Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lesz egy nagy vászon és azon fogsz megérkezni? Meg kell adni a módját.
Spar kávézó előtt időpont egyeztetés után
Akkor viszont tényleg felesleges annyit pepecselni!
A garázs most is ott van, betonos feljáró. A képen is, csak nem látszik. De hát ez a kivánság! Csak mikor majd ki kell fizetni, akkor szerintem majd marad az első verzió.
Már így is befolyik a víz a garázsba esőzéskor, meg fel fog ülni az autó be-és kiálláskor. Nem nagyon kéne lejebb rakni. Ha hosszabb rámpát csinálsz, akkor meg nagy helyet foglal el a kertből. Arra az oldalra nem kéne terasz! Tedd a másik oldalra, és akkor oda lehetne halmozni a fát a kandallóhoz.
az a baj, egy könnyelmű pillanatomban megigértem a kolegámnak ezeket a terveket, mert át akarja alakitani a nyaralót. De annyira nem vagyunk nagy haverok, hogy több időt áldozzak! holnap még teraszt kell csinálnom a lépcső, meg a pergola helyére, azzal is elb...ok időt!
Dobd csak oda a sarkokra azt a követ!
ÉS PEZSGŐMETÁL KOCSI, BÉZS BELSŐVEL!
És a srácon legyen Apriliás póló!
megaf....om!
jóóó!
A ház sarkait 1,5 m magasságig, háromszög formában kirakhatod kővel. Persze csak ha nagyon muszáj.
És pezsgőmetál színü kocsit rakj oda, plus bézs belsővel!
Na kipróbálom.
1. Vakolva jobb,
2. Az autót teljes hosszában takarhatná az előtető,
3. A tetőtéri "kutyaólakat" be lehetne kővel burkolni.
vakolva és a fát vágd ki
Hátsóudvar még nincs, de már a verda a garázsban áll!

Hogy jobb szerintetek, vakolva, vagy köburkolattal?
Én még nem próbáltam a felújított fékbetétet, de kíváncsi lennék rá.
Az anyaggal kapcsolatban többet nem nagyon tudok mondani, a saját motorján is ez van a csávónak. Nekem szerencsére még nem cserés a hátsó, igaz eléggé barázdált


Hát igen. Most keresek egy acél specialistát aki érti is, hogy mit írtál le és megkérdem, hogy mire számítsunk hosszú távon.

De durva a srác. Azt mondja, hogy bármit lerajzolunk neki azt megcsinálja.

Bár tudom, hogy XX meg Luca között van különbség, de mikor elcsaptak és keresnem kellett betéteket vettem ferodo felújítottat és mikor fékeztem nem nagyon volt hatása utána meg furcsa szaga lett és amint haza értem egyből kuka lett.
51CRV4, a nemesíthető acélok között szerepel, rugóacélnak is használják. Eddig panaszt nem láttam a galériákban rá, bár ez olyan, hogy nem is ütközik ki egyből. Max ha nagyon zabálja a fékbetétet, arra is van nagyon olcsó - 2000Ft/ pár - megoldás, felújítás formájában.
És mit mondott a minőségre? Ez az, mert lehet a drágább meg jobb minőség és a végére olcsóbb lenne.
Nem nem drága, de sajnos most nem vet fel minket a pénz, így ha nem muszáj akkor ...... érted .
Beszéltem vele én is, említette a minőséget is. Kérdés, hogy mennyire zabálja a tárcsa a fékbetéteket. A másik megoldás sem olyan hajmeresztően drága
Fel kell szórni homokkal, hogy ne csússzon.
Nem mondtam? Az egy igazi tesztpálya Van rajt frankó aszfalt, megtörő ívű kanyar, szintkülönbség, csúszós placc - az általad említett olaj, valamint akad poros, murvás kanyar - térkő, lehetőség járdára fel-le motorozni....
Sikerült elérni a srácot.

Most tárgyalunk vele, egyenlőre a minőséget beszéljük, hogy van-e olyan minőség mint mondjuk után-gyártott tárcsa. Mert nem mindig az olcsó lesz végül az olcsó.
Voltam tegnap a körforgalmadban, az egyik fele jó olajos!