Vegyünk jegyet a MÁV-nál: (Nem, nem előzetes a rádiókabaré következő
adásából, bár a humorfesztivál egyik írása jutott eszembe róla.)
Telefonbeszélgetés a "Díjmentes Vasúti Csoportos Utazási Ügyintézés"
számán:
-jegyet szeretnék....
-Melyik kerület?
-X.
-Ma nincs bent az ügyintéző, próbálja holnap!
-De én ma szeretném, hol lehet?
-X. kerület? Honnan indulnak?
-Hát az egyik csoport innen, Kőbánya felsőről, a másik.....
-Akkor ott a pénztárban kiadják a jegyet.
-Mi kell hozzá?
-Mihez?
-Hát hogy kiadják a jegyet?
-Semmi.
Megkértem a kollégát, ugorjon már ki a jegyekért. Kőbánya felső, MÁV
pénztár: 13:20
-Csókolom, 26 diákot szeretnék május 26-ára, a Déliből Balatonalmádiig,
menettérti, meg 2 ötven százalékost.
-Bejelentő van?
-Nincs.
-6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel lehet jegyet
vásárolni.
-Akkor kérek 5x5 meg 1 jegyet.
-Mondom, 6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel
lehet jegyet vásárolni.
-De én nem kérek 6-ot, csak ötöt.
-Nem érti, hogy nem lehet?
-Miért?
-Mert 6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel lehet
jegyet vásárolni.
-Akkor szeretnék egy panaszkönyvet.
-Forgalmi irodában!
Kőbánya felső, forgalmi iroda: nagyon kedvesek, udvariasak, indigó van,
toll sajnos nincs. Sorszámozatlan könyv 01.sz. Észrevételek lapja. Beirt a
kolléga.
Nem hittem a kollégának, elmentem én is:
-Csókolom, 26 diákot szeretnék május 26-ára, a Déliből Balatonalmádiig,
menettérti, meg 2 ötven százalékost.
-Bejelentő van?
-Nincs.
-6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel lehet jegyet
vásárolni.
-Akkor kérek 1 diákjegyet.
-Kérem a diákigazolványt.
-Biztos, hogy erre már a jegy megváltásakor is szükség van?
-Igen.
-Rendben, van nálam egy. Aztán majd szeretnék még egy diákjegyet.
-Ahhoz is van igazolványa?
-Persze, ez az egy itt a kezemben.
-Egy igazolványra csak egy jegyet tudok kiadni.
-Én is egyet kértem.
-De utána akar venni még egyet.
-Miért, nem szabad?
-Nem.
-Melyik pont alapján nem lehet, meg tudná mutatni?
-Ezt nem kell megmutatni, ez a kedvezménnyel való visszaélés.
-Miért, mi van, ha az a gyerek egy nap kétszer akar utazni?
-Nem érti, h nem lehet?
-Jó, akkor azt tessék nekem megmondani, hogy ua. gyerek hány perc,
óra vagy nap elteltével vásárolhat újból jegyet önnél?
-Egy nap egyet.
-Úgy tudtam, h a kedvezmény korlátlan számú utazásra jogosít.
-Ha ön úgy gondolja.
-Nem ad jegyet?
-Nem.
Telefon(ok): sorrend már ismeretlen, a papíromra a következő
telefonszámok kerültek fel a jegyvásárlás kapcsán: 34302.., 51130.., 40/
494949, 51120.., 32206.., 34295.., 30/98471.., 51152.., 35228.., 35228.
.., 32284.., 41361.., (Az utolsó két számjegyeket a történet
beküldőjének kérésére töröltem - AG.)
1. szintű emberke a központi ügyfélszolgálaton. Udvarias, kedves,de azt
sem érti, hogy miről beszélek. De hajlandó kapcsolni a főnökét:
2. szintű emberke a központi ügyfélszolgálaton. Udvarias, kedves,
amennyire hagyom beszélni, viszont fogalma sincs a dolgokról, nem
ismeri a szabályzatot, azt mondja ő kapcsolattartó.
-Jó napot, jegyet kértem Kőbánya felsőn, de nem adtak.
-Hogy-hogy nem adtak?
---------fenti történet ismertetése-----
-Hát akkor az biztos kell hozzá.
-De nem kell hozzá, most előre be kell szednem mind a 26 gyerek
diákját? Nem elég majd az utazásra hozni?
-Nem, ha a pénztáros azt mondta.
-Jó, akkor azt tessék nekem megmondani, hogy ua. gyerek hány perc,
óra vagy nap elteltével vásárolhat újból jegyet egy pénztárban?
-Nincs ilyem megkötés.
-Elmondaná ezt a Kőbánya-felső pénztárosának is?
Nehezen áll kötélnek, de megígéri, hogy utána néz, sőt még majd vissza
is hív.
Tényleg visszahív:
-Beszéltem a pénztárfőnökkel, az üzletszabályzat szerint a kedvezmény
igénybevételének a feltétele a diákigazolvány, így ezekre tényleg
szükség van, meg a pedagógus igazolványokra is.
-De én még nem igénybe venni szeretném a kedvezményt, azt majd a
vonaton, most csak jegyet szeretnék.
-Igen, de ahhoz, hogy megkapja, kellenek a diákigazolványok.
-Rendben. De tőlem bejelentőt is kértek.
-Igen, csoportos utazáshoz az is kell.
-De akkor mi nem vagyunk csoport.
-Akkor csak a diákigazolványokra lesz szükség.
-Akkor viszem a diákokat, és mehetek jegyet venni?
-Igen.
Kőbánya felső pénztár, a pénztáros kezében a telefon, élénken
tanácskozik, felbukkanásomra sem szívesen engedi el, mint fuldokló a
mentőövet:
-Csókolom, 26 diákot szeretnék május 26-ára, a Déliből Balatonalmádiig,
menettérti, meg 2 ötven százalékost. Itt vannak a diákigazolványok is.
-Nem tudom kiadni, ez egy forgalmas pénztár, ez a jegy elővételnek
számít, és elővételben csak akkor tudok jegyet kiadni, ha legalább öt
percig nem jön vonat. De mivel itt sűrűbben jön, sajnos nem tudom a
jegyet kiadni.
-Ez melyik pontja az üzletszabályzatnak?
-Nem tudom, de benne van.
-Megkereshetném?
-Nem tudom odaadni, mert nem fér ki az ablakon, de ha nagyon akarja,
megkeresem magának.
-Kérem szépen...
-------lázas lapozás, majd diadalittasan mutatja-------
-Itt van, a vonat érkezése előtt 5 perccel a jegykiadás szüneteltethető,
ha...
-De ez nem arra az esetre vonatkozik, amikor a pénztáros egyben
forgalmi szolgálattevő is egyben?
-Nem.
-De itt nem az áll, amit Ön mond.
-Akkor sem tudom kiadni.
-Miért?
-Mert elővételnek számít.
-Jó. Itt a másik csoportom, ők holnapután utaznak innen Hidasnémetibe.
A holnapután még benne van a jegy érvénytartamába, akkor az nem
számít elővételnek.
-De, ha nem most utazik, akkor az.
-Hány óra hány pertől számít valami elővételnek?
-Most mondom, vagy most utazik, vagy elővétel.
-És ha 10 perc múlva megy a vonatom?
-Az most van.
-És ha 1 óra múlva?
-Maga most szórakozik?
-Én? Én csak jegyet szeretnék...
Telefon újból ügyfélszolgálat, előbbi kolléga:
-Megint nem kaptam jegyet.
-Igen, beszéltem a pénztárossal és a pénztárfőnökkel, de maga
valamilyen elővételben akar jegyet venni.
-Miért, azt nem lehet?
-Lehet, de csak ha nincs utasforgalom.
-És ha van?
-Akkor nem lehet.
-Miért?
-Mert akkor a többi utas nem kap jegyet.
-Jó, de így meg én nem kapok. Ez hova van leírva, hogy a többi utasnak
előbb kell jegyet kapnia?
-Nincs leírva, ez egy szokás.
-Szokás?
-Bevált gyakorlat, az kap előbb jegyet, akinek előbb megy a vonata.
-És én mikor kapok?
-Talán fáradjon el egy nagyobb állomásra, és vegye meg ott a jegyét.
-De én innen fogok utazni kőbánya felsőről, és most menjek el egy másik
állomásra jegyet venni?
-Hát úgy biztos kiadják.
-Miért, kőbánya felsőn nem fogják?
-Én ezt nem mondtam, ha majd a pénztáros ráér, biztos kiadja ott is.
-Van nekem egy panaszkönyvi bejegyzésem, hogy nem kapok jegyet.
Akkor legalább azzal utazhatok?
-Nem, utazni csak menetjeggyel lehet.
-Igen? És tessék mondani, lehet olyat a pénztárban .........
Valahol itt vesztettem el a fonalat, hogy mi után mi következik, még
telefonálgattunk egymásnak néhányat, ő mondott valami kifogást,én
megcáfoltam, vagy kértem, hogy nevezze meg a hivatkozást is, stb. Volt
ebben diákigazolvány, érvényesítő matrica (ami már nem is kötelező!),
elővételi pénztár, meg kiindulási állomás. Arról is meg akart győzni ő is,
hogy a kőbányai pénztáros egyben forgalmi szolgálattevő, így tényleg
nem kell kiadnia a jegyet. Ő mondott valamit, én megpróbáltam
megcáfolni az üzletszabályzatból, ami mondanom sem kell, hogy az áfás
számlás törvény (megér egy külön történetet, ha ezt kiheverem, leírom
azt is) után eltűnt a Máv honlapjáról, keresse mindenki ott, aholakarja.
Aztán egyszer valamelyik ügyintéző rossz helyre kapcsolt, és valaki más
vette fel a telefont. Elmeséltem neki is. Közölte, h nem hiszi el. De
legalább hajlandó a sztorimat telefonon ellenőrizni. Sőt visszahívni is.
És tényleg.Nagyon kultúráltan javasolta, h próbáljam meg esetleg
nagyobb állomásokon, ne adj isten, a csoportos ügyintézésen, de végül
is, ha nagyon akarom, akkor Kőbányán is ki fogják adni a jegyet, mert ki
kell nekik adni.
Meg is ígérte. Meg is kaptam. A jegyek és a számla kiállításainnen még 3
óra 17 percig tartott, de ez igazán részletkérdés, nem akarok
kukacoskodni. A többi utas értelemszerűen tajtékzott, utas tájékoztatás
semmi, csak ha nagyon forszírozta valaki, akkor megtudhatta, hogy a
kalauzok értesítve lettek, hogy most jegy nélkül is fel lehet szállni
Kőbánya felsőn, egyébként nekem kellett mentegetőznöm, hogy én
igazán, meg különben is. De van jegyem!!!!
Budapest, Kőbánya, MÁV 2006/05/17 18:58 (szintidő: 5 óra 58 perc,
telefonköltség: 1840 Ft, nyugtató: 2 db)
Foci-VB döntő.
Két férfi ül, és látják hogy az előttük levő sorban az
egyik szék üres. Megszólal az egyik:
- Nézd, mi alig kaptunk belépőt, azt is méregdrágán, erre van olyan
szemét aki el se jön.
A mellette levő széken erre feláll egy férfi:
- Tudják az a hely a feleségemnek lett vásárolva, de sajnos meghalt.
- Ne haragudjon uram, nem tudhattuk - szabadkozik a két férfi -, és nem
is lett volna egy rokon, vagy jóbarát aki elkisérte volna magát?
De, csak mind a temetésen vannak...
Egyszer volt, hol nem volt, volt egy fiú aki megkérdezett egy lányt:
- Leszel a feleségem?
A lány azt mondta: - NEM!
A fiú eztán boldogan élt, mindig más nagymellű csajokkal dugott, horgászni, vadászni járt, sört vedelt, horkolt és fingott amikor és ahol csak akart.
Tegnap este a feleségemmel üldögéltünk a nappaliban. Azt mondtam neki:
"Nem akarok vegetatív állapotban élni, amikor valamilyen géptől meg
palackból csordogáló folyadéktól függ az életem. Ha ilyenre kerül a sor,
húzd ki a dugót."
Felállt, kihúzta a tévét, és kidobta a sörömet. Ribanc...
A pösze és a sánta elmegy a mágushoz hogy
gyógyítsa meg őket. A mágus ajánlatot tesz:
- sánta dobd el a botod és járj!
A sánta eldobja a botot és jár!
- Pösze mondj egy kerek mondatot!
- Mágusz eleszett a szánta!
Egy nap diktálás közben a titkárnő észrevette,
hogy főnöke nadrágjának cipzárja lecsúszott.
Mikor kiment a szobából, még visszaszólt:
- Főnök Úr, nyitva a barakkajtó!
A főnök először nem vette a lapot, de később
rájött, hogy a cipzárjáról volt szó. Úgy
gondolta, viccesre veszi a figurát, és
behivta a titkárnőt az irodájába.
- Kisasszony! Amikor észrevette reggel, hogy
nyitva a barakkajtó, látta a kommandóst is?
- Sajnos nem, uram - válaszolta a titkárnő.
- Én csak egy szegény hadirokkantat láttam,
ahogy két homokzsákon üldögélt...
Szovjetunióban robog a Transz-Szibériai expressz. Az utasok unaloműzés gyanánt vicceket mesélnek. Valaki politikai viccet mond, mire hatalmas nevetés. Az egyik utas gurul ide-oda a nevetéstől.
- Ez nagyon jó, tetszik! Fel is írom. Hogy hívják?
Három embert ki akarnak végezni. Bemegy az első:
-Választhat mit kér. Akasztófa, golyó, vagy villamosszék.
-Akasztófa! -hangzik a válasz.
Kivégzik. Bemegy a második.
-Na mit kér? Akasztófa, golyó, vagy villamosszék.
-Villamosszék!
-Szerencséje van. Nem működik. Elmehet szabadon.
Kimegy és közben odasúg a harmadiknak:
-A villamosszék nem műkődik.
Behívják az utolsót, neki is felteszik a kérdést. Erre a harmadik:
-Az akasztófa túl kegyetlen. A villamosszék nem működik. Legyen a golyó!
- Nem.
- Akkor állva kefélünk.
adásából, bár a humorfesztivál egyik írása jutott eszembe róla.)
Telefonbeszélgetés a "Díjmentes Vasúti Csoportos Utazási Ügyintézés"
számán:
-jegyet szeretnék....
-Melyik kerület?
-X.
-Ma nincs bent az ügyintéző, próbálja holnap!
-De én ma szeretném, hol lehet?
-X. kerület? Honnan indulnak?
-Hát az egyik csoport innen, Kőbánya felsőről, a másik.....
-Akkor ott a pénztárban kiadják a jegyet.
-Mi kell hozzá?
-Mihez?
-Hát hogy kiadják a jegyet?
-Semmi.
Megkértem a kollégát, ugorjon már ki a jegyekért. Kőbánya felső, MÁV
pénztár: 13:20
-Csókolom, 26 diákot szeretnék május 26-ára, a Déliből Balatonalmádiig,
menettérti, meg 2 ötven százalékost.
-Bejelentő van?
-Nincs.
-6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel lehet jegyet
vásárolni.
-Akkor kérek 5x5 meg 1 jegyet.
-Mondom, 6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel
lehet jegyet vásárolni.
-De én nem kérek 6-ot, csak ötöt.
-Nem érti, hogy nem lehet?
-Miért?
-Mert 6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel lehet
jegyet vásárolni.
-Akkor szeretnék egy panaszkönyvet.
-Forgalmi irodában!
Kőbánya felső, forgalmi iroda: nagyon kedvesek, udvariasak, indigó van,
toll sajnos nincs. Sorszámozatlan könyv 01.sz. Észrevételek lapja. Beirt a
kolléga.
Nem hittem a kollégának, elmentem én is:
-Csókolom, 26 diákot szeretnék május 26-ára, a Déliből Balatonalmádiig,
menettérti, meg 2 ötven százalékost.
-Bejelentő van?
-Nincs.
-6 fő fölött csoportos utazásnak minősül, csak bejelentővel lehet jegyet
vásárolni.
-Akkor kérek 1 diákjegyet.
-Kérem a diákigazolványt.
-Biztos, hogy erre már a jegy megváltásakor is szükség van?
-Igen.
-Rendben, van nálam egy. Aztán majd szeretnék még egy diákjegyet.
-Ahhoz is van igazolványa?
-Persze, ez az egy itt a kezemben.
-Egy igazolványra csak egy jegyet tudok kiadni.
-Én is egyet kértem.
-De utána akar venni még egyet.
-Miért, nem szabad?
-Nem.
-Melyik pont alapján nem lehet, meg tudná mutatni?
-Ezt nem kell megmutatni, ez a kedvezménnyel való visszaélés.
-Miért, mi van, ha az a gyerek egy nap kétszer akar utazni?
-Nem érti, h nem lehet?
-Jó, akkor azt tessék nekem megmondani, hogy ua. gyerek hány perc,
óra vagy nap elteltével vásárolhat újból jegyet önnél?
-Egy nap egyet.
-Úgy tudtam, h a kedvezmény korlátlan számú utazásra jogosít.
-Ha ön úgy gondolja.
-Nem ad jegyet?
-Nem.
Telefon(ok): sorrend már ismeretlen, a papíromra a következő
telefonszámok kerültek fel a jegyvásárlás kapcsán: 34302.., 51130.., 40/
494949, 51120.., 32206.., 34295.., 30/98471.., 51152.., 35228.., 35228.
.., 32284.., 41361.., (Az utolsó két számjegyeket a történet
beküldőjének kérésére töröltem - AG.)
1. szintű emberke a központi ügyfélszolgálaton. Udvarias, kedves,de azt
sem érti, hogy miről beszélek. De hajlandó kapcsolni a főnökét:
2. szintű emberke a központi ügyfélszolgálaton. Udvarias, kedves,
amennyire hagyom beszélni, viszont fogalma sincs a dolgokról, nem
ismeri a szabályzatot, azt mondja ő kapcsolattartó.
-Jó napot, jegyet kértem Kőbánya felsőn, de nem adtak.
-Hogy-hogy nem adtak?
---------fenti történet ismertetése-----
-Hát akkor az biztos kell hozzá.
-De nem kell hozzá, most előre be kell szednem mind a 26 gyerek
diákját? Nem elég majd az utazásra hozni?
-Nem, ha a pénztáros azt mondta.
-Jó, akkor azt tessék nekem megmondani, hogy ua. gyerek hány perc,
óra vagy nap elteltével vásárolhat újból jegyet egy pénztárban?
-Nincs ilyem megkötés.
-Elmondaná ezt a Kőbánya-felső pénztárosának is?
Nehezen áll kötélnek, de megígéri, hogy utána néz, sőt még majd vissza
is hív.
Tényleg visszahív:
-Beszéltem a pénztárfőnökkel, az üzletszabályzat szerint a kedvezmény
igénybevételének a feltétele a diákigazolvány, így ezekre tényleg
szükség van, meg a pedagógus igazolványokra is.
-De én még nem igénybe venni szeretném a kedvezményt, azt majd a
vonaton, most csak jegyet szeretnék.
-Igen, de ahhoz, hogy megkapja, kellenek a diákigazolványok.
-Rendben. De tőlem bejelentőt is kértek.
-Igen, csoportos utazáshoz az is kell.
-De akkor mi nem vagyunk csoport.
-Akkor csak a diákigazolványokra lesz szükség.
-Akkor viszem a diákokat, és mehetek jegyet venni?
-Igen.
Kőbánya felső pénztár, a pénztáros kezében a telefon, élénken
tanácskozik, felbukkanásomra sem szívesen engedi el, mint fuldokló a
mentőövet:
-Csókolom, 26 diákot szeretnék május 26-ára, a Déliből Balatonalmádiig,
menettérti, meg 2 ötven százalékost. Itt vannak a diákigazolványok is.
-Nem tudom kiadni, ez egy forgalmas pénztár, ez a jegy elővételnek
számít, és elővételben csak akkor tudok jegyet kiadni, ha legalább öt
percig nem jön vonat. De mivel itt sűrűbben jön, sajnos nem tudom a
jegyet kiadni.
-Ez melyik pontja az üzletszabályzatnak?
-Nem tudom, de benne van.
-Megkereshetném?
-Nem tudom odaadni, mert nem fér ki az ablakon, de ha nagyon akarja,
megkeresem magának.
-Kérem szépen...
-------lázas lapozás, majd diadalittasan mutatja-------
-Itt van, a vonat érkezése előtt 5 perccel a jegykiadás szüneteltethető,
ha...
-De ez nem arra az esetre vonatkozik, amikor a pénztáros egyben
forgalmi szolgálattevő is egyben?
-Nem.
-De itt nem az áll, amit Ön mond.
-Akkor sem tudom kiadni.
-Miért?
-Mert elővételnek számít.
-Jó. Itt a másik csoportom, ők holnapután utaznak innen Hidasnémetibe.
A holnapután még benne van a jegy érvénytartamába, akkor az nem
számít elővételnek.
-De, ha nem most utazik, akkor az.
-Hány óra hány pertől számít valami elővételnek?
-Most mondom, vagy most utazik, vagy elővétel.
-És ha 10 perc múlva megy a vonatom?
-Az most van.
-És ha 1 óra múlva?
-Maga most szórakozik?
-Én? Én csak jegyet szeretnék...
Telefon újból ügyfélszolgálat, előbbi kolléga:
-Megint nem kaptam jegyet.
-Igen, beszéltem a pénztárossal és a pénztárfőnökkel, de maga
valamilyen elővételben akar jegyet venni.
-Miért, azt nem lehet?
-Lehet, de csak ha nincs utasforgalom.
-És ha van?
-Akkor nem lehet.
-Miért?
-Mert akkor a többi utas nem kap jegyet.
-Jó, de így meg én nem kapok. Ez hova van leírva, hogy a többi utasnak
előbb kell jegyet kapnia?
-Nincs leírva, ez egy szokás.
-Szokás?
-Bevált gyakorlat, az kap előbb jegyet, akinek előbb megy a vonata.
-És én mikor kapok?
-Talán fáradjon el egy nagyobb állomásra, és vegye meg ott a jegyét.
-De én innen fogok utazni kőbánya felsőről, és most menjek el egy másik
állomásra jegyet venni?
-Hát úgy biztos kiadják.
-Miért, kőbánya felsőn nem fogják?
-Én ezt nem mondtam, ha majd a pénztáros ráér, biztos kiadja ott is.
-Van nekem egy panaszkönyvi bejegyzésem, hogy nem kapok jegyet.
Akkor legalább azzal utazhatok?
-Nem, utazni csak menetjeggyel lehet.
-Igen? És tessék mondani, lehet olyat a pénztárban .........
Valahol itt vesztettem el a fonalat, hogy mi után mi következik, még
telefonálgattunk egymásnak néhányat, ő mondott valami kifogást,én
megcáfoltam, vagy kértem, hogy nevezze meg a hivatkozást is, stb. Volt
ebben diákigazolvány, érvényesítő matrica (ami már nem is kötelező!),
elővételi pénztár, meg kiindulási állomás. Arról is meg akart győzni ő is,
hogy a kőbányai pénztáros egyben forgalmi szolgálattevő, így tényleg
nem kell kiadnia a jegyet. Ő mondott valamit, én megpróbáltam
megcáfolni az üzletszabályzatból, ami mondanom sem kell, hogy az áfás
számlás törvény (megér egy külön történetet, ha ezt kiheverem, leírom
azt is) után eltűnt a Máv honlapjáról, keresse mindenki ott, aholakarja.
Aztán egyszer valamelyik ügyintéző rossz helyre kapcsolt, és valaki más
vette fel a telefont. Elmeséltem neki is. Közölte, h nem hiszi el. De
legalább hajlandó a sztorimat telefonon ellenőrizni. Sőt visszahívni is.
És tényleg.Nagyon kultúráltan javasolta, h próbáljam meg esetleg
nagyobb állomásokon, ne adj isten, a csoportos ügyintézésen, de végül
is, ha nagyon akarom, akkor Kőbányán is ki fogják adni a jegyet, mert ki
kell nekik adni.
Meg is ígérte. Meg is kaptam. A jegyek és a számla kiállításainnen még 3
óra 17 percig tartott, de ez igazán részletkérdés, nem akarok
kukacoskodni. A többi utas értelemszerűen tajtékzott, utas tájékoztatás
semmi, csak ha nagyon forszírozta valaki, akkor megtudhatta, hogy a
kalauzok értesítve lettek, hogy most jegy nélkül is fel lehet szállni
Kőbánya felsőn, egyébként nekem kellett mentegetőznöm, hogy én
igazán, meg különben is. De van jegyem!!!!
Budapest, Kőbánya, MÁV 2006/05/17 18:58 (szintidő: 5 óra 58 perc,
telefonköltség: 1840 Ft, nyugtató: 2 db)
Két férfi ül, és látják hogy az előttük levő sorban az
egyik szék üres. Megszólal az egyik:
- Nézd, mi alig kaptunk belépőt, azt is méregdrágán, erre van olyan
szemét aki el se jön.
A mellette levő széken erre feláll egy férfi:
- Tudják az a hely a feleségemnek lett vásárolva, de sajnos meghalt.
- Ne haragudjon uram, nem tudhattuk - szabadkozik a két férfi -, és nem
is lett volna egy rokon, vagy jóbarát aki elkisérte volna magát?
De, csak mind a temetésen vannak...
Egyszer volt, hol nem volt, volt egy fiú aki megkérdezett egy lányt:
- Leszel a feleségem?
A lány azt mondta: - NEM!
A fiú eztán boldogan élt, mindig más nagymellű csajokkal dugott, horgászni, vadászni járt, sört vedelt, horkolt és fingott amikor és ahol csak akart.
"Nem akarok vegetatív állapotban élni, amikor valamilyen géptől meg
palackból csordogáló folyadéktól függ az életem. Ha ilyenre kerül a sor,
húzd ki a dugót."
Felállt, kihúzta a tévét, és kidobta a sörömet. Ribanc...
gyógyítsa meg őket. A mágus ajánlatot tesz:
- sánta dobd el a botod és járj!
A sánta eldobja a botot és jár!
- Pösze mondj egy kerek mondatot!
- Mágusz eleszett a szánta!
Na jól van eldugulok. :-))
- Lagzi Lajcsi: Meglesem a pöcsöm.
- Mádl Ferenc: A jó fogorvos.
- Jumurdzsák: A térlátás örömei.
- Uhrin Benedek: Eminem-remix.
- Paudits Béla: Schwarzenegger dublőre
voltam.
- Csurka István: Kedvenc zsinagógáim.
- Mit mondott?
- Tessék?
hogy főnöke nadrágjának cipzárja lecsúszott.
Mikor kiment a szobából, még visszaszólt:
- Főnök Úr, nyitva a barakkajtó!
A főnök először nem vette a lapot, de később
rájött, hogy a cipzárjáról volt szó. Úgy
gondolta, viccesre veszi a figurát, és
behivta a titkárnőt az irodájába.
- Kisasszony! Amikor észrevette reggel, hogy
nyitva a barakkajtó, látta a kommandóst is?
- Sajnos nem, uram - válaszolta a titkárnő.
- Én csak egy szegény hadirokkantat láttam,
ahogy két homokzsákon üldögélt...
http ://video.google.com/videoplay?docid=-2601575516751430268
h ttp://video.google.com/videoplay?docid=-6469082875844345567
tel: 30/6772042
Ivan felber
én meg továbbítom az érdeklődőnek
nem láttam.
kérdezd meg itt kérlek:)
el akarom adni persze természetesen
- Ez nagyon jó, tetszik! Fel is írom. Hogy hívják?
-Választhat mit kér. Akasztófa, golyó, vagy villamosszék.
-Akasztófa! -hangzik a válasz.
Kivégzik. Bemegy a második.
-Na mit kér? Akasztófa, golyó, vagy villamosszék.
-Villamosszék!
-Szerencséje van. Nem működik. Elmehet szabadon.
Kimegy és közben odasúg a harmadiknak:
-A villamosszék nem műkődik.
Behívják az utolsót, neki is felteszik a kérdést. Erre a harmadik:
-Az akasztófa túl kegyetlen. A villamosszék nem működik. Legyen a golyó!