A garázs most is ott van, betonos feljáró. A képen is, csak nem látszik. De hát ez a kivánság! Csak mikor majd ki kell fizetni, akkor szerintem majd marad az első verzió.
Már így is befolyik a víz a garázsba esőzéskor, meg fel fog ülni az autó be-és kiálláskor. Nem nagyon kéne lejebb rakni. Ha hosszabb rámpát csinálsz, akkor meg nagy helyet foglal el a kertből. Arra az oldalra nem kéne terasz! Tedd a másik oldalra, és akkor oda lehetne halmozni a fát a kandallóhoz.
az a baj, egy könnyelmű pillanatomban megigértem a kolegámnak ezeket a terveket, mert át akarja alakitani a nyaralót. De annyira nem vagyunk nagy haverok, hogy több időt áldozzak! holnap még teraszt kell csinálnom a lépcső, meg a pergola helyére, azzal is elb...ok időt!
Én még nem próbáltam a felújított fékbetétet, de kíváncsi lennék rá.
Az anyaggal kapcsolatban többet nem nagyon tudok mondani, a saját motorján is ez van a csávónak. Nekem szerencsére még nem cserés a hátsó, igaz eléggé barázdált
Hát igen. Most keresek egy acél specialistát aki érti is, hogy mit írtál le és megkérdem, hogy mire számítsunk hosszú távon.
De durva a srác. Azt mondja, hogy bármit lerajzolunk neki azt megcsinálja.
Bár tudom, hogy XX meg Luca között van különbség, de mikor elcsaptak és keresnem kellett betéteket vettem ferodo felújítottat és mikor fékeztem nem nagyon volt hatása utána meg furcsa szaga lett és amint haza értem egyből kuka lett.
51CRV4, a nemesíthető acélok között szerepel, rugóacélnak is használják. Eddig panaszt nem láttam a galériákban rá, bár ez olyan, hogy nem is ütközik ki egyből. Max ha nagyon zabálja a fékbetétet, arra is van nagyon olcsó - 2000Ft/ pár - megoldás, felújítás formájában.
És mit mondott a minőségre? Ez az, mert lehet a drágább meg jobb minőség és a végére olcsóbb lenne.
Nem nem drága, de sajnos most nem vet fel minket a pénz, így ha nem muszáj akkor ...... érted .
Nem mondtam? Az egy igazi tesztpálya Van rajt frankó aszfalt, megtörő ívű kanyar, szintkülönbség, csúszós placc - az általad említett olaj, valamint akad poros, murvás kanyar - térkő, lehetőség járdára fel-le motorozni....
Most tárgyalunk vele, egyenlőre a minőséget beszéljük, hogy van-e olyan minőség mint mondjuk után-gyártott tárcsa. Mert nem mindig az olcsó lesz végül az olcsó.
Göngyszem 2
ÉS PEZSGŐMETÁL KOCSI, BÉZS BELSŐVEL!
És a srácon legyen Apriliás póló!
2. Az autót teljes hosszában takarhatná az előtető,
3. A tetőtéri "kutyaólakat" be lehetne kővel burkolni.
Hogy jobb szerintetek, vakolva, vagy köburkolattal?
Az anyaggal kapcsolatban többet nem nagyon tudok mondani, a saját motorján is ez van a csávónak. Nekem szerencsére még nem cserés a hátsó, igaz eléggé barázdált
Hát igen. Most keresek egy acél specialistát aki érti is, hogy mit írtál le és megkérdem, hogy mire számítsunk hosszú távon.
De durva a srác. Azt mondja, hogy bármit lerajzolunk neki azt megcsinálja.
Bár tudom, hogy XX meg Luca között van különbség, de mikor elcsaptak és keresnem kellett betéteket vettem ferodo felújítottat és mikor fékeztem nem nagyon volt hatása utána meg furcsa szaga lett és amint haza értem egyből kuka lett.
Nem nem drága, de sajnos most nem vet fel minket a pénz, így ha nem muszáj akkor ...... érted .
Most tárgyalunk vele, egyenlőre a minőséget beszéljük, hogy van-e olyan minőség mint mondjuk után-gyártott tárcsa. Mert nem mindig az olcsó lesz végül az olcsó.