Most talán változik, pontosabban párhuzamos lehetőségem lesz. Vettem egy rendőrmotoros csizmát, olyan hosszú a szára, hogy majdnem a térdemig ér, így most más rendszerű térdvédő kell majd.
Ilyesmiről beszélek. A hátrányokat, előnyöket beletettem egy virtuális mérleg két serpenyőjébe, és hát az jött ki, hogy ez a megfelelő nekem. Persze ha kanyarvadász lennék és szeretném látni, amikor a térdem szikrázik a kanyarban, akkor valszleg nem ez lenne a nyerő.
Amiért a Shox-ból kivettem a gyári, sárga betéteket, az az volt, hogy abban éreztem a menetszelet, ebben nem.
Jellemzően gyáva vagyok, a sérvműtétemet, fogászatot, szemészetet leszámítva az éltetemben nem voltam beteg (persze-persze, a gyerekkori kötelezőek), és szeretném, hogy így is maradjon. Ezért nekem a közúti 100-110 tökéletesen elég, ezért is van olyan motorom, amilyen. Egy évben azért egy-két alkalommal elindulnak a hangyák, de az említésre sem méltó. lehet nevetni, de eddig akárhány motorom és autóm volt, még egyiknek sem próbáltam ki a végsebességét, a robogóét persze igen, de az egy gyári 50-es, az nem szörnyű.
Kétségtelenül problémás a felvétele, ezzel nem is vitatkozom. Ezért cserébe kárpótol az, amikor végre elkészülök és már haladok, deréktól lefelé még a hálós nadrágban sem fázom, a menetszél tutira nem bassza szét a térdem.
Nem vagyok hajtós típus, a Kawa üléspozíciója ráadásul teret is ad annak, hogy a lábamra csatoljak ilyeneket.
A személyes problémám az, hogy a meleget rosszabbul tűröm mint a hideget, kifejezetten utálom amikor a nyirkos (izzadt-megázott) ruha rám tapad.
Ezek a robotvazak inkabb terepre kellenek.
Aszfalton a normalis jonminosegu markasabb utesre kemenyedo CE protektoros kevlaros cuccol ugyanazt tudjak.csak nem kell kulon felvenni,nekem a terdhajlatba szorulo szijazas,tepozar miatt fesziti a terdem,mert eleg hegyes szogben van.A sima nadrsgban kenyelmes,nem csuszik el.
Ha fulk vedelem akkor bőrruha a nyerő.
én egy honvédségi gyakorló gatyában túráztam vagy 10 évig
egyszer nekimentem egy másik motorosnak ekkor az oldalzsebben tárolt győri édes keksz eléggé összetöredezett, meg a zseb egyik sarkán elengedte a varrás
most is olyanban tolom csak nagyobbat kellett venni 😂
volt szövet kabátom, abból az első út után kibasztam minden protektort mert kényelmetlen volt
kemény vagyok és idióta 👍️
Vannak szélsőséges esetek, én Trisztben majdnem sírtam, amikor a fürdés után visszamentem a motorhoz és megláttam, hogy mit kell felvennem.
Aztán maradtam pólóban, felhajtás után az autópályán kiálltam az első benzinkútnál, akkor felkapkodtam a maradékot és úgy indultam tovább.
Akkor tanultam meg, motorral CSAK motorozni, semmi programtervezés.
Én a Shox nyáriból kivettem a gyári térdvédőt, és egy külső, keményet használok, ami a csizmámtól majdnem a combom közepéig tart. A felső szélén van egy kis hajlat, ami a menetszelet felfelé "dobja".
Jah,es tavaly hulyen dontottem,cordurban vizipoloztak a golyesz es a brekkencs 5 napig mariacellnel.Soha tobbet.
Vagy full bőr,vagy bőrkabat-protektoros farmer.
Cordura max ingazas,pilinckazas varosban.
Az miben kulonbozik a farmettol?
Mar a protektoros farmertol amiben kevlar van?
Mondom,pofavizit,spyke cordura-vanucci farmer.
A farmer divatosan szakadt lett zero serules,a corduran konyoktol csukloig cafatokban,bonuszkent a protektor elfordult a masodik utest mar konyokkel vettem,onnan hianyzott borfelulet a mutatvany utan.
De a hülyék még az életüket védő vakcináért sem nagyon mennek, majd pont tesztre sorba állnának?
Én látod nem sajnáltam azt a nyüves 7 ezret és megcsináltattam magamnak.
A kevlar van mindket verzioban.
Nekem a farmer alatt egy plusz ravarrt reteg volt,seggnel-csiponel-terdnel.Ezek arra kellenek hogy csuszaskor ne a fecnikre szakado farmer utan a borod is szakadjon. Terd-csiponel van zseb,terdnel gyarilag CE level2 uteselnyelo protektor,csiponel csak habszivacs.Cserelheto CE2 re ha ez az igeny.
Sikerult tesztelni is.Semmi bajom nem lett,a farmer resz cudarul festett,a protektoron luk lett.
Ez egy regi vanucci volt.
Most egy hevik van,feltunesmentes,protektoroknal bumszlibb cucc.
A kepen jobb oldalt,bal oldalt egy olcso bardis.
Én speciel nem látok problémát abban, hogy apáról-fiúra nő a családi vagyon.
Ez nem kommuna, hogy mindenki dobja be a közösbe a napi egy szelet zsíros kenyéren felül megtermelt javakat.
Azt írtam, hogy el kell felejteni azt - még ha egynémely esetben van is rá példa - hogy egy ember, egy emberöltő alatt multicéget gründol.
A mai társadalomnak ez az egyik, és nem a legkisebb problémája, hogy az emberek azonnal és mindent akarnak. Kijön a főiskolából vagy szakmunkásképzőből, valahogyan elkezd valamit dolgozni és azt szeretné, ha pár éven belül MINDENE meglegyen, de lehetőleg még jobb minőségben. Nem jó a használt Suzuki, nem jó az éppen szükséges méretű lakás, nem jó az egy-egy napos Balcsira leruccanás.
Én végigcsináltam anno az ellenkezőjét.
A lakáshitelem 15 év után járt le, abban az évben mentem először nyaralni úgy, hogy több napra mint egy nap. Trabanttal kezdtem a vállalkozást. 7/7-ben nyomtam. Most, 53 évesen megtehetem, hogy a kényelem és a nyugalom is szerepeljen az opciók között.
Eleve a beleses-kivehetos cordura szar.
Ha beteszek mindent ok,de megpusztulok,ha kiveszen lifeg-laffog elcsuszik a protektor,sehogynemjo.
12 fok meg oktoberig nem valoszinu reggel se.Max 2e meter felett,szoval ez se valoszinu,ha igen felhuzom az esonadragot mig lekavarok a hegyrol,mert egesznap csak ndm maszkalok 12 fokos idoben.
Szoval en siman ellennek a protektoros farmerben egesz turan.
Az csak annyit jelent, hogy csúszáskor ott nem fog kilyukadni a szövet. De az ütéstől csak a masszív, CE-jeles protektorok védenek meg. Ha az nincs, akkor semmi sincs....
Ha ilyen vagyam van a bőrruha jobb.
Ilyesmiről beszélek. A hátrányokat, előnyöket beletettem egy virtuális mérleg két serpenyőjébe, és hát az jött ki, hogy ez a megfelelő nekem. Persze ha kanyarvadász lennék és szeretném látni, amikor a térdem szikrázik a kanyarban, akkor valszleg nem ez lenne a nyerő.
Amiért a Shox-ból kivettem a gyári, sárga betéteket, az az volt, hogy abban éreztem a menetszelet, ebben nem.
Jellemzően gyáva vagyok, a sérvműtétemet, fogászatot, szemészetet leszámítva az éltetemben nem voltam beteg (persze-persze, a gyerekkori kötelezőek), és szeretném, hogy így is maradjon. Ezért nekem a közúti 100-110 tökéletesen elég, ezért is van olyan motorom, amilyen. Egy évben azért egy-két alkalommal elindulnak a hangyák, de az említésre sem méltó. lehet nevetni, de eddig akárhány motorom és autóm volt, még egyiknek sem próbáltam ki a végsebességét, a robogóét persze igen, de az egy gyári 50-es, az nem szörnyű.
Nem vagyok hajtós típus, a Kawa üléspozíciója ráadásul teret is ad annak, hogy a lábamra csatoljak ilyeneket.
A személyes problémám az, hogy a meleget rosszabbul tűröm mint a hideget, kifejezetten utálom amikor a nyirkos (izzadt-megázott) ruha rám tapad.
Aszfalton a normalis jonminosegu markasabb utesre kemenyedo CE protektoros kevlaros cuccol ugyanazt tudjak.csak nem kell kulon felvenni,nekem a terdhajlatba szorulo szijazas,tepozar miatt fesziti a terdem,mert eleg hegyes szogben van.A sima nadrsgban kenyelmes,nem csuszik el.
Ha fulk vedelem akkor bőrruha a nyerő.
egyszer nekimentem egy másik motorosnak ekkor az oldalzsebben tárolt győri édes keksz eléggé összetöredezett, meg a zseb egyik sarkán elengedte a varrás
most is olyanban tolom csak nagyobbat kellett venni 😂
volt szövet kabátom, abból az első út után kibasztam minden protektort mert kényelmetlen volt
kemény vagyok és idióta 👍️
Aztán maradtam pólóban, felhajtás után az autópályán kiálltam az első benzinkútnál, akkor felkapkodtam a maradékot és úgy indultam tovább.
Akkor tanultam meg, motorral CSAK motorozni, semmi programtervezés.
Vagy full bőr,vagy bőrkabat-protektoros farmer.
Cordura max ingazas,pilinckazas varosban.
Mar a protektoros farmertol amiben kevlar van?
Mondom,pofavizit,spyke cordura-vanucci farmer.
A farmer divatosan szakadt lett zero serules,a corduran konyoktol csukloig cafatokban,bonuszkent a protektor elfordult a masodik utest mar konyokkel vettem,onnan hianyzott borfelulet a mutatvany utan.
Ez rovidebb ido mint a nap 3/4 a volgyekben 30 fokban.
Én látod nem sajnáltam azt a nyüves 7 ezret és megcsináltattam magamnak.
Nekem a farmer alatt egy plusz ravarrt reteg volt,seggnel-csiponel-terdnel.Ezek arra kellenek hogy csuszaskor ne a fecnikre szakado farmer utan a borod is szakadjon. Terd-csiponel van zseb,terdnel gyarilag CE level2 uteselnyelo protektor,csiponel csak habszivacs.Cserelheto CE2 re ha ez az igeny.
Sikerult tesztelni is.Semmi bajom nem lett,a farmer resz cudarul festett,a protektoron luk lett.
Ez egy regi vanucci volt.
Most egy hevik van,feltunesmentes,protektoroknal bumszlibb cucc.
A kepen jobb oldalt,bal oldalt egy olcso bardis.
Ez nem kommuna, hogy mindenki dobja be a közösbe a napi egy szelet zsíros kenyéren felül megtermelt javakat.
Azt írtam, hogy el kell felejteni azt - még ha egynémely esetben van is rá példa - hogy egy ember, egy emberöltő alatt multicéget gründol.
A mai társadalomnak ez az egyik, és nem a legkisebb problémája, hogy az emberek azonnal és mindent akarnak. Kijön a főiskolából vagy szakmunkásképzőből, valahogyan elkezd valamit dolgozni és azt szeretné, ha pár éven belül MINDENE meglegyen, de lehetőleg még jobb minőségben. Nem jó a használt Suzuki, nem jó az éppen szükséges méretű lakás, nem jó az egy-egy napos Balcsira leruccanás.
Én végigcsináltam anno az ellenkezőjét.
A lakáshitelem 15 év után járt le, abban az évben mentem először nyaralni úgy, hogy több napra mint egy nap. Trabanttal kezdtem a vállalkozást. 7/7-ben nyomtam. Most, 53 évesen megtehetem, hogy a kényelem és a nyugalom is szerepeljen az opciók között.
Ha beteszek mindent ok,de megpusztulok,ha kiveszen lifeg-laffog elcsuszik a protektor,sehogynemjo.
12 fok meg oktoberig nem valoszinu reggel se.Max 2e meter felett,szoval ez se valoszinu,ha igen felhuzom az esonadragot mig lekavarok a hegyrol,mert egesznap csak ndm maszkalok 12 fokos idoben.
Szoval en siman ellennek a protektoros farmerben egesz turan.