a helyes reagálásokat lehet fejleszteni tanulással és gyakorlással
de azt hogy pl egy lámpa felvillan és nyomod a gombot hiába gyakorlod nem lesz jobb
ugyanez vonatkozik arra hogy ha kilépnek eléd akkor x idő eltellik amíg fékezni kezdesz, evvel nem tudsz mit kezdeni, avval igen hogy nem blokkolsz le és szem becsukva csak a kormányt markolod
amúgy egy átlag ember nem vezet életvitel szerűen, aki évente vezet párezer km meg hetente 1000+ km kurva sok különbség van a helyzet felismerése és reagálásakor
amúgy aki ilyen 60-70km/h tempókkal közlekedik fényes nappal én az összestől elvenném a jogsit
Motorral/szgk-val sok a 100? ha néha nem szaladsz bele előzésnél motorral 130-140-be akkor gyakorlatilag nem is élsz közlekedési szempontból hanem csak vegetálsz. Hogyne lehetne 90-70-50-30-10-el menni?.......és akkor már a lovakat is le kell vágni mert azok az állatok képesek akár 60-al is száguldani, veszélyes az nagyon. 😷 😵 👾
Dehogynem, sokkal főleg az utóbbi 100 évben gyorsult fel a fejlődéssel együtt és biza a reflexek és a tanulási képesség is, persze nem mindenkinél, na hát az utóbbiak akik lassítani próbálják (remélem sikertelenül) a többséget.
Na jó, vannak egyedek akik alig haladták meg az előember fejlődési státuszát, de azért maga az emberiség tehát a tömegek ha lassan is, de haladnak azzal amit kitalálnak így a Darwini evolúció szerint fájó ugyan, de szép lassan el kell engednünk az ilyen egyedeket. 💔
a technika sokat fejlődött, de az emberi reflexek nem sokat
a beszédkészségünk miatt egy csomó mindent elveszítettünk a nem beszélő főemlősökhöz képest, ami a gázos szitukban nagyon jól jönne
szóval a sebesség határok emelése nem feltétlen jó ötlet, pl autópálya majdnem mindegy, de egy olyan úton ahol vannak kereszteződések, meg mindenféle állatok, egyéb járművek nem lenne jó egy emeltebb sebesség határ, hiszen mire meglátjuk, és elkezdünk cselekedni sok 10 métert tudunk meni még így is
Majdnem, 70-nél (ugye ennyi a max lakotton kívül főúton tgk-val és utánfutóval) 87-re állított tempomattal. Vadiúj szerelvény alig pát km-el, a 90 sem észrevehető egy ilyen új cuccnál még szar úton sem, én felemelném legalább 10km/h-val mindenhol a sebhatárokat, a mostani egyszerűen nem halad a technika fejlődésével, ezek a sebhatárok egy IFA meg hasonló cuccnál még érthetőek voltak, de ma? Egy 10 éves szerelvény olyan mint egy mai közepes szgk újonnan, a tgk-k általában a legelején megkapják a legújabb fejlesztéseket. Amúgy a többi kategóriában is erősen elavultak a sebhatárok.
de azt hogy pl egy lámpa felvillan és nyomod a gombot hiába gyakorlod nem lesz jobb
ugyanez vonatkozik arra hogy ha kilépnek eléd akkor x idő eltellik amíg fékezni kezdesz, evvel nem tudsz mit kezdeni, avval igen hogy nem blokkolsz le és szem becsukva csak a kormányt markolod
amúgy egy átlag ember nem vezet életvitel szerűen, aki évente vezet párezer km meg hetente 1000+ km kurva sok különbség van a helyzet felismerése és reagálásakor
amúgy aki ilyen 60-70km/h tempókkal közlekedik fényes nappal én az összestől elvenném a jogsit
a beszédkészségünk miatt egy csomó mindent elveszítettünk a nem beszélő főemlősökhöz képest, ami a gázos szitukban nagyon jól jönne
szóval a sebesség határok emelése nem feltétlen jó ötlet, pl autópálya majdnem mindegy, de egy olyan úton ahol vannak kereszteződések, meg mindenféle állatok, egyéb járművek nem lenne jó egy emeltebb sebesség határ, hiszen mire meglátjuk, és elkezdünk cselekedni sok 10 métert tudunk meni még így is
Ilyen pofonegyszerű.