Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Halála előtt két nappal Saulian a kórházi ágyáról oxigénmaszkban még felszólította oltásellenes követőit, hogy „folytassák a harcot a vakcina ellen”, s szálljanak szembe a „kormányzati kényszerítéssel”.
Ő legalább férfiként halt meg:
https://index.hu/kulfold/2021/...
ezt mondom én is mióta
nem basztatni kell az oltatlanokat hanem leszarni
mindenki kap egy tértivevényes covid tájékoztatót amiben minden eddigi ismert tény benne van aztán tud dönteni
Mert láttam a szemeteken, hogy unatkoztok..... 😍
azt egyszerűbb megcáfolni, csak el kell sétálni a szélére
mert ugye ha lapos akkor van széle, ha nincs széle akkor nem lapos

moderna vakcinákat fel tudod sorolni?
a wiki szerint nem csináltak szinte lófaszt se 2010 óta
idézek:
2013 márciusában a Moderna és az AstraZeneca ötéves kizárólagos opciós megállapodást írt alá az mRNS kutatásáról, fejlesztéséről és kereskedelmi forgalomba hozataláról a szív- és érrendszeri–, anyagcsere– és vesebetegségek–, valamint a rákkutatás területén.[23][24] A megállapodás magába foglalt egy 240 millió dolláros előzetes kifizetést a Modernának.[25] Ez az előzetes kifizetés a gyógyszeripar licencengedélyek területén a valaha volt legnagyobb kifizetésnek számított egy olyan esetben, amikor a klinikai vizsgálatokon még nem tesztelt gyógyszerről volt szó,[23] 8 százalékos részesedést biztosított a Modernában.[26] 2020 májusáig csak egy jelölt felelt meg az I. fázisú vizsgálatok elvárásainak, a miokardiális ischaemia kezelése területén, az AZD8601 jelzéssel.[27]

orvosi lapokat lusta vagyok túrni, de nem hinném hogy lenne egyéb tény azokban is
Mondjuk az antivakcerek szent grálja ez a megfertőződhetsz és fertőzhetsz is.
Ami gyakorlatilag azt jelenti hogy 0,1-0,2%-os eséllyel.
De ha épp tényleges ez a nagyon kis esély akkorsem kell kórházban hason fekve hörögni a lélegeztetőgépen.
Az hogy oltatlant megfertőzhetek e azt meg ki nem szarja le?
Őt megvédi a meggyőződése hogy jó döntött. 😆
Szóval nagy egyetértő család vagyunk,nem kell lezárás,nem kell kórházi ágyakat fenntartani kovidosoknak.
Ha köhög az oltatlan menjen haza oszt feküdje ki,csak egy gyenge influ.Túl van misztifikálva.De ne is telefonáljon ha nem kap levegőt,és korház közlébe sem engedném.
A Föld meg lapos 😂
de ez is érdekes, bár a pfizer kártérítéssel nagyon alálőtek mert majd 10x ennyi
a lényeg:
Bármilyen Covid-halálozási statisztika hitelességét gyengíti, hogy a legtöbb esetben orvosilag sem lehet minden kétséget kizáróan igazolni, hogy egy Covid-fertőzött halálát maga a fertőzés okozta, vagy a fertőzés gyengítette le annyira az illetőt, hogy egy korábban igazolt társbetegsége végzett vele, vagy a fertőzés ugyan jelen volt, de nem járult hozzá a halálhoz.
Mossad csak az agyhelyedet 😂
Faszé kellett???
Virológia régen volt már... :
https://index.hu/belfold/2021/...
Erről fogalmam sincs. Elvileg ez lenne az új szabály lényege, hogy ne legyen hátrányban a tisztább alternatív hajtás, de a magyar bürokráciát ismerve természetesen el tudom képzelni hogy ezt elfelejtették hozzá igazítani a szándékokhoz.
Érdekes,vajon az AETR (tacho) alól is mentességet ad?
2021 májusa óta van ez így.
Mint mondtam pont azért hogy az akku tömege ne csökkentse a teherbírást.

Kurvára el van dugva a KRESZben, egyszer megtaláltam, de autójogsis oldalakin előbb megtalálni.
Közben nézem a hasznos teherbírás nem lehet nagyobb mint a hagyományosé, de majdbem sikerült Zolival vetetni egyett 😁
"Legalább két éve érvényes „B” kategóriájú vezetői engedéllyel – amely nem kezdő vezetői engedély – belföldön a 3500 kg-ot meghaladó, de 4250 kg-ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű, pótkocsi nélküli, alternatív üzemanyaggal működő jármű is vezethető, feltéve, hogy - a 3500 kg feletti tömeg a meghajtó rendszernek az ugyanolyan méretű, külső gyújtású vagy kompressziós gyújtású hagyományos belső égésű motorral ellátott jármű meghajtórendszeréhez viszonyított többlettömegének eredménye, valamint - a teherbíró kapacitás ugyanezen nem alternatív üzemanyagú járműhöz viszonyítva nem nagyobb.” (2021 május 23-tól)"
Arról még nem hallottam, hogy a villanyautó kivétel lenne a C-s jpgsi és a tachográf kötelezettaég alól, ez új nekem.
Viszont akkor abba már kell tachográf és C-s jogsi.
Én is így gondolom. Illetve ez is az a szakszerű munka elvileg.
Ellenőrzés, mérés, próba. Ez a vill. szerelő dolga.
Hát akkor két fordulót kell menni, és nem rinyálni hogy nem fér bele az össztömegbe
Mar B vel. 🤔
Nem gyenge szerelveny egy 6,4 es furgon meg egy kettrngelyes 3,5 meteres pot. 😄
BE van, azzal húzhatsz bármennyit amennyit a B kategóriád autót húzhat.
b+nehézpót nincs?
nem emlékszem pontosan, de egyedileg lett gyártva a futó
4250 lehet az össztömeg ha B-s jogsid van és 3,5tonna az autó. Ez a max. Csak könnyűt húzhat.
Nehézpótnál már szigorúan 3,5t, tehát nem igazán tudod kijátszani.