Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet, hogy az akksi sínylette meg az esést (cellazárlat)? Nézd meg az akkusarukat, mérj feszültséget alapállapotban,meg indítás közben. Vagy kocsival bikázd meg.
szerintem az oldaltámasz érzékelőjét kell megnézni
Á köszi, átvonszolom magam a másik topikba
Bocs, hogy belevau... ha nem juttok dűlőre az F3-al, akkor Bryanfox Honda motorkereskedésben dolgozik. Lehet tud segíteni.
A-a, csak a kattanás marad. Haza akartam hozni, de persze az utánfutón nem működik az index...
sikerült megjavítani?
Fél5 körül voltam ott, valami külföldi banda volt, csupa idősebb motorossal.
ez most volt fél5 körül? Pont jöttem Ajkáról, volt ott egy csomó motor, azt hittem vmi bandázás volt!
igy igy...nem tagadom, hogy én basztam el a bejáratot, mert kanyar közben nem jó dolog meggondolni magát az embernek. Ez van, semmi komoly, kívülről minden mindig csúnyábban néz ki.
igazából negyedik variációként gondolkoztam, hogy leszállok és áttolom a kanyaron!
az elsőt meg Biaggi balfaszkodta el, azért nyert a yami!
Addíg dolgozd át PhotoShoppal,...
csomagtartóban, állapota ismeretlen
ha érdekel valakit akkor jelezzen.Gyári Yamaha Wr utcai rendszer.

15e-FT.Helyileg Várpalota.
A farok idom megvan, nem? csak karcos lett picit..
Vp csatári elágazó, 8ról fordult be vp irányába,lámpa ment, a bafordulást követően egy pocsolyában megcsúszott az eleje és elvesztette az első tapadást.(elmondása szerint)
a sebesség max. lépésben lehetett a lámpától 10 méterre csúszott meg,20-30al, max...
A kanyar első része lehet akár féktáv is...
Amiről te beszélz az már a lapon(15fok alatt) lévő motorra vonatkozik mikor már csak oldal irányú erők felvételére képes a gumi és minimális gyorsítást és lassítást tolerál..
30 fok körűl( a közelében sem jártunk)
elég komoly fékerő alkalmazható ha kell...
Köszi.
Akkor tehát balra esett. Csak azt tudtam meg, hogy neki nem lett baja és ez a lényeg. Meg hogy nem indul a motor. Ha meg most került összhangba motor akkor nem kis csúszás volt. Indexet vettem 2 párat még tavaly.
ki esett el?
holnap küldöm
+ bal hátsó farokidom, + lelki sérülés
kanyarban nem fékezünk,nem váltunk,csak gáz,,,,
Semmi komoly..Most lett összhangban a fényezés...
+egy bal hátsó index...
ránézésre..