Persze, sima ügy, egy-két kütyü kell hozzá és lehet nyomni a bizniszt.
Tavaly nyáron egy 2007-es cbf500-at kellet gatyába rázni. Rommá volt törve a műszerfal...
Bontóból lett másik, persze 45000km-el.
A Cbf-ben meg a szervizkönyv szerint nem volt több 18nál.
Egy kis ügyködés és már bent is volt a 18ezer a bontott digit műszerfalban
De a szervizkönyvben benne van, hogy mikor és hol cseréltek olajat. Így legalább nem felejtem el, hogy mikor kell legközelebb vinni. Annyit megyek vele, hogy sokszor számolnom kell a következő csere idejét! (2 év alatt 13e km. )
Bakker...
Vagyonokat kifizetünk egy szervizkönyv pecsétért, amikor 5000ért bármilyen bélyegzőt lehet csináltatni amivel annyit nyomunk amennyit akarunk.
Persze ez olyan magyarosan kókány lenne.
egyébként én is igazat adok abban, hogy manapság a motork szervízkönyve is annyit ér, mint az autóké. Akárhol mondom, hogy 6OOOet mentem a múlt szezonba, mindenki nevet, megy a hetvenkedés a tizen huszonezer kilométerekkel egy szezonban, de amikor az eladó motorokat nézem, mindegyikbe 6-12 ezer kilométer van évjárattól függően nagyrészt.
Tavaly nyáron egy 2007-es cbf500-at kellet gatyába rázni. Rommá volt törve a műszerfal...
Bontóból lett másik, persze 45000km-el.
A Cbf-ben meg a szervizkönyv szerint nem volt több 18nál.
Egy kis ügyködés és már bent is volt a 18ezer a bontott digit műszerfalban
Ez persze nem azt jelenti, hogy mindenki ezt csinálja, de több ismerősöm is eladás előtt bement adott pénzt és lett gondos szép előélete a motornak.
Vagyonokat kifizetünk egy szervizkönyv pecsétért, amikor 5000ért bármilyen bélyegzőt lehet csináltatni amivel annyit nyomunk amennyit akarunk.
Persze ez olyan magyarosan kókány lenne.
Cserében nem veszek neked fagyit.