Jah önmagában sosem a motor beszerzése a lényeg az gombokért van,a további belefesszölt dolog költsége tudja húzósan megdobni a dolgot mire használható lesz.
És külön-külön nem is vészes,csak ha elköveted azt a hibát hogy összeadod.
Valami ilyesmi a tervem a köcsög hondával is,csak low budget a célgép,láttam wiseco dugószettet amivel növelni lehet a köbcentit,van 600-as cbr elsőteleszkópom meg a daytona cucc is felszabadult.
Csak egyenlőre szeretnék menni egy 2-3000 km-t a gyári állapotában.
Gyah, hasít, ahogy kell. De az igazi áttörés jövő lesz, addigra megkapja az ultimate csomagot. Nagyobb szelepek, fokolt K5 tengely, emelt benzinnyomás, cápa exhaust system 2.0 és más apró finomságok. Most a súlycsökkentés is szerepet fog kapni. Eddig is volt némi kontraszt a kotvány meg a többi utcai motor között, de most ezen még dobunk egy picit. Aztán majd a fúrt blokkot is megcsinálom, de veszek hozzá még egy K1-est, hogy legyen egy egyenes kormánnyal is.
Meg olyan is van, hogy valaki az őt érdeklő témáról beszél más valakivel, aztán jön egy semmirekellő, oda nem való, hozzá nem értő fórumtárs, aki beleszól és utalgat és a tartalom helyett a formát elemezgeti, meg elkezdi a többiek kilétét keresgélni, személyeskedni. Velem általában ez történik, nekem ez a tapasztalatom. Rendszerint az adatlap kitöltésével fárasztanak, a korlátolt hülyék például. Mondjuk ma írtam bele.
Vannak akik az Őket érdeklő témákról beszélgetnek a fórumon. Aztán vannak akik idejárnak kötekedni és az önérzetüket kenegetni, másra nem telik. Ez az az eset amit már több helyen leírtam: A népesség felének az IQ-szintje nem éri el a 100-at. Hol szokott állandó ricsaj lenni? A PUTRISORON! Csak azt nem tudom miért nem a saját farkával szórakozik aki nem tud meglenni az átlagos normális hangvétellel beszélgetve?!
És külön-külön nem is vészes,csak ha elköveted azt a hibát hogy összeadod.