Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sima H7es "xenonnal töltött" izzókat használok a motoron, mert szép, fehér fénye van. A fényereje sehol sincs a xenonhoz képest, de nem is sokat járok sötétben országúton, viszont olcsó (3500/pár) és már a második szezont bírta az RR-ben.
Ezek szerintem csak papíron 8K sak!
Nekem is ilyen kékesfehér csoda izzók 100/80asok vannak mocikon,kocsikon,meg haverok közül is soknak.
Elég sok márka gyárt ilyet.Multkor haver vett valami akciósat asszem korában vagy teszkóban és nagyon világít csak hamar kiégett.
De létezik 60/55ben is ha valakinek a kábelezés,foncsor,stb nembírja a 100ast.
Érdemes ilyet venni sokkal jobb a sima mezei H4 nál!
Bár beszerezhetők máshol olcsobban!
Biri!
Szar volt a trafó azért zavart be, csere után megoldódtak a gondok!
a hő miatt ne aggódj, kevesebbet ad le mint a halogén. Nekem a trafó a műszerfal mögött volt, de nem okozott semmilyen zavart.
sziasztok egy kis segítség kéne egy honda hornetem van 2006-os, xenon szettet szeretnék bele, de vannak némi aggályaim, nem-e járok úgy hogy ha beszerelem belezavar az elektronikába vagy éppen túl sok hőt termel az izzo és megolvasztja a foncsort, vagy egyántalán szerelhető-e hornetbe nem gyári xenon a segítséget előre is köszönöm, ezen az oldalon nézegettem a xenonokat mi a véleményetek róla xenon
Egyébként egyszerűen szemléltedheted , egy zsebrádiót közel teszel a traf-hoz és az árnyékolás zavarszűrés akkor jó, mikor a rádióból nem hallod a sípolást.Xenonnak egy db szűrő elé, trf.vékony rézlemezzel beburkolva, testre kötve.
nem h4
valami 35wos akármi izzó
én is hallottam vissza ,hogy 1-2 busának megzavarodott alkalomadtán a komplett müszerfala ...........nem mindegy hogy hol a trafó
Szia Zoli ! Én arra próbáltam rávezetni a társaságot, hogy a két 21W izzó helyett (42W) beletesz a motoros 2 db ledes lámpát, akkor csak 0,6W lesz a fogyasztás az irányjelzőtől és egy kereszteződésben alapjáraton nem merül le az AKKU.Ugye: 2db fényszóró, vagy tompított =130W+2db index 42W plusz gyújtás 36-40 W + féklámpa helyzetjelző kontroll lámpa=kb35W.ez nagyjából 250 watt.Alkalomadtán nézd meg a gépkönyvedben mennyit tud a generátor?Üdvözlettel: öreg gép és villamosipari technikus motorostársad.
Motorostársam . elnézésedet kérem, de elképzelhetőnek tartom, hogy a xenon inverterének gyors digitális áramköreitől a motorvezérlő áramkör zavarjeleket szed össze.Szűrő a xenon elé + árnyékolás.Gép és villamosipari technikus.
olcsoba thundert vagy hid-et lehet venni ami nem olyan szar
martincar.hu Én az evolution-t vettem. Eddig kifogástalanul működik.....
Engem is érdekelne milyen márka, azzal hogy beírod ide melyikkel vagy elégedett, azzal nem rontod más üzletét, attól még az is lehet ugyan olyan jó.
Ha végképp nem akarod a fórumba, akkor kérlek az e-mailemre írd meg. Autóba is most szeretnék venni, így nagyon fontos lenne. Köszönöm. Ja e-mail adatlapomon...
Üdv
Igen, szinte biztosan. Az már nagyon feltűnő színspektrumú, jól beállított lámpa esetén is. A 6K-s bőven elég.
Rendben. Utánna nézek neten ,illetve boltban is.
A hozzászólásokat elvolvastam és köszönöm a segítséget.
De ez talán csak a H4 Bi-xenonnál van igy. A H7 az más tészta......
Márkát nem akarok irni, árulnak itt a fórumozók között is többen xenont, nem akarok senkinek beleköpni a levesébe......
Ha ivfénnyel müködő (trafós) akkor igen. Ha H4 xenon gázzal töltve, akkor nem. De gondolom Te inkább az előbbit szeretnéd beépiteni.
Olvasd el jól, mi van irva arra a dobozra! Nem német gyártmány, hanem német (?) technológia. A can bus pedig csak annyit jelent, hogy ha olyan komoly autód van, ami érzékeli és kijelzi az izzó kiégését, akkor abban az utólagos xenon talán el sem indul, de a can-busos xenon igen. Nekem a xenon a tápfeszt az aksiról kapja egy bisztin keresztül, az izzofoglalatba csatlakoztatott vezetékek csak vezérlik. Egyébként ha visszanézed a 17 és 26. hozzászólásokat, oda raktam fel képet.
Értem. Milyen a márkája? Amit én vettem ott nem kellett akkura csatlakoznom, csak izzó és trafó beköt a világításba és a trafó zúgott(azt mondták hogy ez normális) ami nekem nem tetszett.
Én speciel német gyártmányú can bus h.i.d. xenon szetteket néztem ami remélem jó lesz.
viszont ritka csúnya a gyári H4 fénye
ln ma kiszedtem ami benne volt, motorcsere. Hát, berakni kb. 1 óra volt, kiszedni 2
Amit én vettem, az is kinai (gondolom, mi más lenne....), de azok között talán a jobbik minőséget képviseli. 3 év teljeskörű gari, égőre is, és nem zúg-búg, tökéletesen működik. eddig nem volt vele semmi problémám, pedig én épitettem be. (nem nagy ügy). Persze a részletekre oda kell figyelni, nehogy megtörjön a nagyfesz vezeték, sehol semmi ne tudja kidörzsölni, stb. Amit az aksira kell csatlakoztatni (+), azt belehúztam egy gumicsőbe (benzincső) és úgy vezettem el a tank alatt. Be lehet épiteni 5 perc alatt is, de ha biztonságosan, szakszerűen akarod a vezetékeket elhelyezni, kábelkötegelővel rögziteni, az azért jóval több idő.
Köszi Kutya, nem voltam biztos hogy csak sima izzó.
Xenonból veszek mondjuk 8000K-s szettet a rend éber őre akkor is megfingat vajon?
Köszönöm a választ.
Néztem én a xenont is és tudnék is venni, csak a korábbi mocimban volt xenon.
Miután beszerelték néhány indításnál nem kapcsolt fel a lámpa, meg a trafó zugó hangja, illetve lehet hogy hülyén hangzik, de mintha a moci járása is más lett volna. Pedig a xenon nem zavar bele semmibe sem tudtommal. Én nem akarok szart venni, ha kell veszek én xenon szettet, csak nem akarom elrontani a mocit.
Jaj és a bekötéskor úgy kötétték be, hogy minden gyújtás ráadásnál felkapcsolt a lámpa, pedig jobb lett volna sztem, ha csak indítás után kapcsol fel.
Szerintem vagy be kell ruházni valami komolyabb xenon cuccba, vagy ha nem akarsz ennyit költeni akkor ne az izzók szinhőmérsékletét vedd figyelembe, hanem a márkáját, ha nem akarod sűrűn cserélni az izzót. (pl:Tungsram).
Egyébként a xenonok is mind egytől-egyig kinaiak, de azért van minőségbeli különbség, némelyikre több év garit adnak. A nem kinai xenon földi halandó ember számára megfizethetetlen........