Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem a mi dolgunk. Ő jött oda órát cserélni, csinálja meg jól a munkáját, ellenőrizze vissza ha kell 2x.
Nagyon remélem hogy az ügyvéd tud majd építőt mondani. Hihetetlen hogy ezekkel máshogy nem lehet.
Egy tank kb 900 km,es ezeknel meg egy helyi futar is naponta lenyom 6-700 at.
Eselytelen a ma ismert akkukkal lecserelni volumenben a 3,5 tonnas jarganyokat.
Lehet bohockodni par cegnek,jo a pr es a joemberkedes de itt nem rug labdaba a villany meg kurvara sokaig.
utánfutóval is meg lehet trükközni valahogy ezt a 3,5 tonna össztömeget, de elfelejtettem hogy
ismerős agyalt ezen amikor még méhészkedtünk
Ezt még most is korrigálhatjátok, hiszen ti az E.ON-al vagytok szerződéses jogviszonyban, nem is vagyok teljesen biztos benne, hogy az E.ON által kiküldött ember felelősség biztosítója fizet nektek, hisz veletek semmilyen jogviszony nincs….
Hát ja. Pl. fűtőtesttel megnézni hogy minden fázis jó e. Annak kevésbé árt a 400Volt.
Mondjuk az lehet hogy kis áramra még érintkezett, nagyra meg húzta az ívet. De azért az ellenállásnak meg kellett volna növekedni a mérés során, de lehet nem volt feltűnő mértékű.
Minket szopatott az oktató. Valaki kiment a tanműhelyből WC-re tuti meg volt lazítva egy-egy sorkapocs, így azzal kezdtük minden alkalommal hogy végigráncigáltuk a bekötéseket.
Lehet nem egyről beszélünk.
Én azt mondom hogy a KRESZ-ben a 3,5tonnás megengedett össztömegű kategóriában ha akkuval hajtod, akkor 4,25tonna a megengedett össztömeg azért hogy az akku súlya beleférjen, azaz ugyan az a furgon 750kg-al jobban terhelhető és vezethető B jogsival, miközben ezek az akkuk fele ennyit nyomnak max. de persze csak a gyártói engedélyig. Az hogy a gyártók nem használják ki ezt a kiskaput az ő bajuk.
Van. Gondolom amikor tesztelte jó volt minden. Aztán elment, visszanyomtuk a biztosítékot és füstöltek a gépek. Visszahívtuk, felnyomta ő is, megint füst. Kezdte mutogatni hogy ő mindent jól csinált, mozgatta a vezetékeket, a nulla kicsúszott gyorsan visszadugta és azt mondta hogy hátul mozgott nem az ő kötése… az eon elfogadta hogy hibáztak de mivel alvállalkozó, ez legyen az ő baja. Elvileg fizet a biztosító de hát eltelt 3hónap. Ott a hiba hogy mi az eonon kellett volna követeljük nem pedig hagyni hogy lepasszoljon a biztosítónak aki az alvállalkozóé hiszen mi az eonnal vagyunk szerződésben.
Tanulságos eset lesz ez ha vége lesz.
Egy degenerált balfasz csinál 2millio kárt egyetlen mozdulatával.
Tévedni teccik.
Egy 3,5-es,mondjuk duc,platós 2 tonna plusz a ponyva-ponyvatartók.Mondjuk 2,2 tonna.Marad 1200 kilód.
Ha ivecot nézunk szarabb a helyzet,difis-alvázas7-800 kiló marad,arra a hombárra térfogatban mehetne több.
Ha kofferes cucc még elkeserítőbb.Megy 4-500 kilós ha vasvázas,aluvázasok jobbak.
De spec amiket látok havi szinten fenyőt visznek.Ha térfogatot nézzük rogyadoznak súlyban,ugyanaez lapraszereltben.
Ami még jellező a Dyna,kicsi fülke,rohadt hosszú túlnyúlásos plató.Na oda fér rendesen cucc,túl is pakolták heven 700 kilóval.
A sofőr kapot 100 rugót a tulaj még 100-at.
Azóta megy a cicaharc mit lehet levenni. 😂
Kis akkuval meg mikor ér ide? 😂
Érintésvédelmi vizsgálatról van jegyzőkönyv? Óra csere után kéne, pontosan az ilyen hibák kizárására. Aztán ha kiderül hogy csak behazudták az adatokat akkor a vizsgálatot végző cég a felelős.
Villany furgon kell. Arra 4225kg a megengedett össztömeg. És igaz hogy nehezebb az akku, de ha kis akkuval kéred akkor 3-400kg plusz jut az árúnak is.
Online számla tavaly évközben gyütt.
Szóval nem régi dolog.
felénk van annyi számlagyár meg kamu cég hogy el sem hiszed
boros cégen belül van hogy 3 cég is van papíron, lassan minden tartály más néven fut
gondolom ez máshol is így van
van olyan cég ahol idén voltunk vagy 4x de mindig más volt a megrendelő 😂
bár valami eljezdődött mert több embert is ismerek aki letöltendőt kapott mostanában
Ez valamit eléggé elbaszott.
Jelenleg a divián mint nagykeres ezt a széket ennél egy ezressel drágábban adja kereskedőknek.
És ez a kamarro color cég tuti hogy nem gyártó,1 fő van a cégben a céginfo szerint.
Tuti eldobós cég.
csak akkor még ilyen 7 ezer körüli-alatti ára volt
és magas támlás mert a szomszédnak is hasonló van csak az műbőr és vagy 20 centivel kisebb a háttámla
eddig még csak egy széket ültem recsegősre szóval strapabírónak mondható
a gyártótól lett rendelve
az is hozta saját géppel
és fogalmam nincs melyik gyártó
jobban értesz ezekhez ilyesmi forma volt: https://www.smartbutor.hu/Bert...
P.Ü.
Lassan 3éve lett teljesen újrakábelezve minden, nulláról. Az órát nem cserélték akkor pedig az oszloptól a vezetéket igen. Most lett 10éves, nekik most kell cserélni.
Kovid miatt elküldtek sok embert akik most katáskémt bedolgoznak. Remélem az összes rábaszik most és átrakják áfásnak.
A kis majom meg leakarta tagadni hogy ő biztos nem hibázott, valamit előtte basztak el… na mondom te innen az ajtón addig ki nem mész míg minden papírt ki nem töltesz és fel nem hívod a főnököd hogy mit basztál el.
Az nap 4!! Ilyet csinált.
Valszeg az az egy elbaszta az áremelést/árazást,vagy szabadult volna a készlettől.
No viccet félretéve.
Első hogy sok éve.Ja.Ez a sok éve lehetett trükközni.
Első hogy nem volt ennyire bezárva a szürke és fekete zóna kapui.
Egy 3,5 tonnás ponyvásra felfér kb 8-10 sor szekrény.Ül a kocsin 2 vagy 3 jóképességű.
Kezdjük hogy legyen jó fej a cég és csak a felit adja sajtpapíra,a többinek kifizeti az AFA-t.
Már megvan a szállítási díj vastagon.
De már nemigen lehet ezt megtenni,főleg az online NAV számlázással.Ami bejön annak ki kéne mennie.Valszeg a nagyok megoldják,én kicsiben nem látom hogy lehetne.
Namost ezzel régen lehetett kaszálni annyit hogy bevállahatták az ingyent,ami nem az,de legyen.Ez 10-15 éve volt.
Most annyi van hogy egy szolíd szorzóval ügyelve a netes árversenyre lesz némi haszon,de ha bivalybasznádról karakószörcsök 200 km a gázolajköltség viszi a hasznot.
Ezért kitalálták a gyűjtőfuvart.
Minden egyszeri fizet egy 10-15e közti fuvardíjat.Ez nem megterhelő,valahol ez jutányos mert helyi fuvaros célzottan kb ennyiért viszi mondjuk 50 km-re.
És van tisztán 150 rugó a fuvarköltségre meg a biorobot bérére.
Ott borul a bili mostanában hogy egyre több a 3,5 tonnás túlsúly mérés.Mer a 3,5-esre azért simán felmegy összben 4,5-5 tonna ha fullrapakolják bútorlapossal,főleg a lapraszerelt.Hely van,a rugója meg már vízszintes úgy rogyadozik.
No a minap cég fizetett 2 kilót 700 kilós túlsúlyra.
Ezért hirtelen már az a kérdés mi maradhat le,nem az hogy mit tehetek még fel.

No szumma,vagy lesz fuvarköltség vagy a piaci árakhoz képest +10% al drágább az adott termék.
Máshogy nem jön ki a matek.
Azért hogy valaki elégedett legyen nem feccölök be,csak te dolgozol egy tábla csokiért. 😂
Szinte az összes háztartási gép(páraelszívó, mikró, mosogatógép) volt amiben csak biztosíték pukkant el vagy valami apróság ami túlfesz miatt van benne, sütő, főzőlap. A klíma megúszta es a mosógép is.
Gázkazánban 2alaolap füstölt, padlófűtés vezérlés és termosztátok. Ami töltő be volt dugva minden, makita töltők-akksik.
Kávégép(jura, tehát nem olcsó)

Húzzák már 3hónapja, kijött a szakértő de egy igazi bunkó paraszt volt, szándékosan húzni akarja ő is az időt. Flegmázott hogy hát ezen mi nem fogunk pénztkeresni… a kurva anyját, azonnal szó nélkül mindent kellett volna javíttasson, visszaállítson eredeti àllapotra. Nem pedig nekünk vinni a gépeket, jegyzőkönyvet íratni hogy mi a baj mennyi a javítás… Groupama, soha senki semmit ne kössön náluk.
Az se volt ingyen csak a gyártó átvállalta költségét így is jobban járt megnyerte a dílerek árrésén.
Mi ment tönkre?
pedig van
a széket néztük kb 10 helyen kb egy árban volt mind, a gyártónál volt "ingyen" posta a többinél nem
szóval ugyanannyiba került kiszállítva mint a többi helyen kiszállítás nélkül
akkor valami mégis ingyen volt a matematika szerint
Ez volt az első amit megtanítottam a gyerekemnek négyévesen ... Ini még nem jutott el ide 😁