Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak irónia volt, csak arra reagáltam amit írtál. Ha vki jól csinál vmit és ezt tudja magáról még nem lesz a szememben nagy arca. Persze lehet csak azért gondolom így, mert én is ilyen vagyok. Lennék én szerény, ha volna mire...
Utálok arra menni, ezért fogok úgy menni hogy Belgrád, Kazánszoros, Alpina, Fogaras, Erdély és északról haza.
Ha mondok valamit, abban mi a nagy arc?
amit mondok?
ahogy mondom?
vagy a tény hogy mondom?
Persze, de akiknek közel azonos, mégis van köztük 5 másodperc körönként, akkor az nem a tapasztalaton múlik.
Definíció: FeherCapa 380
Dobogókő felé is pont így nézne ki és ez az amire F.Levi és társai azt mondják, hogy motóval megfogják a sportgépeket. Igazán érdekelne, hogy mégis hogyan? A nyomik.
66osnál jobban élveztem orfűig azt a kis utat, az jó volt, csak oda nagyon kellett volna a helyismeret, így kicsit vakon mentem. Unalmas felénk? Áááá nehogy azt hidd
A 66-oson szokás fel-le menni, mi már csak annyit csinálunk hogy Kárász-Komló-Orfű kóla aztán vissza. A 66-ost kihagyjuk mert már unalmas. Idén talán 5x voltam ezen a szakaszon. Inkább lemegyek a Horvátokhoz, Nekcse, Bród,Daruvár. Vagy Ausztria. Fogaras-Alpina is tökéletes lenne csak akkor végig kell motorozni felétek, az meg lássuk be, baszott unalmas
Hazafele Baja es Szeged kozott jobban elveztem, mondjuk parszor mar kicsit soknak ereztem a tempot
annyira nem vagy naccsád.
Fel se láttál odáig vaze.
Nincs olyan, ahol mindenkinek ugyanakkora a tapasztalata. Maximum a rakottkrumpli evés.
Definiáljuk mit jelent a nagy arc?
Kihez képest különbség?
Átlagosnál nem láttam nagyobbnak.
Oké! Pécsről fel az abaligeti úton az orfűi strandig, ott kajáztunk, aztán át a 66-osra Magyarszéknél és le vissza a 6-os útig. Nem volt rossz, de rövid ez a rész.
Csak a különbség az hogy én leszarom ha gyorsabb valaki nálam. Régen még érdekelt, és halálba lehetett hajtani engem is, most már leszarom, menjen mindenki úgy ahogy akar. Az hogy itt mi van az meg megint más, ez a sportmotor.hu
Nem mondtam egy szóval sem, hogy magamat akarom pl az eringen olyannal hasonlítani, aki először van ott. Olyanon kell menni, amin kb mindenkinek ugyan akkora a tapasztalata.
Ezért tartom faszságnak, mikor itt vki mondja, hogy gyere ide meg oda megmutatni mit tudsz, közben meg a másik életében nem járt ott. Annak semmi értelme, max annyi, hogy vki a bizonyítási kényszerben kinyírja magát.
Neked meg nagy az arcod, nem kell ahhoz 8 kör sem, hogy kimondja vki
Mehetünk, megmutatom merre szoktunk motorozni, aztát ott mész fel-alá ahol akarsz melyik úton motoroztatok amugy ?
Csak gurulni, nem vagyok ismerős arra. Hívtam már, de tudod milyen fosós
Jó csak amit kifogásolsz, hogy a helyismeret miatt jó X vagy Y, netán Te az a pályán pont ugyanez. Eléggé nem mindegy, hogy valaki száz, ezer, vagy tízezer kört megy. Tehát az a tény, hogy valaki aki sokkal gyakorlottabb esetleg gyorsabb nálam az most mit jelent? Semmit. Ezért én csak a fordítottját szoktam kiemelni, az tényleg jelent valamit: Amikor valaki már ezer kört megtett és felmegyek és a 8 körben már gyorsabb vagyok nála. És mi szokott lenni a válasz? Hogy nagy az arc... Hát jó, lehet így is. Ugyanezért, hoztam most fel levinek a pesti haverjait, akik ugyanolyan arc emberek voltak, mint Ő is. Aztán mi lett abból is....
Én eljövök, de nem faszt méregetni A Clamot meg Te hívd, Te tudod hol lakik
Mecsekben voltam én is. Hát nem egy Ausztria 21-es út az biztos
Jó, akkor legközelebb szóljak ha a mecsek fele megyek? Hívjad clamcit is
Kiégek, képet sem engedi feltölteni
Persze, ott a helyzetfelismerés a legfontosabb a motorozási tudás mellett, de attól még a tiszta "leggyorsabb motorozási tudás" pályán jön ki. Utcán sose fogsz olyan tempóval kanyarodni vagy olyan féktávot venni, mint pályán, mert egyszerűen sok a változó körülmény. Ha meg vmit elnézel, akkor nem sóderágy van, de ez a legkevesebb
Nesze neked :D