Azt csak tárolom,anno úgy volt hogy TMK kalákában csak be kell rakni a bontott blokkot,amit a pinki pár hónap alatt nem tett meg.
De az istennek nem passzol a blokktartó a blokkal.
Így várunk.
Csak saját lomot csinálok,van kacat bőven félretéve.Először valszeg a strandkorlátkék rettenet jön.
Annak a kínai karbija tömítései megadták magukat,meg valamiért mikor berúgom még van index-lámpa-világítás,de mire a madarasig eljutok és vissza már csak gyujtás van semmi más. 😂
Valszeg a tekercselésnél van gebasz,vagy az agyonhebrákolt kábelkötegnél.
Mer azt én csináltam.
Össze kellett illeszteni egy MC1-et egy MC2 és MC3 blokkal.Elektromosan. 😂
Pedig volt olyan itt is aki körbe csókolta 😃 egyébként a mai motoros réteget minősíti ha egy ilyen meg tud élni ebből, bár még van hova fejlődnie a nemzet mekk mesteréhez.
Èn biztos nem tenném ki a kedvenc motorom a téli szunyokáláskor, vagy egyéb bevatozáskor ilyen stressznek! :-) Még valami életre szoló fusztrációval hoznám el.. De tudom, mások a prioritások egyes motorosoknál... ;-)
Azt a MAMI-ban mint elrettentö példát hozzák fel...Pedig az URAL M72-es hengertalp tömitése 22 éve nekem is spirál matek füzet boritójából lett kikanyarítva. Azóta mikor meghallom, hogy ilyet nem szabad, mindig elszégyelem magam...(pirulos-> sponsored by pipi)
Ha nem lenne ilyen szar állapot akkor jó lenne az.
Olyan retro fíling. 😆
Nah mindegy,impulzusvásárlóként berendeltem egy szett dugattyúgyűrűt shenzenből.
Szóval ha beért nekilátok összerakni az eredeti blokkot.
A váltó megy de vezérlést még nem raktam össze,szóval az vicces lesz. 😆
Olvasgatlak örömmel mióta posztolsz, de ne haragudjál ennyi év tapasztalattal te ezt még nem tudhatod! A megfelelö iskolák is hiányoznak szerintem a szakmai pályafutásodból (neked is).... :-))) Meg különben is, amig nem latexben szerelsz, csak egy nagy nulla vagy!!! ;-)))) Nem tudom, ha világos voltam?! ;-)))
A lényeg, nem kell kapargatni, csak vastagabb tömítés kell ami kiegyeliti a felületi egyenetlenségeket..., szóval ez az új ökölszabály!
De az istennek nem passzol a blokktartó a blokkal.
Így várunk.
Annak a kínai karbija tömítései megadták magukat,meg valamiért mikor berúgom még van index-lámpa-világítás,de mire a madarasig eljutok és vissza már csak gyujtás van semmi más. 😂
Valszeg a tekercselésnél van gebasz,vagy az agyonhebrákolt kábelkötegnél.
Mer azt én csináltam.
Össze kellett illeszteni egy MC1-et egy MC2 és MC3 blokkal.Elektromosan. 😂
Olyan retro fíling. 😆
Nah mindegy,impulzusvásárlóként berendeltem egy szett dugattyúgyűrűt shenzenből.
Szóval ha beért nekilátok összerakni az eredeti blokkot.
A váltó megy de vezérlést még nem raktam össze,szóval az vicces lesz. 😆
A lényeg, nem kell kapargatni, csak vastagabb tömítés kell ami kiegyeliti a felületi egyenetlenségeket..., szóval ez az új ökölszabály!
Szakszervíz… mit is várunk egy ilyen csodás marketing mögött 😂
Már rég kész lenne és menne ha nincs baj nagyobb.
Bár felesleges volt venni bontott blokkot,szerintem.