Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az összecsapott munkát is sok esetben megkérdőjelezném, ugyanis a magyar ember legfőbb tulajdonsága (főleg ebben a szakmában), hogy saját tulajdonságait kiemelendő a másik munkáját elkezdi pocskondiázni.
láttam már sok mindent,a hallottakat el kell osztani kettővel és azt körbejárva megkapjuk az igazság 15%-át....
Valamiből mindenkinek meg kell élni... No de ne más kárán, összecsapott munkával.
Szervizbe eddig egyszer vittem a motort, Veszprémbe a Suzukihoz, a fékfolyadék cserét, légtelenítést egész olcsón átnézték.
Azóta csak Várpalotára hordtam a Yamahával szembe, a Terényi Zolihoz. Nem volt mindig gyors, mert nem főállásban nyomja, de mindent megcsinált, kérdezhettem nyugodtan, elmagyarázta mi-miért van, nem ferdített. Az árakkal sincs elszállva. mondjuk a láncszett cserére kicsit sokalltam a 8.500Ft-ot, de nem tudom, máshol mennyi.
hűbakker....ezt a monológot Hamlet is megírigyelhette volna....


Az azért érdekelne, hogy honnan tudod, hogy nem 5.1-es fékfolyadék van a motorodban,illetve,hogy a gyárit rakták vissza
Ők ilyenek! Sajnos az árakon nagyon nem kell meglepődni, egyik szalon sem fog sokkal olcsóbban dolgozni, kicsit nagyobb a rezsijük mint egy jól felszerelt garázsnak. Jah és gondolom a hondás sráctól számlát sem kaptál.
Palotán egy olaj/szűrő cseréért és egy "átnézésért" 25000öt kértek ami nekem baromi sok, de kell a plecsni a szervizkönyvbe.
Bele sem merek gondolni mi van ha valami komolyabb gond van .
Most a villáknak kellene szerintem valami törődés. A 8 éves gyári olaj biztos már nem olyan mit kellene és akárhova viszem ez sem lesz olcsó. Fene egye meg a héten is száraz kenyér vízzel, lesz a menü
Esetleg valaki tud valakit aki telókkal foglalkozik a környéken?
Fel adva a lecke rendesen.
amelyik szép, az belülről "rohad": banki visszavett motorok, elveszett szervizkönyvek,............
De válogatós itt valaki!
küzdök, nem találtam még megfelelőt
Jó reggelt!
Látod? Csak kellett egy Hondás szerelő, hogy legyen egy penge mocid! :-)
XX?
Légyszi nézz meg nekem egy mocit Pesten
És nem fikázok..!Csak véleményt alkotok a saját tapasztalatom alapján...
A szerelőért (már többszőr is megtettem) köszönet: AGG.nak..
Egy Honda szererlő a Sz.fehérvári kereskedésben..
De MotoGP múltja is van a szakinak is..(ott is szerelt)
Szimpatikus, tiszta, precíz embernek ismertem meg akinek az otthoni műhelyét megirigyelhetné bármelyik szakszervíz(a rendet mindenképpen)
És jóbarátja a nyomatékkulcsnak..Nem volt olyan csavar amit ne azzal húzott volna meg(előttem is többször)
Amit, Palotára visszatérve, még csak nem is láttam...(mármint a nyom.kulcsot)
A szerelőért (már többszőr is megtettem) köszönet: AGG.nak..
Egy Honda szererlő a Sz.fehérvári kereskedésben..
De MotoGP múltja is van a szakinak is..(ott is szerelt)
Szimpatikus, tiszta, precíz embernek ismertem meg akinek az otthoni műhelyét megirigyelhetné bármelyik szakszervíz(a rendet mindenképpen)
És jóbarátja a nyomatékkulcsnak..Nem volt olyan csavar amit ne azzal húzott volna meg(előttem is többször)
Amit, Palotára visszatérve, még csak nem is láttam...(mármint a nyom.kulcsot)
Ja, azt meg már nem is mondom hogy egy alátét sincs a kereskedésben és minímum egy hét mire megjött a rendelt alkatrész lehet szezonben ez gyorsabban megy, de ennyi erővel én is megrendelhetem( a váltócserénél már igy is tettem, kb 100et spóroltam vele) és egy "megbízható"szerelővel összerakatom, töredéke ennyiért..
Ha egy mód is van rá többet nem viszem, sem szak,(suzuki dettó,Pisti nagyon jó szakember csak nem szeretem ha lehúznak csak mert motor van a seggem alatt)
sem semmyilyen szervízbe..Megtaláltam a megfelelő szakembert..csak kár hogy nincs közel..
nem fikázok senkit....
Pár dolgt csináltattam,náluk:
Első teló tisztítása:19e
Később az összes csavart utána kellett húznom, mert majdnem kezemben maradt a kormány..
Körmánykiemelő(kornél rendelte..22e , késöbb megtaláltam a neten 16ért)
A cross kormány cseréje miatt hosszabítatni kellett a bowdeneket(én oldottam meg,mert azt mondták nincs gyári )
A bowdent olyan jól sikerült lemérni hogy kb 10 cmel hosszabb lett( ők adták meg mekkorára hosszabítatsam)és úgy adta vissza a Kornél a motort hogy balra elfordítva beragadt a gáz! erre az volt a válasz, hogy nem lehet másképp megoldani..egy jó ismerősömmel kb 20perc alatt megtaláltuk a megfelelő vezetési irányt és fel fordítottuk a gázkar állását..most tökéletes..vettem nála fém fékcsövet(lehúzott azzal is) és azt mondta kicserélte a folyadékot5.1 re,..még aznap megnéztem, a gyári volt visszatév..
Ahogy elhozztam, kotyogást hallottam a kormánycsapágy felől(még a teló tisztítás után), most húzattam utána mert teljesen laza volt a csapágy lefogatása kb2mmrt mozgott a villa...a bowdencseréért + első fémfékcsőért 59et fizettem... ..nagyjából ennyi..De a Peti szimpatikus, jó szerelő sztm, csak sajnos a lehúzásról szól a dolog..de közben az arcodba mosolyognak..
persze
ha lesz poló nem anyázok,vagyis de,mert nem leszel ott,,,ha meg ott leszel,akkor nem lesz pólóm,,,minden képpen anyázok
ez mi?
miért? pár hónapja még dícsérted őket!

Nyár közepére minket is fikázni fogsz?
Ha egy mód van rá kerülöm Palotát..
Csak előre szólok mielőtt anyázni kezdesz holnap este, HOLNAP PESTEN LESZEK AZ APRILIÁNÁL..!
27első
34hátsó
Az ineract( az újjabb ) :
37első
33hátsó