Elég lenne csak linkelni a nyugatifény helyett 😆 https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Ugye ez már bőségesen elég neki hogy kiszámolja.
Sőt mivel valószínűleg a katalógusban meg is van adva a gerendának ilyen irányú paraméterei, már tudja is hogy egy 60centis gerenda középen megtolva, 30cm-es erőkarral számolandó. Mivel a legnagyobb terhelés középen lesz, így nincs másra szüksége.
Ha meg pontosan akar kihajlást meg ilyesmiket, akkor letölt a torrentről egy Autodesk inventort és nem kell hallgatnia a siránkozásodat 😋
nekem hasonló van, ez is nagy segítség https://www.szerszamkell.hu/ve...
3 fej van hozzá egyik valami miatt nem szuperál jól, mert elfújja a lángot de úgy is a legnagyobb fúvóka van használatban
Ugye milyen szépen hajlik a 15 tonnás, 4 méteres állítható emelőgerendám, a 160%-os (23,8 tonnás) túlterheléses vizsgálatkor? (2,0-szeres biztonsági tényezőjű, 30 tonnánál szenvedne maradandó alakváltozást.) A daru hiteles erőmérője szolgáltatja a mérési eredményt. Amúgy Tiszaújvárosba kellet vinni kamionnal, közelebb nem találtunk alkalmas darut a vizsgálathoz. Előtte meg a 3D-s tervrajzom hozzá.
Nem teszek fel soha többet hasonló képet, mert nem szabad, de most nem tudtam kihagyni.... (Ja, amúgy 720 kg "vasból" van a sárga kacatom ott középtájt - ráadásul nagy szilárdságú acél)
Pl. a tacho-t igazából már azért szinte (!) lehetetlen végérvényesen manipulálni mert vagy 5-6 éve olyan sok helyről veszi a jelet, hogy mindent elég nehéz egyszerre kiiktatni (it a bemozdulásra gondolok mert az a lényeg) ugyanígy egy mai jobb autóból a valódi kmóra állást is nehéz mindenhonnan törölni mert túl sok helyen rögzíti és gondolom a környezetvédelmi adatokkal is könnyen ez lehet a helyzet, 1-2 adatot lehet törölni vagy megváltoztatni, de mindet?.....nem tudom, biztos megoldható legfeljebb nem alis kütyükkel.
Igaz... valszeg kisebbre is veszem, akkor többet kibír. 30 cm szélességgel még elég is lenne az anyagom. 🤔
Villanymotor szétszedés, csapágy ki-be, arra elég a 30 cm is...
Na, már nem jöttem ide hiába! 😅
Bírja,egyszer 28 környékén szakadt el egy hegesztés az MTZ első hajtásában.Amiről nem tudtunk,mert kókány volt.Amikor megindult szerintem felugrott olyat szólt. 😆
Hol kapsz te ilyet 50-ért? Manapság inkább 200 ☹️ https://lincos.hu/712-muhelypr...
Most már direkt csájnából hozatni sem jobb, úgy elszállt a szállítási költség.
Nem 600 mm a fesztávolságuk (hanem jóval kisebb), vagy nem valós a ráírt teherbírás ("kínai tonna" 😆), esetleg a szokvány anyagoknál (egyszerűen hegeszthető szerkezeti acéloknál) jobb anyagot használnak. De csodák nincsenek...
Az "adott terhelési esteben" kell 4-gyel osztani. (Két végén alátámasztott tartó, pont középen terhelve. Minden más esetben más képletet kell használni.)
Ennyi is elég, majd még1x elolvasom, hogy meg is értsem 😁 Csak fura, mert a szerszámboltokban olyan nyüzge szerkezeteket látok, és rájuk van írva 30-50t...
Azt nem vágom, miért 4-el kell osztani? Különben tanultam ilyen tartó méretezést géptanból, de az 40 éve volt, és azóta sem kellett 😁
A palack emelő max. 15t... nyomom, és ha látom, hogy nyílik szét a gecibe, akkor megállok 😅 1-2t otthoni szereléskor elég, ha valamit annál nagyobbal kell nyomni, az már nem barkácsolás... utoljára Opel szilentet kellett kinyomnom, az 30t-val se jött ki, fel kellett vágnom. Az újat meg satuban nyomtam be a helyére, az is elég volt neki.
https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Ugye ez már bőségesen elég neki hogy kiszámolja.
Sőt mivel valószínűleg a katalógusban meg is van adva a gerendának ilyen irányú paraméterei, már tudja is hogy egy 60centis gerenda középen megtolva, 30cm-es erőkarral számolandó. Mivel a legnagyobb terhelés középen lesz, így nincs másra szüksége.
Ha meg pontosan akar kihajlást meg ilyesmiket, akkor letölt a torrentről egy Autodesk inventort és nem kell hallgatnia a siránkozásodat 😋