Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van , mindkettő megbízható konstrukció.
TS-t én is csak műszaki előtt szereltem. Általában akkor felújítottam, megcsináltam mindent, aztán újabb 2 évig nem volt vele gondom.

ETZ már érzékenyebb jószág, mert nincs annyira lefojtva, és raktak bele pár problémás pontot a beváltak helyet, de azt is meg lehet csinálni megbízhatóra. A hídváza az halál gyenge. Ha egyszer megroppan a zárszelvény akkor az már soha nem lesz jó. Versenyekre volt aki flexxel bevagdosta átlós rács mintába és belehegesztett acél lemezeket. Na azzal már egész jó volt, és merevebb is lett, de egy bölcsővázzal sokkal jobb lett volna, csak az már olyan módosítás volt amit nem engedtek a szabályok.
Nem úgy tünt nekem, hogy érdekelte volna öket egy kicsit is a jármüvek müszaki állapota... ;-D. és erröl messzemenö következtetéseket vontak volna le a túra kimenetelét illetöen. Ha így lett volna, nem lett volna ennyi "kaland". Kb hasonló beszámoló lett volna mint a barátoké, akik felviszik Berlinig a simokat, és onnan elmotoroznak a kb 350-400 km levö tengerpartra a elektronikus gyújtású 4/5/6 sebességes felfúrt hengerü simokkal. A legnagyobb élményük menet közben, hogy kockára ülik a seggük a vasalódeszkákon...

Nekem simom nem volt...A TS kiscsuzlival a 90-es évek elején -közepén jókat lehetett túrázni. Még a 125-ös is el volt 80km/h-ás föútvonalhálozatokon, és nem kellett sokat babrálni, hogy megbízható maradjon. Az szaközepes ösztélytársam a 125/150-es trophyval Törökországig motorozott meg vissza. Pár defekten kivül nem sok gondja akadt, max hogy égtek az olajkutak, finomítók ekkortájt, és nem volt könnyü ott üzemanyaghoz jutni.
Az öcsém ETZ-je már egy igazi állatorvosi ló volt. Ha tavaszig felújítottam neki az elsö lámpától a hátsóig, már szezonkezdetkor lehetett menni a Zichy Jenöbe alkatrészekért és elöröl kezdeni az egészet. Köszönhetöen ennek a belépö szintnek, meg hogy letarolták az etyeki keresztezödésben, nem is fogta meg öt a motorozás "szépsége". Egyetlen elönye az volt az ETZ-nek, hogy totálkáros motort "visszahajtogattuk " újra egynyomon futó eszközzé, azt ment a piacra...
azért ez nem egészen így van, csapnivalóan szar alkatrészeket kapni
pl ismerek olyan esetet hogy a kormánycsapágy 100km belül tönkrement
de olyat is hogy a kukactengely a váltóban egy edzetlen lágyvas volt
de a kondikkal is egy időben nagy baj volt már a boltban 90% szar volt
szóval egy csomó alkatrész nem hozza az amúgy sem magas szintű gyéri minőséget sem
emiatt használatra nekem ingyen se kellene egy szoci motor sem, nem azért mert szarok, hanem mert nem kapni hozzá jó dolgokat
egy japó vagy olasz robogóhoz tudsz venni alja indiai/kínai cuccot fillérekért, gyári alkatrészt drágán, meg a gyári alkatrésztől magasabb minőséget is
plusz szerintem egyszerűbb javítani mint a szimót, max a burkolat ami szopatós, először.....utána letörik az összes patent a gecibe aztán nem okoz gondot 😂
Jajistenem. Nem olyan bonyolult a Simson, nem kér sokat. Egyszer kéne rendesen összerakni.
Amíg el nem lopták gyakorlatilag hiba nélkül motoroztam körbe az országot.
A kukactengellyel, a kiégő izzókkal, meg egy kirázódott főfúvókával volt csak gondom felújítás után, de ezeket is megoldottam.
Kinek mi jön le belőle. 🤣
https://www.facebook.com/reel/988845752617024
Honnan tudja egy lány, hogy a barátja a közös jövőt tervezgeti?
- ???
- Egy helyett két karton sört vesz.
Két részeg öregember bemegy a kuplerájba, és kérnek két nőt
A Madam úgy gondolja ezeknek jó lesz két guminő is.
A pásztoróra végeztével kijön a két öreg.
– Képzeld, az enyém halott volt, meg sem mozdult.
– Az semmi- mondja a másik, az enyém biztos boszorkány volt.
Miután beleharaptam a seggébe, lefingott, majd huss, kirepült az ablakon, és még a műfogsoromat is magával vitte.
😆 😅
Most lelte a facén ! 🙃
😄 😀