bárdinál 10500 a teli ár ennyiért be is teszik
inkább az 50% kedvezményt kértem
fura dolog mert minden újság avval van teli hogy drágul az alkatrész
kb 15 éve 4500 volt ugyanez a típusú textar betét
Ezt nem ötezerért cserélték volna......lehet, hogy látatalanban bevállalták volna annyiért, de előre nem látható problémák miatt akár 20 rugó is lehetett volna a végösszeg. 😳
féknyerget tartotta kb hozzáférhetetlen üzem közben
szerencse hogy vasig lekopott a betét mert ki tudtam feszegetni úgy hogy a nyereg fent volt, ekkor már mozdult annyit a tárcsa hogy le tudtam venni
utána szét tudtam venni a nyerget és tudtam melegíteni anélkül hogy a fék gumi részei sérültek volna
kb 2 óra volt a mutatvány
fújogatni nem volt idő mert jönni kellett pecázni
én azt szoktam ajánlani, h az ilyen barom kössön egy beton gyeprácslapot v bármilyen tizenötkilós nehezéket a derekára és csobban egyet valami jó mély vízbe, még a többszázezres temetési költséget is megspórolja és a halak is elvannak rajta egy darabig
amúgy ide vezet hogy nincs eutanázia
sokkal faszább mint leugrani a háztetőről meg darálthúst játszani a sínek között
egy nagy adag nyugtató és máris alszik az ember utána már csak égetni kell
max 40 ha mentem, de inkább 30 körül
füves az út és egy nyomot nem láttam a fű miatt és máris a földön csúsztam
amúgy ha 60+ a tempó ilyenkor sosincs esés a kerék forgása egyenesbe hozza a motort nem tudsz eldőlni
Volt ilyen a minap errefelé, a csákó kiment és rátette a sínekre a fejét, a masiniszta meg mondta (később), hogy látni lehetett, amikor már közel járt a szerelvény, azért az ellenkező irányba fordította a buksit.
Gondolom nem lassan mentél 🤔 én még fiatal vagyok, nem tud eltörni a csontom 🤷🏼♂️
Gyorsan nem szoktunk menni mert a kopott utcai gumival lehetetlen gyorsan megállni
opelos szaki ajánlotta ez a kettő kombináció a legjobb
inkább az 50% kedvezményt kértem
fura dolog mert minden újság avval van teli hogy drágul az alkatrész
kb 15 éve 4500 volt ugyanez a típusú textar betét
5 ezerért cserélték volna a szervizben gondoltam megcsinálom, kár volt mert csak az ideget ettem
szerencse hogy vasig lekopott a betét mert ki tudtam feszegetni úgy hogy a nyereg fent volt, ekkor már mozdult annyit a tárcsa hogy le tudtam venni
utána szét tudtam venni a nyerget és tudtam melegíteni anélkül hogy a fék gumi részei sérültek volna
kb 2 óra volt a mutatvány
fújogatni nem volt idő mert jönni kellett pecázni
ez negyed óra légkulcsos melegítős szooás után jött ki kb 2 ütésre a megfordulástól
nekem 1x majdnem sikerült megfulladni én nem azt választanám
akkor inkább a kötél, az eltépi a gerincet és gyors vége
sokkal faszább mint leugrani a háztetőről meg darálthúst játszani a sínek között
egy nagy adag nyugtató és máris alszik az ember utána már csak égetni kell
buzi ez mind
200 ezret sem bírt ki
füves az út és egy nyomot nem láttam a fű miatt és máris a földön csúsztam
amúgy ha 60+ a tempó ilyenkor sosincs esés a kerék forgása egyenesbe hozza a motort nem tudsz eldőlni
Gyorsan nem szoktunk menni mert a kopott utcai gumival lehetetlen gyorsan megállni