Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem most lett cserélve tömítés 320-nál,fészkek hibátlanok,pd elemek hibátlanok.Szóval majd 500ezerre betervezem a fészekjavítást.
Sokan fikázzák ezeket a motorokat,bár szerintem ezt inkább hallomás alapján teszik mint saját tapasztalatból,én azt mondom ha az ember ismeri akkor simán egy jó használható és megbízható motor.
Modern dízel indul izzító nélkül is 😂
Mondjuk most nem kell, de tel beallta elott ki kell szedni az izzitokat.(vac-vac, vaacogos smile)
Nem komplikalt, csak melyen van, de nagy darabokban, keves csavarral kijonnek ami elotte van.
lett már cserélve 150 ezer volt 4-5 éve
Ez nem igaz, mármint igaz mert rohadnak nagyon a jumperek és társai de ez egy tipikus gyengepontja, egyszerűen szarok a porlasztói, vigyázhatsz rá bármennyire. Időzített bomba.
Te inkább az egr-re vigyázz mielőtt beleesik a torokba 😂
Előbb utóbb mindegyik kiveri mert konstrukciós hibája van, csak 1csavarral van lefogatva és az is nagyon oldalt, tehát ahogy üti a tengely, előbb utóbb kiveri. Lehet hogy egy tömítéscsere késlelteti de ki fogja verni. Persze átlagosan bőven 300ezer feletti futásnál, ugyhogy szerintem jó motorok azok is csak kicsit zajosan járnak.
minden esetre ha megcsináljátok érdemes a tankot leszedni aszt kiganyézni(kezeit széttáró) Esetleg lehet szutyok az alján meg víz. Gázolajszűrőt csak nagyon jót legalább 2 mikronost. Én cserélem olajcserekor 15 ezrenként a gázolajszűrőt is nem érdekel, hogy 10 körül van ez a lelke(kezeit széttáró) Aztán negyed tanknál nem szabad jobban kijárni belőle a gázolajat, ne hordjon magával fel szutykot. Ha így van kezelve hamarébb rohad le körülötte a kasztni, mint a porlasztó tönkremenjen(kezeit széttáró)
A belerohadt porlasztót.
A pd-knél akkor veri ki a fészket ha idióta a gazdája.Ha a rossz tömítés időben ki van cserélve akkor nem veri ki.
ezeknél ennyire komplikált? Masterbe simán hozzáférhető helyen van résolajcsövek le oszt mehet is ki belőle a dugványozó.
Autószerelő műhelyekben van ilyen rezgős cucc azzal kijön könnyen(kezeit széttáró) házilag viszont nem árt amikor templomfele jár az ember dob be a perselybe egy 5000-est(meghajlós) Az lehet sikertörténet vagy óriási szopás is.
Nem tudom melyik a jobb. Ha belerohad vagy ha kiveri a fészket mint a pd-k 😂😂
1biztosan szar de nem problémázunk, mind a 4ki lesz szedve, beméretve, cserélve ha kell.
Igazából jóbarátom a szerelő. Úgy fogom fel hogy ilyenkor nem munkadíjat fizetek hanem használom az ő kapcsolatit. Kiszedném én de nem ismerek szakit aki be tudja mérni biztosra a porlasztókat. Se motorgenerálost, ezért megfizetem azt az utat amit ő már kitaposott. Na meg persze odamegyek 2-3órára, feltartom ahol csak lehet, hétvégén meg motorozunk ahol szidhatja a hülye tulajokat 😂
Ertem, a balcancar-ba sem rohadt meg bele, pedig az 45 eves, es mostoha sora van.
Nem is mondtam hogy abba van.A belerohadás nem autó függő,hanem motor.
Nagy sprinterben meg nrm lattam 1,7 cdi-t.
1.7 cdi mercibe is belerohad.
Ha jól tudom ilyen 50-60 körül szednek ki egy darabot,De ha mind a 4 ki van szedve sem sokkal drágább.
Teny hogy nem 1,9 TD, de az nem vonszol el ekkora bodét fullra pakolva.
Ha a szaki csinalja tokmindegy, csak fizesd a lovet. 😄
Szerintem itt nem bontunk semmit, de majd a szaki megmondja. Szerintem hozzáfér a kis levegős hokizó hogy kirántgassa. Zsebbenyúlós lesz az egyszer biztos de jó kos kocsi ez, termeli a pénzt🥰
Pont annyira rohad bele mint a fos mercikbe.
Nem olyan vész,a lokos kozepresz,zarhid,viz le,a komplett huto egyben kijon, klima felrehajtani.2 perc felora,,multijetben 15 tonnaval kellett kihuzni.
Konnyen szerelheto,csapos nem hatrany.
Nem beleszóltam.Kérdeztem.