Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem dzsípi, hanem Jeep, vaze!
Ja már majdnem hiányzik.
dzsípí?
Jó reggelt valami nóóórmális autót is nézegethetnétek már... még jó, hogy pájlot úr már nincs itt mert lefárasztottátok volna!
ezek is tetszenek: https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_club-11713954
pl a tempomat jól jön egy román úton aztán nem szakad szét az ember vádlija
bár ez a 700 pénz azért szerintem durva érte
kiforrottabb...
Az jobb évjárat?
inkább a holocént javaslom
Én meg egy Gyapjas mamutot a pleisztocén korból.Jó lenne szántani vele és nem romlik el annyira mint ezek a mai elefántok. .
A J nehezebb mint egy mamut.Nem gond ha van kraft de alapmotorral felejtő.
Én sima egyen szívó 1,6-ot keresem semmi faxni.A G tényleg legnagyobb előnye hogy olyan szinten legózható bármit bármiből amit el nem tud képzelni az ember.Spec nekem egy komplett sedan 2000 körüli CD felszereltségű üléskészlet van benn hála az előttem lévő tulaj cefreszállítási szokása miatt,de a H könyöklője csont nélkül jó az 1,6 x-esbe amibe már Cupe sportülések vannak. Meg asszem zafira műszerpanel. Mindez bontóból gombokért.
Igazából az elkövetkező 5 évre nem tudom mire lecserélni a kombit.
Elférek benne,napi 2x15 Km néha pár nyári autópálya,de többnyire csak áll a tűző napon,hóban napközben,van hogy olyan helyre kell bemennem amit sajnálnék újabbat,nem lóg ki a tömegből.Ilyan igásló olcsó pénzért.Most hogy egy éve kicserélték a szemét EGR-t már jó is.
ha lehetséges lenne,én mégis egy 2001 körül készült autót vennék újonnan...azok még...
egy jó Avensis...
Szia Laci!
Nem néz az ki olyan rosszul. Én szeretem kívül-belül.
A H-s flottát mostanában cserélte le a cég J-s re, azok nagyon tetszenek. A H-s nem fogott meg különösebben, viszont a J kombi olyan mintha nekem készült volna, minden részlete tetszik, kényelmes nem fáradsz el benne és jól megy. Viszont az ötajtós kevésbé tetszik, olyan az én szememben mint az Insignia, abból is a kombi álom szép, de a rövid valahogy olyan suta... A G szerencsére bevált, olajat 10 ezrenként cserélem, néha hajtják a fiaim is, azonkívül hogy egy unalmas "szürke eminenciás" más hátrányát még nem említették. Egyébként nem hittem el mennyire olcsó fenntartani és van hozzá minden, szerencsére ez még a Z16X, ez még nem olyan válogatós olaj terén mint a Twinport. A bőrkormány tényleg tartós nem látszik rajta a közel 170ezer km. Ja és még mindig nem akar a fejemre esni a tetőkárpit :-)
Mitsubishi GDI
Én igen,ha fél 5-kor indulok délre már lógathatom a tengerbe........
Mostanság nem terveztem óda menni
http://totalcar.hu/magazin/koz...

Csak furcsa, hogy az N47d20 ég "csak"
Bár személy szerint szeretem a bömbiket (venni nem vennék)
De azoktól a 4hengeres dizelektől hányingerem van, ehet keveset, mehet jól de akkor is förtelmes hangja van egy 2.0cr tdi-hez képest
Ne menj horvát-szlovén autópályára és nem lesz gond.
A legtöbb halálozás otthon ágyban történik,tehát állva másnál alszol örökké élni fogsz.
Bömbivel járni amúgy is égő.....
Nemigen,inkább családilag gyűjtjük őket így párhuzamosan használom mindet.
Öcsémnek van egy 2000-es 1,6 sedan G,nekem a 2005 1,6 twinport classik kombi muternek megy egy 2008-as vadi újonnan vett 1,6 H sima 5 ajtós.
Sok szervíztapasztalat nincs mert olajat,szűrőket,fékbetétet kellet cserélni,van rajta pár városi harci sérülés.
A legkomolyabb hogy ha fullteli tankolja az ember benzinszag van benn.
Amúgy használati értéke jó,baszott kényelmes a G-k után az ülései.Mondjuk Lajhár a becsületes neve mert olyan kelletlen a G-khez képest.Rendesen pörgetni kell ha kicsit is gyorsabban szeretne menni mint az átlag.
Muternek tuti mert közlekedődobozként simán hozza ami kell.Városi fogyasztása több mint a G-ké mert olyan 9-9,5 olajat nem eszik egy dekát sem,a twinportos G azért 3-4000-enként kér egy liter 5w-30-ast.
Van villanyablak,digitális klíma 5 ajtó 5 ülés,váltó,rádió,lámpák,indexek tehát kultúrált,4 110 kilós ember lazán elfér,ha csomag sok kombi kell.Bármikor elindulok bárhova vele.
Ha már használtautó...
Aki hosszú távra tervez és benzinest választ, lehetőleg kerülje a közvetlen befecskendezőst!
Szeretem a Tsi-et 40-50 ezer körül már szép kox réteg van rajtuk
Ennyit a szegény keverékről
Talán még 1-2 japán autóban van dupla szívócső befecskendezés (mazda "skyaktive", suzuki 1.2 és 1.6 benzin)
Dióhéj szórás cirka 40-50eft, vagy lehet vinni márkaszervizbe

Aztán mit szóltok a mostanság kiégő f10-11es bömbikhez
Bömbi csak sor6
Lecserélted a G-t? Ha igen mennyivel jobb a H-s?
Az összes asztma kormány 100e-nél sima.Mindegy hogy használod.
Be kell bőrözni,H-n az van gyárilag,meg se látszik,amúgy semmi sem látszik rajta 100e-nél.
Sárnehéz tartós vasdarab az egész.Mont egy betontömb kényelmes ülésekkel.
Egy ajtót két kilincset és a két tükröt fényezni kéne hála a hülye garázsnak.
az azért a kocin is látszik
pl sógor kocsiján a kormány kicsit meg van kopva aztán annyi pedig az az a4 van vagy 15 éves
a pizzafutáros kocsinak kb minden kezelőszerve, altó foggantyú stb lehámlik 5 év alatt
autópálya szinte csak a futóművet eszi, ha már üzemmeleg a motor és jó az olaj a kopás elenyésző
nekem az astra 3x többet amotrtizálódott az elmút 5 évben(amióta ingázok) mint előtte a 15 éveben pedig méterben nem megy sokkal több bele
Jobban használódik az olaj rövid távokon rengeteg hidegindítással mintha autópályázna az ember nap mint nap ha csak városban közlekednék röövid távokon még a 10e-t se várnám meg