Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aki tud,az tud....
Ez valami állat!
Mé' nevetel?
A gépkönyvben szerepel a #85.
Na ez mondjuk egy hatalmas baromság volt tőled.
Ha gyári, akkor 0,85 mm, ha utángyártott, akkor meg 0,50 - 1,00 között tetszőleges lehet.
Bocs Rocket III
Akkor Te miért nem egy Rocket II-mal közlekedsz? Tudom még ajánlani a Vmaxot is.
Helo.Valaki tudna segiteni,hogy a #85 jelölésü föfuvokán a furat mekkora átméröjü vagy hol tudok utánna nézni?
mondtam én valaha is hogy tudok motorozni?
A fagyi miatt csinálom.
A fordulékonyságot és féket azok választják a motorerő helyett, akiknek a motorozási tudásuk hézagos. Mert nekik nagy segítség, ha könnyen fordul viszont nem megy gyorsan.
Az porog,pont eze irkalok,francnak van kedve pakolaszni.
Látom pörög a biznic, nem tudod letenni a kezedből az "írógépet"
Há hozzá nekem egy olyat gomboké.
Zoli most is elégedett lenne ha a PÁLYA Hondája anyyit tudna, mint egy 350-es Jawa tudott
Dehogy felejtettem el.Alap dolognak tartom a full gyári állapotot ami egy kiinduló dolog.Ebbe tartoznak a szokásos cserék.
És a 01-es verzió amit te nem értesz meg hogy a preferenciák szerint jobban értékeli (vagyis a hangsúly van máshol) a fordulékonyságot,jó féket mint a motorerőt.
szerencsére ogre testalkattal is simán és kényelmesen elvan egy mostani kis motoron.De tényleg.mindenki meglepődik hogy elférek rajta.

És az érdekes hogy látszik az a 12 év nagyon a két számadataiban ugyanolyan motor közt a cbr egy terhes tankhajó a streethez képest ami inkább foxterrier agilitású pedig motorerőben nulla a különbség.És neked hihetetlen de a karakterisztikában sokkal jobb az angol.Úgy komplett.

Nya ha egy futómű cserével ami nem nagy kunszt elöl,hátul meg lengőkar mókolással és az öblösebb köbcentivel felire meközelíti a lom az angolt akkor boldog leszek.
Stock állapotban is lehet vele egerészni utcán,lehetne venni K8600-at de az nem tetszik ezt akarom szabni és punktum.
Csak 01 elfelejti, hogy én filléres motoros olajos, meg fékbetét patkolós mókán úgy 20 éve túl vagyok. Akkor én is elégedett voltam azzal, amit egy 350-es Jawa tudott. Aztán el telt 1-2 nyár és már nem voltam elégedett. Olyankor mindig és erősebb motort vettem. Most már csak egy lépcső van, hogy nagyobbat és erősebbet beszerezzek, ha új, korszerű 1000-est veszek. Csakhogy eddig amikor nagyobb motort vettem, akkor az a méretére is igaz volt most pedig nem tudna igaz lenni. És itt vége is van a sormintának, nem tudok mit csinálni. Valamiben meg kellett alkudni. Vagy motorozok 3M-ért egy 190 lovas hokedlivel, vagy tuningolom azt amin elférek. Én az utóbbit választottam. 100 emberből 99 a másik megoldást választotta volna és ez már elég indok arra, hogy mindig a cápa legyen a hülye. Ezt nyomjuk egy jó ideje.
Éhénnnn....................olyat nem.
Amúgy a 01-es verzsön arra gondol amikor az ember vesz egy filléres motort és elkezd fékbetétet,olajat,szűrőket,idomokat,tankot venni.
Nem józsiöcsi vezértengelyt meg kazalszám zx rugóstagot,K8 futóművel egybeszalagozva.

Az még csak most jön.
A csóróság viszonylagos ! Egy ETZ tulaj is érezheti magát rajnak ha ép egy szakadt simsonosnak segít egy árokparton ! Én személy szerint egy pumpával nelôzok nem iszok nem dohányzok és már ôssze cócultam az 1400-asra szánt õsszeget de ha pl. meghiénázok egy Bimota-t rohadt csórónak érzem magam A lényeg hogg éppen amin lovagolunk jól érezzük magunkat .És hogy mennyit pacsáltam el motorokra autókra jô hogy nincs feljegyezve !
Én amúgy írom és számolom, 3.16M-nál jár a számláló. Ebből 0.6M volt a kotorék, 0.82M volt a benzin a többi a móka. Vagyis nem mert az okmányok, a motoros nevezések mindenféle rendezvényekre, meg a másoknak okozott károk enyhítése is elvitt fél miskát.
Én még emlékszem arra, hogy volt itt egy másik Zoli32 (akinek még nem volt .01 a neve végén) és az azzal zsibbasztott egy bizonyos FeherCapa380 fedőnevű, nagy arcú senki által nem látott, motorozni sem tudó egyént, hogy mekkora hülye, amiért annyi pénzt elkölt a motorjára, mikor abból vehetett volna már rendes motort és hogy mért próbálja erényként elsütni a csóróságot. Nem ismered azt a másik Zolit?
Na a motorépítők egyiknek jobban kell a tuning mint a másiknak
Nem is akarom neked odaadni soha.