nem kell nyelezni egyesben....viszont 4,5,6-ban szuper lenne, nem kéne annyit gangolni. áááá....de akkor meg nem menne neked 28Oat, csak 265-öt. jól meggondoltad?
ja, igy már vágo..
tororló levegő nálam max akkor lehetne ha levenném a tankot és stopiba közlekednék..
köszi..egyébként bőven elég nekem az a 150paci..
max még a lánckerékkel mahinálok valamit...valahogy csak hanyatt kell vágódjak...
Gyárilag 133LE, az akra honlapja, meg erősködik, hogy a dobjaival a Tünci plusz 5LE....plusz a RAM AIR miatt végsebesség közelben megint plusz 5LE. A szelep a 133-at tolja fel, a sallagok még rá rakódnak!
na az dúrva..! mindezt egy power szelep teszi?
azthiszem picit csökkennek az esélyeim..
mennyi most alapba?
lehet ilyen nekem is kéne..mennyibe került?
adnak hozzá egy teljesítmény grafikont is, igaz fele blokk élettartamot ígérnek, de ott annyira meredeken emelkedik a görbe, hogy 11ezernél 156 LE, meg 118 NM nyomaték!
tororló levegő nálam max akkor lehetne ha levenném a tankot és stopiba közlekednék..
köszi..egyébként bőven elég nekem az a 150paci..
max még a lánckerékkel mahinálok valamit...valahogy csak hanyatt kell vágódjak...
"A fejidom alatt egy torlónyomásos légbeömlő rendszert találunk. Ez az egyetlen olyan naked motor amelyen ilyen Ram-Air rendszer található. "
ime!
Ne aggódj, jó a motorod, nem kell már rá semmi!
odaszikszallagozom és akkor fasza lesz..
Az meg szükséges.... hiába ez verseny technika!
azthiszem picit csökkennek az esélyeim..
mennyi most alapba?
lehet ilyen nekem is kéne..mennyibe került?
jaj