2.2-est megveheted, de azonnal nézesd meg a porlasztókat mert az a gyengéje.
Amúgy a master a legtutibb 2.3-as dci-vel csak drágák. 1,5-ért nem nagyon fogsz fasza kocsit venni 😞
Cégre veszed, flottakedvezménnyel, ÁFÁ-t visszaigényled, a gázolajat leköltségeled, nem tűnik az olyan lehetetlen dolognak. Hosszútávú beruházásként tekints rá....
Mar mondtam,nezz ala,a regi mergak es focvagenek rohadnsk mint atomallat.Ha a kinezett peldany nem szerencsed van.
A muszaki aknak meg olyanok hogy.........
Figyelembe kell venni,ezek a gepek haszonallatok ,nrm valaki tundibundi szemefenye.
Tehat mennek mig meg nem allnak,akkor a leggyorsabb es legolcsobb takolassal mozgaskepesse teszik es ujra mennek.Amig megin ki nem purcannak,nagyon keves tulaj az aki tervezett karbantartasra kolt,szerencse ha olajcsere be van tartva,nem csak adnak a sofornek egy 5-ost hogy vegyen a teszkoban egy kanna olajat utantolteni.
Kulsoleg facsavaros lokharitok,agyonkarmolt kaszni,megvillazott kuszob,hatfal stb.
A megkimelt jo allapotuak nem ketulnek fel a hahura,elkelnek haveri korben.
Talan a biznissz vanok amik jobbak,jobban figyrlnek rajuk.
a rozsda sem
pl az astra lassan 25 éves és alig rohad
2012-től rideg tartásban van
csomó meg már 8-10 évesen ettől jobban lepusztult
a rozsdát látod, a motorbajt nem
de mint mindenki más te is álmot akarsz venni nem kocsit
azt kerüld de messzire. a fócvágent is. régi merci jó lehet, mondjuk szeretnek nagyon rohadni mérjétek fel mennyi rajta a lakatos munka úgy ne vegyél, hogy alatta nem jártok(kezeit széttáró)
Akkor mi a jó? a fóccvágen, vagy a régi Mercik? Még nem vettünk kisbuszt, még nem késő, hogy egy jó tanácsot adjatok...
8 személy, 1,5 milla, 15 évesnél ne sokkal legyen több, és minél kevesebb orál, ezek a feltételek
Akkor a 2.2-es Ford motoros Tranyókat kerüljem?
Nem tudom pontosan, nekem haver azt mondta ha +1-gyes akkor cseréltessem, nem néztünk mi adatot, lehet kellett volna és akkor pihenőnapon megcsinálták volna így meg kellett másik autót összekoszoljak munkásnak.
Ezek a jumper-boxer-ducato 2.2-esei ford motorok. Nem jók, kivétel nélkül kilyukasztja a dugót a porlasztó.
Van 2.2 hdi, az egyik 2198 a másik meg 89 ccm, vagy valami ilyesmi eltérés van. A hdi nem került be kisteherbe.
Az a hdi viszont baromi jó, 1,6-osunk van 8szelepes, fillérekért van hozzá minden, olajcsere 11ezer, vezérlést most cseréltettem, 60volt az összes szíj meg görgő… vicc. Mondjuk az is vicc hogy milyen szar műanyagokból csinálták az egész 5008-as kocsit de azért szerethető egy szar 😂 ár értékben sokkal jobb mint egy német, szerintem.
Persze hogy fikázták mert az 5-600ezret futott autók beszartak, persze 180-nal az órájában mert a motorja jó, vw konszern belső elég tartós(leszámítva azt a kamu gumírozást) simán lehetett tekergetni az órákat. Elég sokat ismertem amelyik ausztriát járta hetente b5.5 131lovas. Borzasztó 5liter alatti fogyasztással probléma mentesen valós 4-500ezrekkel, ott már volt amiben lengőkarokat kellett cserélni meg lendkereket.
Kár hogy nincs már, túl jó motoro volt 🤷🏼♂️
Accord 2.2dízt vennék, abban érzem ezt a tartósságot. Meg tetszik hogy olyan csendes mint egy benzines, csak ne égjen át a hengerfejtömítés a 180lovasban.
Na az az igazi honda.
alapvetően mindegyik rendszer jó ami nem simens. A bosst azért kedveleik mert nagyon könnyen javítható a densó az csak egyszerűen jó elnyűhetetlen ha mégis gebasz van most már azt is javítják a delphi is egy qrva jó porlasztó azzal legfeljebb annyi a baj,hogy kényes az üzemanyag minőségre. Sajnos nálunk nem azt kapja amit szeret ezért van a spénesedés. külföldiába köszöni szépen jól el van.(hajlongós) Most,hogy kezdik elfelejteni a piezót megint kezdenek jók lenni a porlasztók szerintem(kezeit széttáró)
Amúgy a master a legtutibb 2.3-as dci-vel csak drágák. 1,5-ért nem nagyon fogsz fasza kocsit venni 😞