Én is remélem. Komolyan már ott tartok hogy egy 80-asnak is nagyon örülnék. Pedig az lett volna a cél hogy rendszámos mototom legyen, az előnyei miatt. A tied mennyibe került kb?
Jóéjt mindenkinek.
szevasztok amultkor valaki kérdezte hogy melyik index relé jo a dtbe máma ki probáltuk . az enyém 12v os és jo bele az MZrelé a haveromé 6v os és a simsoné jo bele . az mz relé ugyan gömböjü de a lámpa mögé gyorskötözövel felfogathato csak körbe kell tekerni szigetelöszalagal nehogy letesteljen és frankon müködik remélem segitettem .na csőváz
akartam tanácsolni én is mert mindig reflexböl rástartolok és utána meg látom h üres és szomoru leszek XD
nah joccakát mindenkinek, akinek van motorja az menjen le és adjon neki egy puszit aztán motorozzatok mert ilyen idökben nem szabad hanyagolni :D
92es votl a kicsi :D 49000 körül volt bene amikor eladtam, nem raktam bele tul sokat, 3000-t se talán...
itt meg az én DT-m volt mert a másikak mind le votlak harcolva, bevallom csak terepre értetem a sarat:D csak a sarat szeretem, amugy meg állandoan basztattak is h miért mosom minen héten a gépet :D de egy olyan gépnél már votl ám annyi karc meg fakulás h mindegy legyen... nah a lényeg h vigyázok a holmimra ugyhogy arra meg föleg :D jah az RX gyári adat szerint (96os modell-rotax 122) 32 egész pártized lovas, 10500on, szoval olyan 33 körül van, gyárilag nyitott puffancsal mg 34es karbival (amiröl én azt hittem h kisebb de elmagyarázták h de nem ám:D-valszeg ezért eszik az annyit)
LOOOOOOL utálom ha retkes a gép én bevallom a polircsapatba tartozok jaa amugy milyen évjáratu volt a te dt d ? km volt benne az enyém 1999 es és 10012 vel vettem most van benne 18000
Örülj neki, hogy van motorod, amire fölülhetsz. (csak mert Csoola-nak és nekem jelenleg nincs motorunk). De viccből mondtam, mielőtt még valaki besértődne! Ja és Kristóf, nem akarod kitölteni az adatlapodat? Elég zavaró így irogatni.
hiszem (ha látom:D) de mennyire az a mennyire? :D van már 25 le? :D nah jo vic volt elhiszem h jo, de akkor meg inkább RX az megeszi a 7et ha ugy használom de nekem kell h erös legyen mert nagy dagadt vagyok és terepen meg amugy is kell vmi, én meg szeretnék vele hobbi szinten endurozni is meg közlekedni is, az meg nálam nem első szempont h 5 litert eszik vagy 7et, mert pont leszarom, a vételi ár az ami aggaszt:D meg persze a ráforditando mani, mert RXhez még nem hallottam h "hu de olcson vettem alaktrészt":D amugy most meg a Gas Gas gépeket sasolom, az az EC125 nagyon bejön, kb mint az EXC 125 labancéknál , csak nem hiszem h olyan idöset találok ami jo és pénz is van rá, meg ugy hallottam h télleg mostanában kezdett erösödni a márka, régen nem remekelt... (és csak az erő miatt meg nem éri meg az h állandoan szervizelni kelljen meg hasonlok, akkor inkább RX, én ha hiszed ha nem igyekszem kimélni öket a DT-m is motorikusan best volt amikor elvitték, a külsejével meg nem fogalkozok, sárosan ugyis barna nem?)
tényleg én ugy hallottam hogy az rx zabálja a nyálat mint a geci azért is nem vettemazt jo mondjuk nekem is megeszi a 6 ot 6 és felet de az enyém ki van hegyezve szo szerint ha hiszed ha nem gázfröccsre emeli az elejét
hát azt mondom h neki nem, mert megvan neki csinálva jora télleg, kicsit az is zizegös még de istenem, amit lehet kihozta belöle :D de az RX hmm az fincsi, meg haverom volt cagiva w8-a, ha tudod milyen az áhh:D hallod mentem vele motorozni 2 kmröl hallottam h jön a gyerek :D iszonyu durva volt azt hittem nincs hangosabb az én DTmnél de szarba elnyomta, amugym entem vele és nagyon frankon ment! meg a tuarege is kurva jo a srácnak, az is brutálisan megy ahhoz képest föleg h milyen böszme
[kattog vagy nem tudom de én szaladok amikor meghallom nekem a mocis haverjaim közül mindenkinek dt je van egy gyerek a kivétel neki tuaregje van (rally) hát de amikor elöttem megy mindig olyan érzésem van hogy magammögött kell tudni a gyereket mert meghalok
amugy én ezt állatkodás céljábol szánom rá hogy supermoto legyen!és megmondom öszintén nem sörön megyek vele terepen mert össze bszaa a fényezést meg nem is szeretem annyira nekem az a lényeg hogy minél több kocsi legyen és ott hasznos a supermoto kerék
idézöjelbe volt... vagyias arra célzok h gyárilag fos hangja van a DT-nek, nekem bántsa-hasogassa a fülemet :D a jo hang az ilyen kategoiáju cross gépeknek van, meg haver tuareg rallyjának, azt is ö vagdosta és kurva jo, mint egy cross, ha lesz végre RXem vmikor én is azt szeretnék, majd megcsinálom vele :D
Jóéjt mindenkinek.
remélem neked is minél elöbb lesz megint verda
nah joccakát mindenkinek, akinek van motorja az menjen le és adjon neki egy puszit aztán motorozzatok mert ilyen idökben nem szabad hanyagolni :D
itt meg az én DT-m volt mert a másikak mind le votlak harcolva, bevallom csak terepre értetem a sarat:D csak a sarat szeretem, amugy meg állandoan basztattak is h miért mosom minen héten a gépet :D de egy olyan gépnél már votl ám annyi karc meg fakulás h mindegy legyen... nah a lényeg h vigyázok a holmimra ugyhogy arra meg föleg :D jah az RX gyári adat szerint (96os modell-rotax 122) 32 egész pártized lovas, 10500on, szoval olyan 33 körül van, gyárilag nyitott puffancsal mg 34es karbival (amiröl én azt hittem h kisebb de elmagyarázták h de nem ám:D-valszeg ezért eszik az annyit)
Én itt vagyok, de nem tudok sok mindent mondani.