"Slim szettet" javasolnék a helyhiány miatt,ennek a legvéonyabb a trafója kelvinből viszont a 6000 K.
-tompítotba rakod csak be akkor 12.900 ftényt
-tompított + reflektor 25.800 ft,de 10% kedvezményt adunk így 23.200 Ft
Bemutatótermünk:
Motostyling.hu
1042 Bp. Árpád út 90-92
Tel:06-70/500-4001
b.norbert@motostyling.hu www
.motorxenon.hu
Szia Maxxi!
Nekem van egy 2006-os R6-om.Az én mocim azt csinálja,hogy amíg a motor nem indul be addig csak a helyzetjelző megy.Beindítom utána felkapcsolja a világítást.Tehát elvileg nem nyírná ki a xenont.
Meg persze projektoros a lámpa tehát nem egy ramaty foncsórba tenném bele.Viszont lövésem sincs,hogy milyen szett kellene belle.
Hány K-s stb.stb.Ja meg persze ha lehetséges a refit is xenonra szeretném.Mennyiben lenne ha csak a tompított lenne xenon,és mennyi ha ha a refi is az lenne?És ha van ehez szett akkor azt pontossan hol tudnám megnézni?Előre is köszi. Üdv.:nagyi01
Érdeklődnék,hogy van-e H7-es izzóból zöld fény/erejű/ű..
Mert láttam elég sok autót,aminek NEM KÉK,hanem ZÖLDEs fénye,zöld fénye volt.
Ők hogy oldják meg?
Tuning boltban és autósboltban is kérdeztem,nem sokat tudtak segíteni.
És ha lehet a rendős se kössön bele! Megoldható vmilyen megoldás?
Mi megoldtuk! A gyújtás ráadásánál a lámpa kigyullad és a xenonnak ez a legnagyobb ellensége meg az aksit is gyilkolja mivel a xenon a begyújtási fázisnál veszi fel a legnagyobb feszültséget. Mikor indi tol a fogyasztókról le veszi a feszkót, egy mágneskapcsoló, egy nyomógomb, meg visszajelző segítségével oldtuk meg mégpedig ez úgy működik hogy mikor rá adom a gyújtást és beindítom a motort egy nyomógomb segítségével egy mágneskapcsoló feszültség alatt behúz és tartó áramot biztosít addig ameddig a feszültség meg nem szakad. Nagyon jól működik praktikus és bevált mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megoldást. A Nyomógombot itt látjátok amit én fabrikáltam rá.
Köszönöm az eddigi segítséget...2002-es a moci, tehát van rajta kapcsoló...azzal nem lett volna gond...viszont vettem egy 8Ah-s aksit azóta, és tökéletesen működik:)
A xenonszettnek az a halála, ha 2005 utáni motorod van, hogy amikor ráadod a gyújtást, a világítás kigyullad (mivel nem tudod lekapcsolni), majd amikor indítózol, a feszültséget az önindító "megszívja" és a lámpa kialszik, miután a motor beindult, a lámpa újra világít. Xenonszett beszerelése esetén a motor világítását is át kell variálni úgy, hogy a világítás csak a motor járása esetén kapjon feszültséget, álló helyzetben ne.
Helló Mindenkinek!
Nekem van egy Yamaha Aerox robogóm...a közeljövőben szeretnék Xenon-t bele...és az lenne a kérdésem, hogy mekkora aksi kell a xenonnak? mert azt olvastam, hogy a xenonnak begyújtáskor 7A kell, amikor már megy, akkor 3,5A...lehet hogy egy sima 4Ah-s aksi elbírja ezt az áramerősséget? ebben annyira nem vagyok otthon.
Köszönöm előre a segítséget!
A minap vásároltam a Gilera Nexus 500-amba egy 35 Wattos xenon szettet. Gondoltam utánakeresek vki szerelt-e már be ebbe a típusba. Találtam is egy cikket a MartinCar oldalán,miszerint a Nexus "Can Bus" vezérlet lámpákkal rendelkezik. Bővebben; http://www.martincaraudio.hu/g... S csak és kizárólag az 50 vagy 55 Watt-os xenon szett jó bele. (ah én tudom az 55 Watt-os xenonokban is csak a trafó 55 Wattos,az izzók ugyanúgy 35-ösek,mert h a trafó "elhiteti" a rendszerrel h van benne izzó/nem égett ki -azaz nem dob hibajelet a gép..)
Sajnos arról viszont nincs infóm h a Nexus "Can Bus" vezérlet-e valóban?!..
Mit tudok tenni? Próbáljam meg beszerelni ezt?
Írtam a Piaggio-nak is,szokás szerint választ nem kaptam...
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv.M
Lehet,hogy hülyeséget kérdezek de azért felteszem!Az 55w-osnál nagyobb izzó kárt csinálkat a mociban?Olyanra gondolok mint pl.:foncsol megég vagy akksit leszívja!
Helló!
A horneteden biztos nem zavar be az elektronikába nyugodt lehetsz, mert messze van tőle és nem szokott ilyen gond lenni! A túl sok hőtől sem kell aggódnod, mivel a xenon kevesebb hőt termel, mint a gyári izzó!
Amiket néztél elég jó szettek! Én is ezt használom a motoromban, gond nélkül!
Elég sokat beszereltünk már belőle és nem szokott gond lenni vele! Jah és 2 év gari van az izzóra és a trafóra is!
Ha gondolod itt tudsz érdeklődni a szett ára és beszerelési költsége felől:Yamaha World
A kapcsolatok résznél megtalálod a szervízvezetőnk elérhetőségét, vele kell beszélned!
Arról nem beszélve nem vakít mint a xenon,mert ugye jön egy hupli vagy utas mögöttünk és a xenon már egyból vakít,csak a sok marha ezt nemfogja fel sajnos :(
"Slim szettet" javasolnék a helyhiány miatt,ennek a legvéonyabb a trafója kelvinből viszont a 6000 K.
-tompítotba rakod csak be akkor 12.900 ftényt
-tompított + reflektor 25.800 ft,de 10% kedvezményt adunk így 23.200 Ft
Bemutatótermünk:
Motostyling.hu
1042 Bp. Árpád út 90-92
Tel:06-70/500-4001
b.norbert@motostyling.hu
www
.motorxenon.hu