Nagyon maga alatt lehet, ha ilyen mélységekbe képes lemenni
Ez lenne a színvonal?
Az se kutya, ahogy lájkok után kuncsorog a facse oldalán, mondjuk dübörög is rendesen
A Best, a Legend kreativitása kimerül sm-es cikkek kopizásában
Többet néztem ki belőle
Csak hogy kicsit beleszoljak ebbe a meddo vitaba. Elolvasva mar megannyi Capa velemenyt, szerintem rosszul kozelited meg a kerdest. En is, te is, barki mondhatja azt barmelyik motorra, hogy szar. Ha neked van egy kialakult igenyed egy motorral szemben, amit az nem teljesit es nem vagy megalkuvo, akkor az a motor igenis szar.
Capa vett egy K1-et, ami alapjaraton egy rakas szar
De faragott maganak belole olyat, ami megfelel az elkepzeleseinek, ami szamara etalon. Ha valami nem uti meg ezt a szintet, akkor azt hadd szarozza le az ember. O senkit nem akar megteriteni, hogyha eddig nem vetted volna eszre. Csak elmond egy velemenyt, amit egyesek sertonek talalnak. Tudni kell helyen kezelni ezt a dolgot.
Nem is izgultam volna egy pillanatig sem, ha 100%, hogy csapágy probléma. Csak mivel volt rá esély, hogy vázat kell cserélni, így nem repdestem volna az örömtől, mert még a legolcsóbb helyen is kurva drága.
Jut eszembe mikor vettem a k5öt akkor kérdeztem itt többektől (sztem tőled is), hogy ugyan mi a tököm recseghet a kormánynyak körül ha erősen megmozgatom előre-hátra. Ugye a legtöbben írták, hogy tuti kormánycsapágy (laikusként én is erre tippeltem), de az akkori szerelőm nem érzett rajta semmi lógást vagy rendellenességet, azt mondta tuti nem az. Rá is lett hagyva, menet közben úgysem hallottam. Aztán ahogy voltam nem rég a Zenithnél berakatni az öhlins, megmozgatta és ő egyszer hallott ilyet egy cbr-nél, annál ki volt szopósodva a kormánycsapágy helye, ezért el tudott mozdulni, vázat kellett cserélni. Na mondom fasza, szép lesz ha még vázat is kell cserélnem (1200euro Ricsi bontóban). Aztán azóta találtam nyáron egy deszki srácot, aki villamossági is és ügyesnek tűnik eddig nagyon. Megbeszéltük, hogy szétszedi, lássuk mi a helyzet. Aztán szerencsére hívott, hogy nincs nagy baj, az alsó csapágy tört szét, mert a készletben lévő fém gyűrű (nem tudom mi a pontos neve) rá volt rohadva a tengelyre és nem lehetett rendesen meghúzni. Vagyis ő erre tippel. Még a gyári golyóscsapágy volt benne, kicserélte és tádám, minden jó, még sose volt ilyen jó a k5. Úgyhogy átgondolva a dolgokat és matekolva marad még pár évig (40.000 kmnél többel már szerintem drasztikusan nehezebb eladni) és majd utána lesz s1000rr, ha nem lesz jobb "ajánlat".
Az a haverod vadászterülete.
Ez lenne a színvonal?
Az se kutya, ahogy lájkok után kuncsorog a facse oldalán, mondjuk dübörög is rendesen
A Best, a Legend kreativitása kimerül sm-es cikkek kopizásában
Többet néztem ki belőle
core1493@gmail.com
Levi,nem kell reagálni,nem azért írtam
Capa vett egy K1-et, ami alapjaraton egy rakas szar
De faragott maganak belole olyat, ami megfelel az elkepzeleseinek, ami szamara etalon. Ha valami nem uti meg ezt a szintet, akkor azt hadd szarozza le az ember. O senkit nem akar megteriteni, hogyha eddig nem vetted volna eszre. Csak elmond egy velemenyt, amit egyesek sertonek talalnak. Tudni kell helyen kezelni ezt a dolgot.