Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

napi 60-70 km távon évi 500 ezer körül van a spórolás ingyenes töltéssel
otthoniról legyen 300
igazándiból nem az évszázad üzlete
de 10-15 év alatt visszajön a kocsi ára ami a benzinesnél bukta
igen gyorstöltőn 45 perc kínlódás 0-ró csumára. Mondjuk a kábelt sajnos meg is kell vennem 180-ért
ez még nem a végleges verzió(ujjával nemet mutató)
Mondjuk a hoki dákónak eleg kinlodos a toltese szoval sokat kell varni ra.
nos a kisautók 85%-át városi közlekedésre szánták és használják. A te szarod is helybeni pizzafutár autónak való(meghajlós) A dákó ezt maradéktalanul tudja ingyen fenntartással, az állami támogatással számolva egy benzines kisautó áráért(kezeit széttáró) 10 év múlva guriga taknyot a te autód nem fog érni bár ez már nem a te bajod lesz ennyi neked nem íratott meg(kezeit széttáró) Rövidebb hatótávú? Kérdőjeles) városban 300 külterületen 200 km-er a hatótáv. Te se 200 se 300 km-ert nem mentél még el egy nap. A semmirevaló unatkozós csavargásaid is max 110 km-ről szólnak mindig ugyanannál a kápolnánál ahol kiszállsz cigizni. Lehet, hogy van egy nap az évben amikor a családodhoz elmégy debrecenbe. Nos ott egy lidlnél meg kellene állni a faluba egy ingyentöltésre. Mire sorra kerülsz a petpalackos sörrel a kasszánál már teli is a dákó akksija(meghajlós) és nem került az utazásod semmibe(kezeit széttáró)
Nálunk sem lesz túl gondolva a használat 90%-ban óvoda, bolt, pedi-manikűrös, fodrász, mamák stb. Esetleg környező városok cegléd ,kecskemét. Egy napos kirándulásokra is elég, oda kb 150 km-es körön belül megyünk 1 töltéssel(45 perc) az is megvan (meghajlós) Nem is értem ezt a hatótávos buziskodást tegnap volt nálam a tojó 8 hónapja most tartok 18500 km-nél ami nem sok de nem is kevés 77 km jött ki naponta, te mennyinél is vagy 1,5 év alatt? 6000 nél? Az 11 km-er naponta (puszit küldő) neked elég lenne egy másfél literes benzintank(fetrengős) Kisebb? Kb. akkora mint a klió amikor áldogálltak egymás mellett a szalonban nem tűnt nagynak a különbség (puszit küldő) mondjuk annyi, hogy a dákó magasabb ezért kényelmesebb a ki-be szállás. Lassabb? Ma magyarországon tudja a megengedett legnagyobb sebességet 130 km/h (kezeit széttáró) de 90% városi használatnál ez egyébként se lenne mérvadó(kezeit széttáró)
Eleg az 5 milla zsebben a kizaro ok,es siman jarnek vilkanydákóval. 😆
HA nem lenne a fasza asztra
HA lenne 5 milla a zsebbe
HA járnék dolgozni napi 60-80 km
HA új autót szeretnék venni
HA elférnék benne + 2 emberrel

akkor én is inkább villany dákót vennék mint bogyó féle puncis kocsit
szerencsére egyik feltételezés sem állja a helyét és a többsége sosem fogja
így marad az astra, ami fasza 😃
Mé,te minek jársz kufsteiből budapestre? 😆
Miért, akkor mégiscsak alkalmatlan egy villanyautó erre a távra?
Ki a fasz jár Szombathelyről Egerbe?
Aki igen, az mi a faszért venne villanyautót?
Ne lihegd túl.
Balfasz komcsilibsikben tuti Top 5 helyezést elérjük. 😉
Bocs, akkor benéztem. 🤕 Pedig már kezdett eltölteni a nemzeti büszkeség....
Te tudsz olvasni? 😂

"Az említett variánst először Thaiföldön azonosították Egyiptomból érkezett turistáktól vett mintákban. Július 24-ig bezárólag összesen 1403 esetben találták nyomát ennek a variánsnak világszerte, de elképzelhető, hogy ennél jóval elterjedtebb, mivel a különféle variánsokat sok országban nem tudják kimutatni."
Na, elvileg a kínai tanksapkám le van vámolva, hamarosan meg kell kapjam:


2021.08.17 16:58 (GMT-7): Customs clearance successful
2021.08.17 16:46 (GMT-7): Customs clearance started
2021.08.14 22:29 (GMT-7): Arrived at destination country
2021.08.13 22:00 (GMT-7): Departed country of origin
2021.08.10 21:09 (GMT-7): Accepted for linehaul transportation
2021.08.10 08:59 (GMT-7): Dispatched from sorting center
2021.08.10 02:17 (GMT-7): Arrived at sorting center
2021.08.09 18:24 (GMT-7): Parcel dispatched
Na, végre megszületett a "Magyarok Nyilai": https://index.hu/techtud/2021/...
én úgy gondolom ez pont olyan mint a lidl fúrógép meg a makita fúrógép
a lidl se szar, sok esetbrn nagyon jó ár-érték arány, de a használt piaci értéke lófasz
addig kell használni amíg nem kerül a kukába
Amúgy meg ha az alapáron adott "gyalogos és kerékpárfelismerő" vészfékkel, az ütközésmegelőző rendszerrel az autó teljes élettartama alatt csak egyetlen balesetet kerülsz el, már bőven nem felesleges.
Persze hogy utánanéztem: a PASSZÍV biztonsága (tehát a csupasz kaszni védelme a kütyük nélkül) felnőtt utasokkal szemben 96%. Abban az évben az ÖSSZES TÖBBI, de szintén ötcsillagos kategória-társánál jobb eredményt ért el: https://www.euroncap.com/en/re...
Többek között ezért sem vettem meg az eredetileg kinézett új Swiftet, a 3 *-os töréstesztjével. Pontosan ugyanannyi pénzért lehetett volna elhozni őket, és nemcsak kényelmesebb, kulturáltabb, hanem sokkal biztonságosabb is (voltam azt is tesztvezetni tavaly nyáron). A Swift vitathatatlan előnye a bő fél literrel kisebb fogyasztás, de az az én éves futásteljesítményemmel pont semennyit nem számít.
Amúgy meg utána néztél miből áll a Cliód 5 csillaga? Nem azért adják alapáron azt a sok vezetéstámogató csoda rendszert amit kb. soha nem fogsz használni mert olyan rendesek, hanem mert ezekkel 3 csillaggal többet kapott mint amit amúgy a kaszni tudna biztonsági övvel 😀
Nem olyan rossz az. Persze nem venném meg, mert megtehetem hogy jobb autóm legyen, de a villanyautók kapcsán mindig előkerül minden esetben a kommentek között, hogy nem csak drága, nagy, erős, mindent tudó fullextrás autók kellenek, hanem az 1-es Swift szintű olcsó egyszerű primitív népautó kellene villanyautóból is. Nos itt van. A Spring maximálisan kielégíti ezt az igényt. Minden rinya ellenére és grammra pontosa annyit tud alsó hangon, mint amire a népnek igénye van, egyszerű gyenge, de használatra elég. És még a klímát meg tabletet is tettek bele, kazettás rádiót sem kell bele berhelni utólag. És viszik mint a cukrot, mert a népeknek tetszik.
Persze ez tipikus városi autó, de azért hatótávra többet tud mint az első generációs Leaf, mert bár az akku nem nagyobb, de könnyű, pici és baromi takarékos. Nem gagyi technológia van benne.
Biztonsága megfelel az úniós előírásoknak (ez mondjuk pár módosítást igényelt a kínai változathoz képest, és drágítja is)

Ez egy vicces összehasonlító teszt, de rámutat arra hogy élhető autó.
http://youtu.be/2gwQWx142Wc
csak az 5 éves dácsiád már akkora bizonytalansági tényezővel fog rendelkezni megbízhatóság terén hogy kb rá sem néz senki sem
vedd alapul a dustert tök olcsó használható városi terepjáró volt, aztán 30-40 ezer után olyan hibákat produkált amit a 30 éves pajero még nem
Szerintem nem, mert egyszerűen nem lesz rá kereslet. Nem a villanyos autóra hanem az ilyen 5éves hulladék kategóriára. 5év múlva úgy elterjed a vilannyos hogy aki akar vesz magának a szalonba vagy vesz egy normális használtat(nem az nem a dácsia) akinek nincs pénze ezekre azok meg vesznek egy addigra már nagyott csökkent de prémiumabb belsőégésűt. Bőven van ideje a benzines és dízeles autóknak.
Na de pont a kínai dákó az (a többi vellanyoshoz képest), ami bár jövőbe mutató, de épp mint "autó" guriga taknyot sem ér. Kissebb lassabb, rövidebb hatótávú, kevésbé biztonságos, mint BÁRMELYIK másik elektromos járgány (a rollert nem számítva...).
Valószínűleg a vellanydákónál több lesz a cserealap 5 évesen mint egy 8 éves benzines tojotán.
benzinesből meg dízelből meg alig van már forgalomba ugye? és az 5 éves autókat is lófasz áron lehet eladni(fetrengős) 20%-al ment fel azoknak a használtautóknak az ára amiből dunát lehet rekeszteni ini(fetrengős) 5 éves vellanyautót szerintem elég jó árban el lehet majd még adni(gondolkodós) Most pl. egy 3 éves használt középkategóriás benzinest annyiért veszel meg mint 2 éve ugyanazt újonnan(szemeit körbeforgató)