Nem lehet, hogy az akksi sínylette meg az esést (cellazárlat)? Nézd meg az akkusarukat, mérj feszültséget alapállapotban,meg indítás közben. Vagy kocsival bikázd meg.
igy igy...nem tagadom, hogy én basztam el a bejáratot, mert kanyar közben nem jó dolog meggondolni magát az embernek. Ez van, semmi komoly, kívülről minden mindig csúnyábban néz ki.
Vp csatári elágazó, 8ról fordult be vp irányába,lámpa ment, a bafordulást követően egy pocsolyában megcsúszott az eleje és elvesztette az első tapadást.(elmondása szerint)
a sebesség max. lépésben lehetett a lámpától 10 méterre csúszott meg,20-30al, max...
A kanyar első része lehet akár féktáv is...
Amiről te beszélz az már a lapon(15fok alatt) lévő motorra vonatkozik mikor már csak oldal irányú erők felvételére képes a gumi és minimális gyorsítást és lassítást tolerál..
30 fok körűl( a közelében sem jártunk)
elég komoly fékerő alkalmazható ha kell...
Akkor tehát balra esett. Csak azt tudtam meg, hogy neki nem lett baja és ez a lényeg. Meg hogy nem indul a motor. Ha meg most került összhangba motor akkor nem kis csúszás volt. Indexet vettem 2 párat még tavaly.
15e-FT.Helyileg Várpalota.
a sebesség max. lépésben lehetett a lámpától 10 méterre csúszott meg,20-30al, max...
Amiről te beszélz az már a lapon(15fok alatt) lévő motorra vonatkozik mikor már csak oldal irányú erők felvételére képes a gumi és minimális gyorsítást és lassítást tolerál..
30 fok körűl( a közelében sem jártunk)
elég komoly fékerő alkalmazható ha kell...
+egy bal hátsó index...
ránézésre..