Az tuti. Ez a kalkulált amortizáció.
Pl ami óta kicseréltem a Vento-m első szilenteit, meg trapéz gömbfejeit, azóta 1-2 évente lehet cserélni őket.
5éve ment tönkre a kocsiban a gyári(1993-as kocsi)...
Nekem Motobatt van. 2 éves, és pont azt csinálja, mint az előtte levő, h indításnál elmegy a műszerfal kijelzés. Ennyit bírt. (csak halkan megjegyzem a motor áramfelvétele rendben van)
Én is töltöm, meg a szobámban van télen.
Ahogy haladunk előre gyártásban minden egyre kevésbé bírja, fogyasztó társadalom. Most vettem egy 20centis vákum csövet a 3asba 10 papír volt kedvezménnyel sajna elrepedt, hő, olaj, benzin állónak kell lenni kétféle átmérő mérettel majd 1,5cm falvastagságú gyári alkatrész, szerintem mégiscsak majd a töredék időt bírja majd mint az eredeti.
2004es motorombol a gyari akkut 14ben csereltem le, yuasa. Akkor miert ne lenne jo a yuasa ? Amugy meg egyik sem fogja olyan sokaig birni mint az amit a gyarban beleraknak. Haverom 2005os fz6 osaban meg mindig tokeletes a gyari yuasa. Soha sem volt se csepptolton se semmim, lemerulve sem volt ez igaz.
Nekem LP márkájú van benne tavasszal megellett a Magneti a szerelőm nem is szólt, hogy vett bele másikat (szőrvíz alatt). 10papír körüli volt az ára annak is. 3-4 évet elmegy az már jó ugye úgy, hogy télen töltöm időnként az aldis tőttővel.
Igen. Tavaly óta hajtok ilyet.
Akkor kellett, egy barátom 2002-es motorjában cserélnünk a gyári!!! akkumulátort, amiben ez a típus volt.
Én meg 2-3 évente dobálom el a sok szar utángyártottat.
Pl ami óta kicseréltem a Vento-m első szilenteit, meg trapéz gömbfejeit, azóta 1-2 évente lehet cserélni őket.
5éve ment tönkre a kocsiban a gyári(1993-as kocsi)...
Én is töltöm, meg a szobámban van télen.
Akkor kellett, egy barátom 2002-es motorjában cserélnünk a gyári!!! akkumulátort, amiben ez a típus volt.
Én meg 2-3 évente dobálom el a sok szar utángyártottat.
11k
http://www.ebay.es/itm/BATERIA...