😂
Azon aggódjon F2 hogy EGR hibával kigyullad az i3 😋
Mondjuk azért bevallom mint 3F hívő, némi kétségeim vannak a Francia elektromossal kapcsolatban is 😁 de úgy vagyok vele hogy mire baja lenne úgy is eladom.
A VW ID3 is tetszik. Szerintem a következő az, vagy annak a Skoda változata lesz a Zoe után.
Tavasszal rendelheted, de kell oda minimum 2 év mire mostantól át is veheted.
Az Hyundai Ioniq5 800V-os ultragyorsan tölthető rendszere mögött is elbújhat. Azt már megkapod addigra mire a Rönyót rendelni lehet.
A Tesla új akkuja már jövőre rendszerben lesz, vagyis mire megközelítené, már le is maradt.
Ettől persze még nem rossz ez az autó, ha jó áron adják akkor még népszerű is lesz, de a jelenlegi mezőnyből nem emelkedik ki különösebben a műszaki megoldásaival. Az a kefés motor meg tipikus francia borzalom. Ha tudom hogy a ZOE-ban is ilyen van tuti nem veszem meg 😁 mondjuk nem is értem hogy lehet egy külső gerjesztésű motor hatékonyabb, mert ezek nem arról híresek.
Amúgy a 22kW-os AC töltése az elég egyedi. Azt csak a rönó használja. Vannak hátrányai, pl. hogy 1 fázisról nem érdemes tölteni, mert az energia felét elfűti, de 3 fázisról világbajnok a töltési sebesség. Ez praktikus tud lenni, ha valaki nem tud otthon tölteni, vagy nincs elérhető DC töltő.
Illetve a műszerfal az kifejezetten gusztusos lett.
A mindent összefogó hő managment rendszere sem rossz, noha a Tesla kezdte el ezt is, de más gyártóknál még nem divat, szóval ez is piros pont.
A külső formája meg pont ugyan olyan mint bármely más ma kapható ilyen autónak, csak a műanyag dizájn elemekben tér el.
Azon aggódjon F2 hogy EGR hibával kigyullad az i3 😋
Mondjuk azért bevallom mint 3F hívő, némi kétségeim vannak a Francia elektromossal kapcsolatban is 😁 de úgy vagyok vele hogy mire baja lenne úgy is eladom.
A VW ID3 is tetszik. Szerintem a következő az, vagy annak a Skoda változata lesz a Zoe után.