Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát meg kéne beszélni gergövel
de én csak tegnap raktam ösze a gépet és fél év nem mentem kb vele meg hátul még enduro gumim van szoval ki tudnék nézni meg ott menni a "pályán" de esetleg másmere veletek nem tudnám tartani a tempot
sztem gergö se nagyon
igen
nem tudtok oda jönni olyan 1 kor?
csolnokon a szeméttelepnél hátramentek és arra vagy leányvár felé kis to is van melete
az
skyro ugorj be a CRm topicba nézd meg a gépem ha érdekel
most lett kész
Egy DR-Z 400as tag jön
meg Kiscsuka ha minden igaz
de nemtudom
DR-Z-s az tuti!
tutod melyik pályáról beszéltem nem?
nem még tom merre megyünk
te kikel mész?
hát 12:15 kor indulok a másik irányba (nem írom le a helyet ) de szeretnék átmenni ahoz a Pályához amiről beszél mindíg a DR-es Oda jöttök?
megyünk ma nem soká kb 13:30 ra át megyek hozzá ö aszem dr-el jön
te mész valamerre?
te meg az unokatesód motorozni igen
én?
mire motorozni?
enyém tegnap lett kész amugy
Szia!
Nem vagyok motorszerelő, de láttam már jó párat darabokban. Én úgy gondolom, arra is kell gondolni sőt én ezt tartom a legvalószínűbbnek, hogy be van állva a dúgó. A kuplunggal meg egyszerűen az a helyzet, ha nem használod a motort mondjuk egy hétig akkor előfordúl, hogy "összeragad" (nekem 2 dt volt ilyen ez normális, indítás után nagy gázzal kell 1-est kapcsolni és helyrejön) ezért nem tudod sebességbe rakva behúzott kuplunggal tolni.
Úgy tudom, hogy a dt-n a berugószerkezet közvetlen a kuplongkosárra fejt ki hatást ami direkbe a főtengelyt mozgatja, tehát elvileg, ha- behúzod a kuplungot ha nem akkor sem fogod tudni lenyomni a berugókart s ez szerintem (de csak szerintem) azért van mert a hengerbe nem stimmel valami.
Sok sikert hozzá!
ma rá értek?
ok ijá csak
Köszi szépen a segítséget!ha megakadok, akkor írok még
csumi
hali én tegnap csináltam meg az elsö telomat
olaj azért folyik mert a szimering szar ki kell cserélni én 2 ezerért vettem darabját 2,4 dl olaj kell oldalanként én mol lökésgátlo olajat tettem bele ezer Ft volt 1 liter
a kereket kiszeded kiszeded a telokat és azokat teljesen szét kell szedni hogy ki tudd szedni a régi szimeringet sztem nem olyan bonyolult de 1-2 lépésnél nem árt a segítség
Szevasztok!valaki segítsen légszi!
A 125ös DT-mnek az első teleszkópja ereszti az olajat minden másnapra kb majdnem fél DECIT!
mit tudod ezzel csinálni?nem nagyon értek az ilyenekhez:S
egyik haverom azt mondta h szimeringet kell cserélni...de ahoz most le kell szednem az egész első villát?és kell utána tölteni olajat, ha igen mennyit?előre is köszi annak aki tud segíteni...
hello
Üdv!

Van egy nagyon szep elado Yamaha DT125R-em 2004-es 5900km-rel, ha esetleg valakit erdekelne.

Yamaha DT 125R
szevasztok ha valakinek van 125 dt hez {88AS elöl hátul tárcsa fékes} jo álapotu idom {ELSŐ HÁTSÓ SÁRVÉDÖ VAGY OLDAL IDOMOK} reális áron irjon a forumra minden nap megnézem
Hellotok!
most letttem Yamaha dt tulajdonos:) (yamaha dt 50 x) , még csak 23 km van benne ,bejáratós de nagyons zeretm a kis gépet!a foyltást rögtön kivették (folytás nélkül hazsnálhattalan) kicsit féltem töle h gyenge lessz mert 100ccm röl léptem vissza 50 re (jogsi miatt) ha valakinek yamaha dt 50 x-e van az irjon lécci tapasztalatot!:)
Megnéztem ott a képeket látom profi esztergályosok vagytok
Tuning henger érdekelne 125ös Dt-re.91-92es évjárat.
nem akarok szemtelen lenni meg elbaszni más üzletét de nekem ez a hanger ismerős.... innen ..............................
linkelés
Új? Ára?
Szia!
Fele árért mint újonnan,22000ft.
Ha van kérdésed ,írj!