Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokan nem hiszik el, hogy mennyire pontatlanok a digitális műszerek...
Motornál én is nyár óta, töltő áramot mérek . Ha néhány perc alatt visszamegy 0-ra akkor oké.
én meg ezért cseréltem fesszabot a 7,5-es tgk-ban a nyáron........keveset mutatott és azt hittem bekulázott a fesszab......újat bele és azzal is.......műszercsere és jó lett ....igazi madár voltam, azóta mindig csinálok más járművön is próbamérést mielőtt belenyúlok....
Nem azért csal mert digitális, hanem a színuszos feszültségre van hitelesítve,a 34000 Ft-os is ugyanezt mutatja . Nem tudni, honnan veszi és mikor a mérőjelet. És egy hasított sinusznál csal. Főleg a motorok feszültségszabályzása miatt.
Én jártam így a töltőfeszültséggel ! Digitális műszerrel mérve 15, 5 V.
ugyanez analóggal 14.2V.
Azért írtam 60-70%-ot, mert annak a műszernek a pontossága felől vannak kételyeim... Az ilyen mindenre jó műszerek, ami persze digitális, általában 5%-ot simán csalmak...
Jó lesz az 50% körül is!
Ha jobban megnézed, a kimenő teljesítmény van ráírva. A leadott és felvett teljesítmény aránya a hatásfok. Ezek után derül ki, hogy a trafó hatásfoka 60-70% között van. A gyártó azon a papíron azt írja, hogy a max. áramfelvétel 6A, ami meg is felel az igazságnak.
Nekem konkrétan a céges ford foncsorát... olyan vak lett 2 szezon alatt, hogy a 100W izzóval is kisebb fényt adott, mint utána az új lámpatesttel és 55-ös izzóval :)
Igaz a 2 szezon ott napi 8-10 óra világítást, és 150ezer kilométert jelent...
Nézd meg a vidit amit belinkeltem...
Az ígért videót felraktam. Nézd csak mennyit eszik és mennyire áll be? És itt vannak a trafómra írt adatok is. Elvileg 35W ami számoljunk rendes 12V-al, 2,91A lenne. Ehelyett 4,2A eszik felfűtött állapotban, kezdetinek meg akár 6A-t is megzabál... Azaz 50,2W... Viszont mint tudjuk nem 12V van az aksiban...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Annyira ezt nem mondanám...
Mezei 6000Ft-os Saturn utángyártott lámpatestekben 7 éve világít ugyanaz a pár 140/100-as Tungsram H4. Mi éget szét mit?!? Ne viccelődj velem...
Ott csak az probléma merülhet fel, hogy annak a világítása az egy külön tekercsről működik (világító tekercs)
ez a xenon beszerelésére vonatkozó jogszabály vonatkozik a segédmotoros kerékpárokra is vagy "csak" a gépjárművekre?
hülyeség.....
Év vége van...gyűjtenek a sünök a jutalomra.
XT125 be szeretnék xenont, tapasztalatok, tanácsok, mien tipust ajánlotok? És hogy is kell bekötni? + hogy van pontosan ez a gyujtás-világitás-inditás-árt a xenon-nak dolog...? Nekem az XT-n ugy van h gyujtás, nincs világitás, -- start gomb -- pöff-pöff és ezzel 1időben világitás is...
"...pont most kezdték a rendőrök ellenőrizni a nem gyári xenonnal szerelt autókat és motorokat, egyenlőre dunántúlon, de nemsokára országosan is. A jutalom érte ha az van benne és nem gyárilag, hogy kapsz egy 60ezres csekket, és lebasszák a motorról a műszakit és lehet vinni vizsgáztatni...." valaki hallott erről valamit? Meg tudjátok erősíteni, vagy cáfolbni a hírt?
keresd Tevé-t a zx12-es topikban,neki van .
Nem tud valaki xenon gyújtó trafót szerezni nekem?
Izzómmal nincsen baj,mert kb 5percig ég,aztán elalszik...tuti trafó a szar!
Thunderstorm xenon van benne és 35w-os trafó kéne,ha van valakinek elfekvőben,akkor szóljon!
bármikor melléállok egy ilyennel felszerelt autónak,motornak. Aztán meglátjuk
már próbáltam ezeket a plusszos égőketautóban.....
kicsit fehérebb, és egy kicsit jobb a fénye
a +60asnak 5-10%.........
de legalább nem ég ki 2 havonta mint az olcsó vackok
szerintem ezek a + akárhányasok vannak rendesen megcsinálva, többi meg valami selejt fércmunka
A sima 60/55 -től sokkal jobb, és a 100/140 w-os borzalmakkal ellentétben nem égeti szét (hosszú távon) a foncsort és a kábeleket.
Nekem autóban nagyon bevált.
A tungsram megalight +90 is csak teamécses a xenonhoz és ezt már tapasztalatból mondom. Ráadásul ez a +akárhány% mind kamu, akkor annak nagyobbat kéne világítania, mint egy 100/80-asnak pedig nem teszi. Kipróbáltam már mindet.