkedik az alapjárat, mert kevesel a motor.
Hozzá kell hangolni a karburátort, kell bele egy 125-ös főfúvóka, a tűt középre, és ehhez hangolni az alját.
Ha érdekel annyira a téma, hívj fel telefonon, elmagyarázom a behangolást hogy megértsd.
70/434-739kettő
Szia.
Volt olyan széria a DTR-be, amelyiknél nem volt megfelelő átfolyású a szivatója.
Magyarul keveset ad neki, ha ráhúzod.
Ha melegen ráhúzod, akkor megemeli az alapjáratot kicsit, de nem fullad be tőle.
Pedig be kéne.
Szét kell szedni, és nyitni kell a furaton vérvételi tűvel.
A pohár alján a sarokban van egy kis fúvóka, meg ami jön fel a pohárból réz cső, annak a tetején.
Üdv Karesz.
Sziasztok! Tudnátok segíteni???
Yamaha DT 125 R hidegen nehezen indul. gyújtás nélkül szivatóval beindul majd 3mp mulva leáll. Rugdosom, rugdosom ezt csinálja, utána egyszer elkapja és 3500 as alapjáraton pörög, majd lejjebb megy egy picit, amint bemelegszik leveszem szivatót és szépen tartja az alapjáratot. Melegen kb 3 centit mozdítok a berugón szivató nélkül ugye és tökéletesen tartja az alapjáratot meg minden.
Miért indulhat nehezen hidegen??? gyertyát cseréltem, power jó, légszűrő új. Esetleg karbi dugulás lehet vagy mi?
Sziasztok, nemrég vásároltam a motoromra(2005-ös DT125) egy gianelli kipufogó rendszert. A csere óta az alapjáratom meleg motornál néha nem akar lejjebb menni kb. 3-4.000 nél, de ha ilyenkor adok egy gázfröccsöt visszaáll a normális értékre. Nem mindig csinálja ezt, inkább csak nagyobb kihúzatások után. Ezzel mit lehetne tenni? Gyári kipufogóval nem csinálta ezt... A másik kérdésem az lenne, hogy az mennyire normális, hogy a hűtővíz túlfolyó csövén miután megállok jön 1-2 csepp víz? Köszönöm előre is a válaszokat.
szevasztok! dt 125 r-hez szeretnék hengerhüvelyt. tud valaki segíteni, néztem a neten, de nem igazán találtam...na meg persze az is érdekel, hogy ha van ilyen, akkor ki foglalkozik a berakásával ....kössszi
Video itt az oldalon van róla. unatkozas@citromail.hu 70/3650837
Ár FIX, csere NEM!
Nem passzol bele.
Jobban jársz ha átfűzeted, egy csomó szopástól megkímélve önmagad.
Dt 125 R Supermoto átalakítás projektet tervezek!
Kérdésem az lenne, hogy a TDR kerék szettje passzol-e a gyári DT kerék helyére? Esetleg mit kell átalakítani? Vagy esetleg simán bemegy a másik helyére??? Akinek esetleg van hozzá való alkatrésze, az ne tartsa magában! Supermoto alkatrészek és tuning cuccok jöhetnek! Sportkipufogó, membrán, cdi, karbi!!! Köszönöm a segítséget előre is!
Egy régi Dt-s! :)
A kilóméteróra spirál el van szakadva, ezt kérésre cserélem.
0630-4909615
89' DT125R-hez keresnék fekete ülést.
Aki ezzel kapcsolatban tud segíteni dobjon legyen szíves egy e-mailt.
/simplesammy2k14@gmail.com/
Köszönet előre is!
Jelenleg a motorban #210 számú gyári főfúvóka van, ez vajon hányasnak felelhet meg?
A benzin-levegő csavar pedig mindössze 1/4 fordulatot van kicsavarva, ez is a gyári értéken van.
Köszi.
Ezért nem fórumozom régóta, de ezzel azon emberektől veszitek el a segítséget, akinek ténylegesen szüksége volna rá.
További jó fórumozást!
Ha sokat kap, akkor szaggat. Mintha tiltana, olyan jelenség.
Vagy koszos a légszűrő, vagy valaki felnyitotta a főfúvókát.
Azért emelkedik az alapjárat, mert kevesel a motor.
Hozzá kell hangolni a karburátort, kell bele egy 125-ös főfúvóka, a tűt középre, és ehhez hangolni az alját.
Ha érdekel annyira a téma, hívj fel telefonon, elmagyarázom a behangolást hogy megértsd.
70/434-739kettő
Volt olyan széria a DTR-be, amelyiknél nem volt megfelelő átfolyású a szivatója.
Magyarul keveset ad neki, ha ráhúzod.
Ha melegen ráhúzod, akkor megemeli az alapjáratot kicsit, de nem fullad be tőle.
Pedig be kéne.
Szét kell szedni, és nyitni kell a furaton vérvételi tűvel.
A pohár alján a sarokban van egy kis fúvóka, meg ami jön fel a pohárból réz cső, annak a tetején.
Üdv Karesz.
Yamaha DT 125 R hidegen nehezen indul. gyújtás nélkül szivatóval beindul majd 3mp mulva leáll. Rugdosom, rugdosom ezt csinálja, utána egyszer elkapja és 3500 as alapjáraton pörög, majd lejjebb megy egy picit, amint bemelegszik leveszem szivatót és szépen tartja az alapjáratot. Melegen kb 3 centit mozdítok a berugón szivató nélkül ugye és tökéletesen tartja az alapjáratot meg minden.
Miért indulhat nehezen hidegen??? gyertyát cseréltem, power jó, légszűrő új. Esetleg karbi dugulás lehet vagy mi?