Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én magamnak igen. nem nagy költség egy régi Lada relével egy sima dióda, 4 csúszósaru kis zsugorcső és félóra szabadidő.
Tehát akkor a tapasztalatod alapján mindenképpen relézni kéne nekem is?
A gyújtást ráadod a szivattyú előállítja a nyomást ez 5 mp, a xenon akkora veszi el begyújtáshoz szánt 5-10 ampert. önindítózol a rendszer leveszi az energiát a xenon-ról,5 mp beindul a gép benzinszivattyú, befecskendezés állandóan kéri az energiát és a xenon is. Nagyon durván mondva ezt ellátja energiával egy túlfejlesztett bicikli dinamó. és 8 amperórás az aksi. CBR-CBF Aksi megegyezik manuál szerint.
Nekem ha jól tudom akkor 8.6 az akksi. De ez nem biztos. Az előző motoromban (Suzuki GSX 600 F) is volt autós xenon szett és ott tudtam "villantani". Annál a gépnél még külön tudtam kapcsolni a helyzetjelző,tompított dolgot. Ott csak akkor kapcsoltam fel a tompítottat mikor már járt a motor. Ezért kérdeztem előbb ezzel kapcsolatban, mert a mostani Hondánál rögtön megy a tompított és hogy mit szól ehhez a trafó
Teljesen jó a dolog én mértem a leggyorsabb a merci-é volt 5mp-cel teljes izzásig, de a gyár azt írta a szemünk egy bizonyos fényerő után nem érzékeli az erősödést. Indításnál elvárás hogy a halogén fényerejével kezdje.Megint igazad van használható.
ez sem igaz így, nekem kocsiban működött, ezek már gyorsan bevillantanak. Amúgy csak megszokás kérdése, úgyis refivel jár az ember....bocs hogy mindig vitatkozok
mindenkinek más a rémálma. Nekem a matek érettségi, és az aktahalmok
kevertem a betűket bocsi. de azért nem árt tudni mekkora az akkora és ez a hirtelen tápelvétel a hiba okozója.
Amúgy nem lesz használható fénykürtőd hacsak nem várod meg a beizzást.
Nekem CBR 600 F van, nem CBF. Nem tudom van e kettő között akksi különbség, lehet nekem is ugyanolyan van, nem tudom. Nekem 2 izzó van. 2db H7. Egyik csak a tompított másik csak távolsági. És amint ráadom a gyújtást már rögtön világít a tompított majd amikor indítok elalszik majd ha már jár a motor ujra elkezd világítani.
bocsi igazad van. rémképeim vannak a sok felfúvódott aksitól.
nem lesz az olyan sok, mert az egyik csak akkor indul be neki, ha felnyomja a refit.
A trafó beindulásakor /dupláról beszéltél/ 30 amper plusz. és még nem beszéltünk az önindítóról.Komámnak is cbf-je van és 8 amper órás az aksija. az sv szenvedett vele.Neked milyen van benne?
Én nem fogom a relével szórakozni. Használom majd így amig működik. Gondolom a trafón kivűl mást csaknem basz szét ha esetleg elromlana?!
Aztán ha elromlana, akkor majd hozzád fordulok segítségért, hogy mit alkossak a relé témában
jó döntés és a 85 láb az olajgombáról kapja a negatívot akkor csak akkor kapcsol be a xenon ha beindul a motor./létezhet hogy önindítózáskor felépül az olajnyomás/.
Na így már vágom. Amúgy én is autós szettet veszek, mert nekem két H7 izzó van és így egy autós szettel jól járok. Meg amúgy is szeretném, ha a refi is xenon lenne.
igy kötöttem. 85/86 láb negatív/kapcsolótól, 30/87 láb aksi pozitiv/ lámpa felé. és még van 87/a láb nincs szerepe.
az a lényeg, hogy mivel nekem autós szettem van az az aksiról kap tápot, a motoros szettek spórolnak a kábellel, elektronikával, így a lámpa vezetéke nem csak jelet hanem tápot is ad neki.
egyformán beszélünk. úgy a jó ha közvetlen aksiról kapja a tápot.én a reléről beszéltem.
Na ez nekem már sok. Csak simán még be tudnám szerelni, de ehhez a relé témához már kevés vagyok.
Szerintem csak simán beteszem, aztán majd lesz valami.
na várjunk csak. Nekem az autós az aksiról kap tápot, a jelet kapja csak a lámpa dugaszról,valszeg ebben komolyabb elektronika van, vagy ellenállóbb, amit te mondasz az a lámpa kábeléről kap tápot, ha jól értem.
A legegyszerűbb fesszszab van benne és indításnál a kis akksi teljesítmény eléggé megterheli. én azt mondom azóta a töltés is jobb az átkötött motorokon. direkt az aksiról kapja relén keresztül a tápot a xenon a régi vezeték a relé táp. te döntésed.
Uh, nekem Honda CBR 600 F van. Akkor azt mondod relézni kéne?
Sziasztok.
A szomszédomnak szétütötte a trafót/honda/ de már cseréltem r6, gsx-r a legegyszerűbb az olajgombáról levenni a jelet/-/és úgy relézni, mert azóta nincs baj egyikkel sem.
Tehát akkor most 4300 és 55w amit vennél
Én szerintem 35w és 4300K esetleg 6000K-sat veszek. Én is azért gondoltam a 4300-ra, mert annak valamivel jobb a fénye, meg kevésbé gyanakodnának, hogy xenon.
Az 55 w az nem lenne sok a foncsornak? Tehát nem nagyobb a hőtermelése vagy ilyesmi? Nem értek hozzá, de úgy tudom, hogy a 35 és az 55w között nincs különbség fényerőben.
Szerintem motorba jobb a 35w de abszolút nem vagyok a téma szakértője